דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי ח' באייר תשפ"ד 16.05.24
22.4°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 21.3°אשדוד
  • 19.8°באר שבע
  • 23.9°אילת
  • 21.3°טבריה
  • 14.7°צפת
  • 22.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תיקי נתניהו

התגובות להחלטת היועמ"ש / סערה במערכת הפוליטית בעקבות כתב האישום, גנץ: "ישיבה עם נתניהו לא עומדת על הפרק"

זנדברג: "לא די בהחלפת נתניהו - הליכוד שותף לפשע" | איימן עודה: "את נתניהו ושלטונו צריך להחליף לא רק כי הוא מושחת" | מפלגת העבודה: "ההצגה נגמרה. אתה מבייש אותנו" | מפלגות הימין והחרדים: חזקת החפות בתוקף - נמליץ על נתניהו להרכבת הממשלה הבאה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 9 דצמבר 2018 (צילום: מארק ישראל סלם / פלאש 90).
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 9 דצמבר 2018 (צילום: מארק ישראל סלם / פלאש 90).
נתי יפת
נתי יפת
עיתונאי ותיק, מסקר עבור "דבר ראשון" את מערכת הבחירות 2019
צרו קשר עם המערכת:
הסיקור החי פתוח
עדכון אוטומטי:  

גנץ: "ישיבה עם נתניהו לא עומדת על הפרק"

מספר דקות לאחר שהסתיים נאומו של נתניהו, בו תקף את מערכת המשפט, התקשורת והשמאל,  השיב מועמד מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ בנאום משלו: "לא תטה משפט, לא תכיר פנים ולא תיקח שוחד – כי השוחד יעוור עיני חכמים ויסלף עיני צדיקים" פתח. "הערב הוא ערב קשה למדינת ישראל ולאזרחיה. ערב שבו היועץ המשפטי לממשלה מחליט על הגשת כתב אישום כפוף לשימוע נגד ראש ממשלה מכהן הוא ערב כואב עבור כל פטריוט ישראלי. כל מי שהמדינה יקרה לו עצוב בערב הזה, וגם בי אין שמחה, גם כיריב פוליטי".

גנץ ניסה להחמיא לנתניהו, ואמר שהוא יודע שהוא אוהב את המדינה, אך תקף אותו על סגנונו ובחירותיו. "נתניהו – גם אתה מבין כמה מוסדות המדינה חשובים. אני קורא לך לחדול את ההתקפות על מערכת המשפט ואכיפת החוק. לחדול את ההתקפות על נושאי התפקיד שאתה מינית בעצמך. הייתי מצפה שבערב זה, קשה ככל שיהיה, תנאם נאום ממלכתי כראוי לראש ממשלה, ותימנע מקמפיין פוליטי חוצה קווים אדומים. הייתי מצפה שתנהל את מאבקך כאדם פרטי – ואני מאחל לך הצלחה בכך".

"אל תשכח, המדינה היא של כולנו ואין כאן שאלה של ימין או שמאל, כי ישראל ברמת לפני הכול. במקום לבחור בטובת העם, אתה בוחר בטובתך האישית, וזו בחירה רעה. רק לפני מספר שנים הסברת בקולך שלך שראש ממשלה שמצוי בהישרדות אישית לא יכול להמשיך בתפקידו. הרשה לי לצטט: 'ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, קיים חשש שיכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של הישרדותו הפוליטית'. נתניהו, המדינה הזו יקרה לנו ואני משוכנע שהיא יקרה גם לך, בכוחך להפסיק את מחול השדים", סיכם גנץ.

יעלון: "זהו יום עצוב. לנתניהו שהכרתי בעבר היה באמת איכפת מטובת המדינה"

משה יעלון, יו"ר תל"ם ומועמד כחול לבן, הגיב גם הוא להודעת היועץ המשפטי לממשלה בפרשיות נתניהו: "ביום העצוב הזה, בו ראש ממשלת ישראל שני עומד בפני כתב אישום תוך כדי כהונתו – אני רוצה דווקא להגיד משהו בנימה אישית. אני מכיר את נתניהו שנים רבות. מול נתניהו של פעם עבדתי כאיש צבא, לצידו של נתניהו של פעם עבדתי כשר הבטחון ושירתתי אתכם האזרחים. נתניהו של פעם ואני ניהלנו מערכה קשה כנגד האויב בעזה, ומערכות דיפלומטיות כנגד איראן.

"בנימין נתניהו שאני הכרתי הוא אדם מוכשר – עם חזון ותפיסת עולם. לנתניהו שאני הכרתי היה באמת אכפת מטובת המדינה. אבל לצערי הרב, משהו השתבש מאוד בדרך. את תוצאות השיבוש הזה אנו רואים כעת. ההסתאבות, השיח המשסה והמפלג, המאבק להישרדות פוליטית בכל מחיר כולל חבירה לכהניסטים. זה ראש ממשלת ישראל? האדם שאמור להיות מופת לילדינו ולנכדינו?

"ביום הזה ברור כי הגיעה העת בה על נתניהו לעזוב את התפקיד. אם טובת המדינה עדיין לנגד עיניו, עליו לעשות את שהמליץ לאולמרט – להתפטר ולהילחם על חפותו. בניגוד למפלגת הליכוד, אנו לא נזמין את נתניהו להיות שר בממשלה שנקים, לא תחת כתבי אישום כה חמורים.

"אני פונה אליך, נתניהו של פעם, וקורא לך: אל תפגע בביטחון ישראל, בחוסן הלאומי ובצביון המוסרי של המדינה. אל תגרור מדינה שלמה לתוך כתבי האישום שלך על כל ההשלכות הכרוכות בכך. ולליכודניקים, לאנשי הימין הממלכתי, למי שחרד לעתידה של המדינה גם מבחינה ביטחונית, מדינית וכלכלית וגם – מבחינה מוסרית – היום ביתר שאת ברורה הבחירה הנכונה. הגיע הזמן למנהיגות אחרת".

יאיר לפיד: "אף אזרח לא היה מוכן שהמורה שמלמד את הילד שלו יהיה עם כתב אישום"

"זה יום עצוב למדינת ישראל. ראש ממשלה ישראלי על ספסל הנאשמים זה לא משהו שהילדים שלנו צריכים לראות. לראש הממשלה נתניהו עומדת חזקת החפות. יחד עם זאת, נתניהו לא יכול להמשיך בתפקידו. ראש ממשלה הוא סמל, ואסור להכתים את הסמל. המדינה חשובה יותר מכולנו. גדולה יותר מכולנו.

"לא יכול להיות שכל ראש מדינה, כל נשיא, שיפגוש אותו יידע שהוא לא מדבר עם ראש ממשלת ישראל, אלא עם נאשם בשחיתות חמורה שזמנו קצוב. זה לא מכבד אותנו בעולם. אף אזרח ישראלי לא היה מוכן שהמורה שמלמד את הילד שלו יהיה עם כתב אישום. שהרופא שמטפל בו יהיה עם כתב אישום. שהמפקד שלו בצה"ל יהיה עם כתב אישום.

"אם נתניהו אוהב את מדינת ישראל כפי שהוא תמיד אומר לנו, הוא צריך לעשות עכשיו את מה שטוב למדינה. הוא צריך לפרוש מתפקידו. באופן מיידי. להעביר את השרביט לאחד מבכירי הליכוד – יש שם מספיק אנשים טובים. מובן מאליו שאנחנו לא נשב בשום ממשלה שבה לראש ממשלה יש כתב אישום חמור כל כך. כבר עכשיו. לפני השימוע. אם נתניהו יזוכה, ואני מאחל לו ולמשפחתו שהוא יזוכה, הוא תמיד יוכל לחזור.

"פרישה מיידית היא הדבר הנכון. זה לא משמח אף אחד, אבל זה הדבר הנכון. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם כתבי אישום חמורים כל כך. אני קורא לנתניהו לעשות את הדבר הנכון ולפרוש מיידית מתפקידו".

תגובת הליכוד לגנץ: "זכות החפות עומדת לכל אדם, גם לבני גנץ, ואנו מקווים שהוא ינקה את שמו בהקדם האפשרי מההאשמות החמורות נגדו"

‏עו"ד עמית חדד, פרקליטו של רה"מ נתניהו: "כשאנחנו נסיים לעבור על כתב האישום, לא יישאר ממנו זכר. לא יישאר ממנו שום דבר"

מירי רגב: "יש חוק לשמאל וחוק לימין"

"ראש הממשלה אמר ובצדק כי יש חוק אחד לכולם וחוק אחר לנתניהו. חוק לשמאל וחוק לימין. הגיע הזמן לשנות את המשוואה הזו. פרסום ההחלטה של היועץ המשפטי לממשלה דווקא רגע לפני הבחירות, הוא פגיעה בדמוקרטיה וניסיון לפגוע באמון הציבור בראש הממשלה. יש פה רדיפה פוליטית ועוול גדול שעושים לראש הממשלה ולמשפחתו. ראש הממשלה, אני מאמינה בך ובחפותך ובטוחה שכל הפייק תיקים נגדך יקרסו כמו מגדל קלפים ברוח".

יחימוביץ' על נאום נתניהו: "המחשה להתנהגות בזויה של מי שגורל המדינה מעניין אותו כקליפת השום"

"קיבלנו זה הרגע המחשה חיה וברורה להתנהגות בזויה של מי שגורל המדינה מעניין אותו כקליפת השום, וכל העניינים הלאומיים לרבות הרגישים והחשובים שבהם, נשאבים בלי שום סנטימנטים לצורך הקרב להצלת עורו מתרחיש סביר שבסופו ישב בכלא. השימוש התמוה בעדי האופי פוטין וטראמפ, וההתגוללות הגסה על פרקליטים מן השורה, הן רק ראיה נוספת לכך שאינו כשיר לתפקד ואינו כשיר להתמודד".

אבי דיכטר: "החלטת היועמ"ש נועדה לפגוע בסיכויי הליכוד בבחירות"

"ההודעה על כתב אישום ללא אישום הינה יריקה בפרצופם של אנשי הליכוד יותר מאשר בפרצופו של נתניהו בלבד. פרסום הכוונה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע, חודש וחצי לפני הבחירות, הוא מהלך שנועד לפגוע בסיכויי הליכוד בבחירות הקרובות. מחולליו של המהלך בחרו להתעלם מהעובדה שבהחלטתם הם בראש ובראשונה משפיעים על מצביעי ליכוד פוטנציאליים, שלא להצביע ״מחל״ בגלל נתניהו.

"העיקרון המקודש לפיו לשימוע יש להגיע בלב פתוח ובנפש חפצה מונח מעתה על קונצרטינת הבחירות, כדי לאפשר למפלגות השמאל לדרוך עליו (עלינו..) בדרך אל הבכורה. אלא שהתוצאה תהא הפוכה. ההודעה על כתב אישום ללא אישום, פותחת מהיום את ארובות הליכודניקים ברחבי הארץ ובחו"ל. השמאל גייס פרקליטים והליכודניקים יגייסו את העם כדי לעשות גם צדק גם הוגנות.

"לא הצלחנו לשכנע את היועמ"ש, נעבור לשכנע את העם. נעבור עיר עיר, כפר כפר, רחוב רחוב, זנגה זנגה – לא נשאיר איש אדיש לעוול שנעשה היום לתנועת הליכוד. נעצור רק ב-9 באפריל בלילה, אחרי שהעם יאמר את דברו: 40 מנדטים לליכוד! זו תהיה תוצאת הפרסום המוקדם של כתב אישום ללא אישום. ליכודניקים, קדימה צעד !! ימין ימין ימין…"

"העבודה" בתגובה לנאום נתניהו: "ההצגה נגמרה. די"

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לנאום נתניהו: "ההצגה נגמרה. די, נתניהו. אתה מבייש אותנו. קח אחריות ותתפטר. עם ישראל לא רוצה הנהגה מושחתת. תנהל את מאבקך כאזרח פרטי. אל תבייש את מוסד ראש הממשלה".

יהדות התורה: "נתמוך בראש הממשלה ככל שהחוק יאפשר"

תגובת 'יהדות התורה' לפרסום המלצת היועה"מ לממשלה: "כפי שהודענו בצורה רשמית אנו תומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו. חזקת החפות עומדת לנתניהו בדין וככל שהחוק יאפשר זאת נמשיך לתמוך בו, בייחוד בתקופה רגישה זו".

ח"כ דודי אמסלם: "גם היום מדובר בשלושה תיקים הזויים"

"‏תסריט ידוע מראש, הכל היה מרוח על כל העיתונים בשלוש שנים האחרונות. גם היום מדובר בשלושה תיקים הזויים, פרי יצירתם של השמאל, שאף מדינה דמוקרטית לא היתה מעיזה לחקור בגינם ראש ממשלה מכהן. הציבור לא מטומטם ובעזרת ה' ימשיך לבחור בנתניהו להנהיג את המדינה להישגים מרשימים גם בקדנציה הבאה".

הימין החדש: מכבדים את החלטת היועמ"ש, נתניהו עדיין מומלצנו לנשיא

"כפי שאמרנו מתחילת הדרך, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומדת חזקת החפות ככל אזרח אחר במדינה. אנו מכבדים את החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אך כפי שאמר היועץ במילותיו שיבוא לשימוע בלב פתוח ונפש חפצה, כך גם אנחנו נמתין לתום השימוע. מפלגת ״הימין החדש״ תמליץ לנשיא המדינה להטיל על בנימין נתניהו את משימת הרכבת הממשלה הבאה".

אבי גבאי: "נתניהו, תתפטר. שים סוף לבושה הלאומית"

"נתניהו מבייש את מדינת ישראל. מחריב הכל כדי להציל את עצמו. אזרחי ישראל לא רוצים מנהיגות מושחתת. ראש הממשלה מבייש את עם ישראל ואת מדינת ישראל. נתניהו, תתפטר. שים סוף לבושה הלאומית. אל תנהל את הקרב מבית ראש הממשלה".

מיכל בירן: "נתניהו ראש הממשלה מחויב לפטר את נתניהו שר הביטחון"

"האבסורד בהתגלמותו: מרגע שהוגש נגדו כתב אישום, נתניהו כראש ממשלה מחויב לפטר את נתניהו כשר ביטחון. הסיכוי שזה יקרה – לא קיים. התרגלנו למציאות שבה פוליטיקה הפכה שם נרדף לסיאוב ולשחיתות, ולאובדן של אמון הציבור בנבחריו. נתניהו לא בוחל באמצעים כדי להרגיל אותנו למציאות המעוותת הזאת, על ידי שקר שנבנה על שקר. ככה הוא מכשיר את עוצמה יהודית, ככה הוא מנרמל שוחד. אסור לתת לבנימין נתניהו להפוך אותנו לאדישים. אסור לקבל ראש ממשלה שמואשם בשוחד".

איציק שמולי: "קורא לחבריי ישרי הדרך בליכוד להודות לנתניהו על שירותו ולשחרר אותו"

"תמו הספינים. נתניהו אמר שלא יהיה כלום כי לא היה כלום, ועכשיו מתברר שיש כתב אישום חמור – כי בוצעו עבירות חמורות שעלולות להוביל לכלא. נתניהו שקוע בפלילים עד צוואר ואיבד את התוקף המוסרי להמשיך ולהנהיג את מדינתו. בכל החלטה שיקבל מעתה יוטל צל כבד. ‬אני קורא לחבריי ישרי הדרך בליכוד, ויש כאלה, להודות לנתניהו על שירותו ולשחרר אותו להתמודד עם המאבק המשפטי הקשה שמצפה לו מול העבירות החמורות ביותר. אני קורא גם לשאר ראשי המפלגות להודיע שלא יישבו עמו בשום אופן בממשלה. מי שניצל את מעמדו הרם לטובתו האישית על חשבון הציבור אינו ראוי להנהיג עוד את ישראל אף לא יום אחד״.

הודעת הליכוד: "מדובר ברדיפה פוליטית"

"איש לא מופתע מהודעת היועץ שהגיעה אחרי שלוש שנים של מכבש לחצים אדיר שהופעל עליו על ידי התקשורת, השמאל והפקידות המשפטית כדי שיגיש נגד ראש הממשלה כתב אישום בכל מחיר – גם כשאין כלום. העיקר שזה יהיה לפני הבחירות.

"מדובר ברדיפה פוליטית. מסע הצייד נגד ראש הממשלה התחיל בניסיון להדביק לו ארבעה תיקי שוחד. כבר עכשיו, עוד לפני השימוע, שלושה מהם קרסו. גם שאר הטענות יקרסו כמו מגדל קלפים כשראש הממשלה יתעמת עם עדי המדינה, יביא עשרות עדים שבאופן תמוה לא נחקרו ויציג את המסמכים והפרוטוקולים שמוכיחים שכל פעולותיו והחלטותיו של ראש הממשלה נעשו כדין.

"פרסום חד-צדדי של הודעת היועץ כחודש בלבד לפני הבחירות, מבלי שניתנת לראש הממשלה הזדמנות להפריך את האשמות השווא הללו, היא התערבות בוטה וחסרת תקדים בבחירות. מטרתה אחת: הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו והעלאת ממשלת שמאל בראשות לפיד-גנץ. אסור לתת לזה לקרות".

רויטל סויד: "מן הראוי היה שראש הממשלה יתפטר עוד הערב"

ח״כ רויטל סויד: "מן הראוי היה שראש הממשלה יתפטר עוד הערב לנוכח הגשת כתב אישום חמור נגדו, בכפוף לשימוע, באשמת שוחד. מן המצוי – נתניהו ונערי התקיפה שלו ימשיכו להסית בכל הכוח נגד היועץ המשפטי ולטעון לקונספירציה של 'השמאל'. ב-9 באפריל חייבים לשלוח את ביבי הביתה, שיוכל להתמקד סוף סוף רק במשפט שלו ולשחרר אותנו מנזק".

ש"ס: "נתניהו הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את המדינה"

"כפי שהודענו מתחילת הדרך, ש״ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, ותמליץ עליו לנשיא להרכבת הממשלה הבאה. נתניהו הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את המדינה בעת הזו, ונתמוך בו בתפקידו כראש הממשלה ככל שהחוק יתיר לו".

סתיו שפיר: "נתניהו תמיד חשוב יותר בעיני עצמו, האזרחים משעממים אותו"

"שחיתות היא סרטן לדמוקרטיה הישראלית. אי אפשר לנהל מדינה בה שוחד, הפרת אמונים וזלזול בחוק הם שיטת פעולה של בכירי השלטון. נתניהו, אדם שהונו האישי מוערך ב-50 מיליון שקלים, לא בחל בשימוש מושחת בכסף הציבורי, באינטרס הציבורי ובעתידה של מדינת ישראל, כשטובתו האישית הייתה מונחת על הכף. הוא תמיד חשוב יותר בעיני עצמו, האזרחים משעממים אותו ורק המקורבים מעניינים אותו. נתניהו הוא אדם מושחת שאסור שימשיך לכהן תחת כתבי האישום החמורים. אם במפלגת הליכוד יש טיפה של אחריות, יקומו השרים וידרשו את התפטרותו, היום".

ח"כ לאה פדידה: "ההתנהלות הפלילית נבעה מתחושת 'המדינה זה אני'"

ח"כ לאה פדידה (העבודה): "ד"ר מנדלבליט הוכיח שבהתנהלות נתניהו אין תום לב, כי מלכתחילה לא היה תום לב – מה שכן יש, ובשפע, זו התנהלות פלילית הנובעת מתפיסת 'המדינה היא אני', שהתגבשה אצל נתניהו כבר לפני שנים. מה שכעת אכן צפוי לקרוס כמגדל קלפים הוא הקרדיט הציבורי של רה"מ, קריסה שתוביל אותו לארוז את מטלטליו אל מחוץ לבית בפינת רחוב בלפור".

איחוד מפלגות הימין: נתניהו נותר המומלץ שלנו לראשות הממשלה

"כל אדם, גם בנימין נתניהו, זכאי עד אשר מוכחת אשמתו, ולכן רשימת איחוד מפלגות הימין תמליץ אחרי הבחירות על ראש הממשלה נתניהו כמועמדה להרכבת ממשלת ימין חזקה ויציבה. עם זאת, ולאור ניסיון העבר המר, ברור היום יותר מתמיד שרשימת איחוד מפלגות הימין, היחידה שמחויבת באמת לארץ ישראל, חייבת להיות גדולה וחזקה כדי שלא נמצא את עצמנו יום אחרי הבחירות עם ממשלת ביבי-גנץ-לפיד שעלולה להוביל אותנו להקמת מדינת טרור פלשתינית".

אביגדור ליברמן: "חזקת החפות שמורה לכל אדם, גם לראש הממשלה"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: "במדינת ישראל הגוף היחיד המוסמך לקבוע האם בן אדם אשם או זכאי זה אך ורק בית משפט. חזקת החפות שמורה לכל אדם, גם לראש הממשלה. הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע אינה פסק דין חלוט. לכן מבחינתנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו רשאי להתמודד בבחירות לכנסת כמו כל מועמד אחר".

עמיר פרץ: "רגע קריטי לשמירה על שלטון החוק"

"ישראל נמצאת ברגע קריטי לשמירה על שלטון החוק. עבודתו הבלתי תלויה ונטולת הפניות והלחצים של היועץ המשפטי לממשלה היא אחת מאבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית. את מנדלבליט הכרתי מקרוב כשכהנתי כשר ביטחון והוא היה הפרקליט הצבאי הראשי. גם אז פעל ביושר ובהגינות, כשרק הצדק והשאלות המשפטיות לנגד עיניו. אני בטוח כי למרות מסע הלחצים, כך פעל גם היום וקבל את ההחלטות הנכונות ביותר".

איימן עודה: "ה'הפרד ומשול' והשיסוי נועדו להסוות את המדיניות המושחתת"

ח"כ איימן עודה, יו"ר חד"ש-תע"ל, מסר כי "מקומו של נתניהו בכלא. עוצמות ההסתה שלו נגד האוכלוסיה הערבית, סימון השמאל בישראל כבוגדים, מדיניות ה'הפרד ומשול' והשיסוי בין האוכלוסיות, נועדו כולם להסוות את המדיניות המושחתת שלו. מה שעומד בראש סדר העדיפויות של ביבי זה הוא ורק הוא, בטח שלא האזרחים. את נתניהו ושלטונו לא צריך להחליף רק כי הוא מושחת, אלא כי מלבד העובדה שהוא חותר נגד שלטון החוק הוא גם מחרחר מלחמה, מפיץ גזענות ומחסל את המרחב הדמוקרטי. אנחנו מציעים אלטרנטיבה שמאלית של שותפות יהודית-ערבית לכלל האזרחים, אלטרנטיבה לחברה נקייה ומוסרית – לשלום, לשוויון ולצדק".

תמר זנדברג: "בראש הממשלה עומד אדם מושחת עד היסוד"

יו״ר מרצ תמר זנדברג אמרה כי נתניהו אינו המושחת היחיד. "זה לא יום שמח", מסרה. "בראש הממשלה עומד אדם מושחת עד היסוד, שכופף את כל המערכות הציבוריות לטובת הישרדותו האישית. נתניהו יעמוד למשפט ואינו יכול לכהן עוד יום אחד בתפקידו, אבל למשפט הציבור חייבים לעמוד היום כל מלחכי הפנכה והמאתרגים, כל מקיאי דפי המסרים והמשתלחים בשומרי הסף.

"כל מי ששתק תמורת אתנן פוליטי בהתנחלויות שותף לפשע. עכשיו גם מתבהרת העסקה מאחורי הכנסת הכהניסטים לכנסת: איתרוג למושחת תמורת מקום בוועדה למינוי שופטים. ההשחתה של ישראל עולה לנו גם בארגון טרור בכנסת. זו צריכה להיות מוחלפת בשינוי עמוק. לא די בהחלפת נתניהו. הליכוד שותף לפשע. הימין הקיצוני שותף לפשע. שחיתות הליכוד והימין עומדת גם היא למשפט הציבור היום. החלופה היא ממשלה עם מרצ".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!