דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

כדורגל נשים / סיכום המחזור ה-14 בליגת העל בכדורגל נשים: דרמות ואנחות רווחה

אס"א ת"א מתאוששת ומנצחת את מכבי חולון | מכבי חדרה ממשיכה לזהור ומנצחת את בנות נתניה | קרית גת בניצחון קריטי על הפועל ב"ש ורעננה מצליחה לסחוט תיקו מרמת השרון

אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: מושיק אושרי)
אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אסא ת"א ממשיכה להרשים עם ניצחון חוץ 3:0 על אחת היריבות המרכזיות לתואר מכבי חולון. מכבי חדרה ממשיכה להשתפר ממשחק למשחק ומנצחת בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם 4:0 על בנות נתניה. מ.כ רמת השרון מאבדת נקודות יקרות לאחר שסיימה בתיקו 0:0 עם הפועל רעננה ומ.כ קרית גת מנצחת את הפועל באר שבע בתוצאה 1:0.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 14 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 14 (גרפיקה: אידאה)

מכבי חולון 0 – אס"א ת"א 3

אס"א ת"א מתאוששת לאחר שהופתעה במחזר הקודם על-ידי בנות האקדמיה ואיבדה נקודות חשובות. מצד שני, הקבוצה הביתית נמצאת בתקופה לא טובה ומאבדת גובה בצמרת הצפופה. בשלושת המחזורים האחרונים חולון רשמה שני הפסדים ותוצאת תיקו מול היריבות הישירות בצמרת. אם חולון רוצה להמשיך להתחרות על תואר האליפות, הקבוצה חייבת לאסוף נקודות במשחקים הקרובים.

בדקה ה-27 הזדמנות גדולה לאס"א לעלות ליתרון ראשון. שירלי אוחנה העלתה כדור רוחב מצד שמאל לרחבה, הכדור חולף על כל הגנת חולון ומוצא את טליה זומר שמעבירה כדור אחורה לחלוצה הקנדית נטלי אזוריקה שבעטה לשער, אך הכדור נהדף על-ידי שוערת חולון, אנא דוס סנטוס, לקרן.

בפתיחת המחצית השניה אס"א ת"א מצליחה לפרוץ את הגנת חולון ומבקיעה את שערה הראשון. בדקה ה-46 ורד כהן מעלה כדור רוחב להגנת חולון, אנא דוס סנטוס הודפת לא טוב את הכדור למרכז הרחבה, מור אפרים מגיעה ראשונה לכדור החוזר ומפציצה מקרוב את הרשת. בדקה ה-70 אס"א ת"א מכפילה את התוצאה, הפעם נטלי אזוריקה מבשלת את השער לטליה זומר, שבעטה את הכדור בין רגלי השוערת תוך כדי נפילה. בדקה ה-85 סיון יוגב משלימה את התוצאה עם שער מתוך הרחבה לאחר ערבוביה ברחבה.

אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: מושיק אושרי)
אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: מושיק אושרי)

מכבי חדרה 4 – בנות נתניה 0

מכבי חדרה ממשיכה להיראות נהדר, עם ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המחזורים האחרונים. אנדראה לאיו ממשיכה לככב באגף ימין וחוזרת לחייך וליהנות מכדורגל במדי קבוצתה החדשה. חדרה עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-13, כשלאיו פרצה באגף ימין והעבירה כדור רוחב אחרונית לשובל טוויל שהגיעה מאחורה ובעטה את הכדור לפינה השמאלית ופנימה. בדקה ה-24 אנדראה לאיו מכפילה את התוצאה עם בעיטה מחוץ לרחבה ישר לחיבורים.

דקה 42, שוב מי אם לא אנדראה לאיו עם הכדור, הפעם היא העבירה מסירת אומן לתוך הרחבה לדניאל סופר, שהכניעה בבעיטה חזקה את שוערת נתניה. מחצית ראשונה אדירה של לאיו עם שער ושני בישולים. בדקה ה-58 כדור קרן של חדרה הגיע לשני דוד שנגחה חזק למרכז השער, שוערת נתניה ויקטוריה אג'יי הדפה את הנגיחה בצורה לא טובה הישר לרגליה של שובל טוויל שכבשה מקרוב את שערה השני במשחק.

הפועל באר שבע 0 – מ.ס קרית גת 1

ניצחון קריטי לקריית גת, במשחק לא פשוט מול באר שבע שהתגוננה בצורה טובה וכמעט הבקיעה את השוויון בשתי הזדמנויות קורצות במחצית הראשונה. המשחק התנהל במגרש ווסרמיל הישן שנראה נטוש ועל מגרש בוצי שאינו ראוי למשחקי כדורגל. המשטח הביתי הקשה על שתי הקבוצות לפתח את המשחק שלהן. באר שבע מסיימת שוב מאוכזבת, לאחר הפסד שני רצוף לקבוצת צמרת עם שער אחד בלבד שמפריד בינה לבין היריבה שלה. למרות יכולת טובה בהגנה, ב"ש תצטרך להשתפר בהתקפה במחזורים הקרובים כדי להבטיח מיקום טוב יותר לקראת הפליאוף התחתון. קרית גת הבקיעה כבר בדקה ה-4 את שער הניצחון לאחר בישול של קרין רחמים.

במשחק נוסף סיימו רמת השרון ורעננה בתיקו 0:0. רעננה מהתחתית מצליחה להוציא נקודות חשובות מרמת השרון ששייכת לקבוצות הצמרת ועוברת עונה לא פשוטה, לאחר שאיבדה את שתי הכוכבות שלה העונה, טאבטה ולי פלקון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!