דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: ג'ו אינגלס שחשף את סיפור חייו כהורה לבן עם אוטיזם

וגם - אוהדי הפועל פ"ת ועמותת "הכחולה" שקיבלה לידייה את הבעלות על המועדון | השחיינית האולימפית מיפן שאובחנה כחולת לוקמיה | הנהלת הליגה הספרדית (לה ליגה) שמתעלמת מאוהדי אלאבס | והפינה של ציון וויליאמסון

ג'ו אינגלס במדי יוטה ג'אז (AP Photo/Chris Nicoll)
ג'ו אינגלס במדי יוטה ג'אז (AP Photo/Chris Nicoll)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ואבא גאה: ג'ו אינגלס

יאיר צוקר

בתקופה האחרונה יותר ויותר שחקני NBA בוחרים לשתף בחייהם האישיים ובכך להעלות את המודעות לתופעות שבעבר היו שתוקות, כמו החשיפה של טיירון לו וקווין לאב על התמודדותם עם התקפי חרדה. השבוע, חשף שחקן יוטה ג'אז ג’ו אינגלס שמוכר לנו גם מעברו במכבי ת"א, את שלב גילוי האוטיזם של בנו ג’ייקוב וההתמודדות שלו ושל בת זוגו רנה עם הקשיים והשמחות שמצב זה הביא לחיי משפחתם.

אינגלס פרסם את הדברים באתר "Exclusive Insight" לו נתן את הכותרת: “ג’ייקוב הוא עדיין ג’ייקוב שלנו”. בני הזוג איגלס בחרו לפנות להורים המתמודדים עם מצב דומה ולהעביר מסר שצריך לפתוח את הנושא ולא להשאיר אותו שתוק. “אנחנו לא מחפשים רחמים, לא היינו רוצים את ג’ייקוב בשום דרך אחרת. הוא מושלם ושלנו ושום דבר לא ישנה אותו. יש שתי סיבות שאנחנו חולקים את הסיפור שלנו: הראשון:  הראשונה היא -גילוי מוקדם ותשומת לב, ידע הוא כח. כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו, אז בואו נעשה את המיטב כדי לעזור להם. שנית, כדי להגיד להורים שעברו דבר דומה – 'אתם לא לבד'”.

בזכות הפלטפורמות הרבות של תקשורת ברשת שקיימות היום, הקשר בין כוכבי הספורט נהיה הרבה יותר אישי וקרוב וזה משמח לראות שכוכבי ספורט בוחרים להשתמש בכוח הזה בכדי להעביר מסרים חשובים.

מנצחת במשחה החיים: איקה ריקאקו

ליאור ברטל

השחיינית היפנית איקה ריקאקו בת ה-18, נחשבת לאחת התקוות הגדולות למדליה אולימפית בטוקיו 2020 אובחנה כחולת סרטן לוקמיה ופרשה זמנית משחייה, כדי לטפל במחלה. ריקאקו היא אלופת העולם לנוער במקצים 50 מטר חופשי, 50 מטר פרפר (לא מקצה אולימפי) ו-100 מטר פרפר. היא נחשבת לכישרון אדיר ועשתה את תוצאת השנה בעולם לשנת 2018 ב-100 מטר פרפר. היא הרגישה רע כשחזרה מתחרות באוסטרליה, לאחר אבחון התגלה הבשורה הנוראית כשהיא אובחנה כחולת סרטן. כעת כולם מקווים שהיא תחלים במהרה ותנצח בקרב על חייה, בתקווה שתחזור לעשות שוב את מה שהיא הכי אוהבת ונחשבת לאחת הטובות בעולם.

מנצחים ובעלים רשמיים: אוהדי הפועל פ"ת

יאיר צוקר

ברכות לעיר פתח תקווה ולאוהדי הפועל שהפכו השבוע לבעלים הרשמיים של הקבוצה. השבוע אישרה הוועדה להעברת זכויות את העברת הבעלות של הפועל פתח תקוה לעמותת האוהדים "הכחולה", עם התניה כי האישור ייכנס לתוקף רק לאחר אישור רשם העמותות. זאת לאחר שהאסיפה הכללית של "הכחולה" אישרה את שינוי המטרות לו התבקשה, וכעת נותר לה רק לפנות בבקשה מתאימה לרשם העמותות ולקבל את אישורו בימים הקרובים.

בכך, יהפוך מועדון הפאר הותיק, שמדשדש בליגה הלאומית, לקבוצת האוהדים השמינית שפועלת בליגות הכדורגל הישראליות לצד מכבי עירוני אשדוד, הפועל אשדוד, מכבי קביליו יפו, הפועל קטמון ירושלים, הפועל רובי שפירא חיפה ובית"ר נורדיה ירושלים ובני יצ'אלאל רחובות. 

*זה נעול, חתום, סגור*אנחנו הבעלים של הפועל!!!עניין רשם העמותות הינו טכני לגמרי.עכשיו זה הזמן של כל מי שחיכה להצטרף:www.theblue.org.il/Join*ההצטרפות היא עד מאי 2019

Posted by ‎עמותת הכחולה‎ on Wednesday, February 13, 2019

שאפו לעמותת "הכחולה", שניהלה מאבק בנחיש בשנתיים האחרונות והצליחה לגייס את אמון האוהדים ושחקני עבר גדולים כמו מוטי קקון ובני קוזושווילי לטובת הניסיון להציל את המועדון דרך אהבתם וניהולם של אוהדי הקבוצה.

מפסידים את האוהדים: הנהלת ה"לה ליגה"

ליאור ברטל

קבוצת אלאבס נמצאת בעיצומה של עונה נהדרת. היא ממוקמת במקום ה-6 בלה ליגה ומציגה כדורגל משובח. אתמול בערב היא ניצחה בביתה 2:0 את לבאנטה. אתמול החליטו אוהדי הקבוצה לייצר מחאה יצירתית כנגד מנהלת ה"לה ליגה". 4 מאוהדי הקבוצה הופיעו ביציעים לבושים בשחור ונוסעים על כתפיהם ארון קבורה מעץ. כאשר לצידם מתנוסס שלט מחאה עם הכיתוב 'RIP Football'.

המחאה היצירתית של האוהדים היא כנגד מנהלת "הלה ליגה", שהעבירו את המשחק ליום שני בשביל להרוויח כסף נוסף על שידורי הטלוויזיה. לאוהדי הכדורגל המסורים קשה יותר להגיע למשחקי קבוצתם האהובה בימי שני, אך הנהלת הליגה רואה מול עיניה רק את הכסף שהיא מרוויחה מזכויות שידור ומעדיפה לפצל את הליגה לארבע ימי שידורים, כדי להרוויח עוד כסף על חשבון האוהדים.

פינת ציון וויליאמסון

אנחנו לא נסיים בלי מהלך נוסף של השחקן מהחלל החיצון – ציון ווילאמסון. הנער הענק של מכללת דיוק, שמשגע את הרשת עם דאנקים שלא רואים בכל יום בכדור הארץ, גרם השבוע שוב לכדורסל העולמי להחסיר פעימה, עם בלוק שלא מבייש את הסרט "ספייס ג'אם". תבלו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!