דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
20.5°תל אביב
  • 15.0°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.3°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 19.1°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 21.7°טבריה
  • 17.7°צפת
  • 20.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: חלוץ מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי כובש עם כדורגל מברזיל

וגם - הסדרן האנגלי שעזר לאוהד נכה לחגוג שער וזכה למחווה מרגשת | הרכש החדש והנוצץ של ברצלונה, שלא תחליף מסירות עם מסי | והמגן שהבקיע שער מרהיב בין החיבורים, אבל לשער הלא נכון

פאטוס בצ'יראי במדי מכבי נתניה (Adir Benyamini/ ויקימדיה)
פאטוס בצ'יראי במדי מכבי נתניה (Adir Benyamini/ ויקימדיה)
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח עם פאתוס: פאטוס בצ'יראי

יאיר צוקר

הקבוצה הסימפטית של סלובודאן דראפיץ' מתנדנדת בין הפלייאוף העליון לתחתון ועדיין לא מזכירה את הקבוצה המלהיבה של העונה שעברה, אבל יש לה שחקן אחד שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו.

רק בשבת האחרונה פאטוס בצ'יראי, החלוץ המונטנגרי של נתניה, כבש שער ענק מול הפועל באר שבע ב-1:1, אבל זה רק היה המתאבן לקראת השער הנהדר שלו ביום שלישי ברבע גמר הגביע מול מכבי פתח תקווה. החלוץ שפורח ממשחק למשחק היה האחראי הבלעדי לניצחון 0:1 של היהלומים, כאשר היתל בהגנת פ"ת עם שער במבצע אישי, שלא מבייש אגדות כדורגל מעבר לים. מעניין לראות האם הקרדיט לו הוא זוכה מצמד המאמנים יביא את הקבצה מהשרון לפלייאוף העליון ואולי גם להפתעה נעימה בגביע המדינה.

מנצח ולא רק סדרן: לוביו נגוזולו

צור רוזנצוויג

המנצח שלי השבוע לא שיחק ולו משחק רשמי אחד באף ענף ספורט בכל העולם, מה שכן, הוא הצליח לכבוש את לבבות האוהדים באי הבריטי. הכירו את לוביו נגוזולו, שעובד כסדרן במשחקי הבית של קבוצת שרוסברי. לוביו נכנס לתודעה בשבוע שעבר לאחר שהחליט לתמוך ולעזור לאוהד בכיסא גלגלים של קבוצת החוץ לוטון, לחגוג את ניצחונה ושעריה של קבוצתו האהובה, על-ידי כך שתמך בו בקומו. התמונות מהיציע וסרטון תודה של אותו אוהד מסור בשם ג'ורג' גרמו לכך שלוביו זכה בתואר איש המשחק. כן יירבו כמותו.

מנצחת בקמפ נואו: אסיסאט אושואלה

ליאור ברטל

חלון ההעברות האירופאי נסגר עם החתמה מרתקת של קבוצת הנשים של ברצלונה. סגנית אלופת ספרד מחתימה את שחקנית ההתקפה הניגרית אסיסאט אושואלה בת ה-24 שכבר זכתה שלוש פעמים בתואר שחקנית השנה באפריקה. אושואלה שיחקה בעבר בליברפול וארסנל ובשנה וחצי האחרונות כיכבה בליגה הסינית. יהיה מעניין לראות איך היא תשתלב בליגה הספרדית והאם המעבר שלה יקדם את נבחרת ניגריה במונדיאל הקרוב..

מפסיד עם שער חלומי: אנדרס רנדרופ

יאיר צוקר

כל שחקן כדורגל חולם על הרגע בו בעיטה שלו עפה מהרגל בדיוק מושלם אל בין החיבורים. אבל אם תשאלו את אנדרס רנדרופ, מגנה של הלסינבורג מהליגה השוודית, הוא היה מעדיף להבקיע באופן הזה לשער של הקבוצה היריבה.

זה קרה במהלך ההכנות לעונה הנפתחת בליגות של סקנדינביה, כאשר אודנסה פגשה למשחק ידידות את הלסינבורג. המשחק הסתיים ב-2:2, כאשר בדקה ה-51, במצב של 1:2 להלסינבורג, רנדרופ חסר המזל בסך הכל ניסה להרחיק את הכדור ולמנוע מתפרצת, אבל במקום זאת, יצאה לו בעיטה מדוייקת שעברה את שוער קבוצתו וננעצה בחיבורי השער. נקווה שבפעם הבאה שיכבוש, הוא גם יחגוג.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!