דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: נעמי אוסקה שכל-כך התרגשה ששכחה לחייך וכבשה את הקהל

וגם: קבוצת הכדורגל שכל השחקנים בה גילחו את ראשם כדי לעודד אוהדת בת 6 שנלחמת בסרטן | השחקן ששכח איך לבעוט קרן - אז שלף דף הנחיות מצוות המאמנים מהכיס | והשחקן שעלה, השווה ונפצע

נעמי אוסקה זוכה בדרנד סלאם אוסטרליה. 26 בינואר 2019 (AP Photo/Aaron Favila)
נעמי אוסקה זוכה בדרנד סלאם אוסטרליה. 26 בינואר 2019 (AP Photo/Aaron Favila)
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת: נעמי אוסקה

ליאור ברטל

נעמי אוסקה, בת ה-21 בלבד, זוכה בתואר הגראנד סלאם השני שלה בקריירה. בזכייתה היא מבטיחה להפוך למספר 1 בדירוג העולמי הקרוב. היא גם תהפוך לאסייתית הראשונה שמדורגת במקום ה-1 בסבב העולמי והיא כמובן היפנית הראשונה שזוכה בתואר האוסטרלי.

אוסקה הופכת לפנים החדשות שיובילו את טניס הנשים העולמי והיא עדיין אותה צעירה ביישנית וצנועה. במהלך טקס ההכתרה היא התביישה מהדיבור לקהל הרחב ואמרה בכנות לא אופיינית ברמות האלו. "המממ, שלום. אני מצטערת. דיבור מול קהל, זה לא הצד החזק שלי ואני מקווה שאני אצליח להתגבר על זה. אני קוראת נקודות לפני זה, אבל אני עדיין שוכחת מה הייתי אמורה להגיד. תודה לכולם. היה לי את הכבוד לשחק במשחק הגמר הזה".

בראיון במסיבת העיתונאים לאחר המשחק סיפרה שנאמר לה לחייך והיא נכנסה לפאניקה מהמעמד לדבר מול היציעים המלאים ושכחה אפילו את זה. כמובן שזה רק גרם לכולם לאהוב את אוסקה אפילו יותר.

מנצחים: שחקני קבוצת הנוער של סאו פאולו

ליאור ברטל

שחקני קבוצת הנוער של סאו פאולו החליטו לגלח את ראשם לכבוד לאריסה בת ה-6, שנלחמת כבר שנתיים בסרטן אלים במוחה. לאריסה הקטנה, אוהדת הקבוצה, פגשה את השחקנים לראשונה השבוע, כאשר עלתה עם הקשר אנטוני בן ה-18 לכר הדשא במשחק מול מיראסול. לאריסה עלתה למגרש עם פאה ,סרט חמוד על ראשה וחיוך כובש.

אנטוני, שהתרגש מסיפור מאבקה של לאריסה, ראה את הפאה שלראשה והבטיח לה להבקיע בשבילה את אחד השערים במשחק. אנטוני קיים את הבטחתו והקדיש לה בהתרגשות את השער שכבש בניצחון 3:0.

לאחר המשחק אנטוני שכנע את חבריו לקבוצת הנוער להיפגש שוב עם לאריסה. ביום שישי נפגשו כל שחקני הקבוצה עם האוהדת הצעירה לפני משחקם בגמר הגביע המקומי מול ואסקו דה גאמה. השחקנים החליטו לגלח את ראשם לאות הזדהות עם לאריסה וכדי לחזק אותה במאבקה נגד הסרטן. הם הצטלמו עמה בתמונה קבוצתית מרגשת בה גם לאריסה הורידה את הפאה ונשארה רק עם סרט קטן על ראשה והחיוך הנרגש.

https://twitter.com/planetadabolabr/status/1088857470699823104

מנצח: אוליבר נורבורן

צור רוזנצוויג

הכירו את אוליבר נורבורן שהולך לקבל את דקת הכבוד שלו. נורבורן, שחקנה של שרוסברי מליגה 1 באנגליה, שיחק במדי קבוצתו במשחק הגביע מול וולבס, והוא אחראי לרגע הקומי אבל גאוני של השבוע מבחינתי, כאשר רגע לפני בעיטת הקרן שלו בדקה 73 הוא הוציא פתק וקרא את ההוראות מצוות האימון, ספק כמקור השראה, ספק כמקור סמכות.

ואיך אומרים "השער" היסטוריה, ההגבהה שלו מצאה במדויק את ראשו של חברו לקבוצה, לוק ווטרפול, שגם הבקיע והעלה את המועדון הצנוע ל-2:0. לצערם, הטריק הגאוני לא עבד עד הסוף, וולבס השוותה בדקה ה-93 ושלחה אותם למשחק חוזר.

מפסיד לרוע מזלו: עידן שמש

צור רוזנצוויג

בכורה חלומית מחודשת בליגת העל לחלוצהּ של הפועל חיפה, עידן שמש. השחקן שהתחיל את העונה בנס ציונה, עבר בשבוע שעבר לקבוצה אותה מאמן שרון מימר והראה מהר מאוד למה מכנים אותו סופר סאב. שמש נכנס בדקה ה-72 למשחק מול קריית שמונה כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0 עם חיסרון בשחקן ותוך דקה היה שם כדי להרשית ולקבוע את תוצאת המשחק על 1:1. בכך הצטרף בצורה חלקה לקבוצה ההתקפית שמשחקת העונה בכרמל. לרוע מזלו, המחזה בכיכובו הסתיים כעבור 10 דקות בדקה ה-83 עם פציעה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!