דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אירווזיון 2019

באסה סבבה / הכוכב הבא: קובי מרימי ייצג אותנו באירוויזיון הקרוב בתל-אביב

לאחר גמר מותח, כשההישג של להקת חלב ודבש וגלי עטרי מ-79' נושף בעורפו, הזוכה בגמר הכוכב הבא לאירוויזיון קובי מרימי ינסה לשחזר את ההיסטוריה, ולזכות שוב בתחרות | למקום השני הגיעה כתריה ולמקום השלישי רותם שפי, בדמותה "שפיטה"

מתמודדי גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" קובי מרימי, שפיטה וכיתריה, עם מנחי התוכנית רותם סלע ואסי עזר. (נועם רבקין פנטון/פלאש90)
מתמודדי גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" קובי מרימי, שפיטה וכיתריה, עם מנחי התוכנית רותם סלע ואסי עזר. (נועם רבקין פנטון/פלאש90)
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

לאחר גמר מותח זכה קובי מרימי בגמר הכוכב הבא וייצג את ישראל באירוזיון שיתקיים במאי בתל אביב. למקום השני הגיעה כתריה, ולמקום השלישי רותם שפי בדמותה "שפיטה".

מתאגיד השידור 'כאן' בירכו את הזוכה: "הפקת האירוויזיון, באמצעות תאגיד השידור כאן, עושים ימים כלילות להפוך את האירוויזיון הקרוב לאחד המופעים המרהיבים שעלו בישראל אי פעם ובתולדות התחרות כולה ואין לנו ספק שהופעתו של קובי תביא לנו את הדאבל, כדי שמיד בסיום הגמר ב-18 במאי נתחיל לעבוד על האירוויזיון של שנה הבאה״.

זוכה "הכוכב הבא לאורוזיון" קובי מרימי.(נועם רבקין פנטון/פלאש90)
זוכה "הכוכב הבא לאורוזיון" קובי מרימי.(נועם רבקין פנטון/פלאש90)

בגמר הופיעו מרגי שהיה פיינליסט בכוכב הבא בשנה שעברה, נטע שהביאה את האירוויזיון לתל איבב שהופיעה עם השיר החדש שלה באסה סבבה מופע שלקח השראה מהשנים המוקדמות של ליידי גאגא.

שיא הגמר היה ההופעה של סטטיק ובנאל, עדן בן זקן וסטפן שביצעו את הלהיט המטורף שלהם יאסו.

ההדחה הראשונה הפתיעה את השופטים והצופים האדוקים של התכנית כשמאיה, שהייתה הפייבוריטית לאורך כל העונה הודחה, בעוד המועמדת השנויה במחלוקת השניה להדחה נשארה בזכות הצבעות בקהל, שפיטה.

בהצבעת הגמר לאחר שהשופטים חילקו את הנקודות שלהם הוביל קובי מרימי, ולאחר מכן הוא גם גרף את קולות הקהל בבית. כתריה הגיעה במקום השני ושפיטה לשלישי.
קובי הודח מהתכנית והוחזר כמעט ברגע האחרון. קובי מביא וייב קצת אחר מהפופ הקליל שנהוג באירוויזיון עם קול מאוד מרשים, קצת אופרה וניסיון להיראות ולהישמע כמו פרדי מרקיורי.

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה לזכייתו של הזמר הנפלא קובי מרימי כמי שייצג את ישראל באירוויזיון שייערך בחודש מאי הקרוב בתל אביב: "ברכות לקובי מרימי שהרשים וריגש מדינה שלמה בקולו הייחודי. הוא הוכיח שכוח הרצון והאמונה חזקים מהכל לאחר שכבר הודח, שב לתכנית וניצח", אמרה השרה רגב והוסיפה: "קובי הביא לבמה יכולות נפלאות ועוצמות שלא היה ניתן להתעלם מהן. אני סמוכה ובטוחה שהוא יתכונן כמו שצריך בחודשים שנותרו וייצג אותנו בהצלחה רבה באירוויזיון שנארח כאן בישראל בעוד שלושה חודשים. לפני 40 שנה זכינו באירוויזיון שני ברציפות אחרי שאירחנו אותו. עם קובי אנחנו יכולים לעשות זאת שוב. בהצלחה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!