דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: דווין וויד מוכיח שגם לפני פרישה הוא עדיין מנצח משחקים

וגם - קפטן צ'לסי שלא נקט עמדה בחילוף השוער שעורר מהומה באנגליה | שוערת הכדוריד שהבקיעה שני שערים מסוף המגרש בדיוק ב"מאני טיים" | ומיכל טוקר, השיאנית הישראלית החדשה בקפיצה במוט

דווין וויד בסל ניצחון במדי מיאמי היט מול גולדן סטייט (צילום: AP Photo/Brynn Anderson).
דווין וויד בסל ניצחון במדי מיאמי היט מול גולדן סטייט (צילום: AP Photo/Brynn Anderson).
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ומשתבח עם השנים: דווין וויד

יאיר צוקר

"זה רגע מיוחד עבורי, הייתי במצבים האלה כל כך הרבה פעמים בקריירה, וכל כך הרבה פעמים החטאתי את הזריקה האחרונה. ובסוף אני קולע דווקא את הזריקה הזאת – על רגל אחת, בלי להסתכל לסל, בלי לכוון כמעט. זה משוגע". את הדברים אמר דווין וויד בן ה-37 אחרי שחגג סל ניצחון ענק מול האלופה גולדן סטייט, 

בסיומו של משחק הפכפך במהלכו הובילו ההיט על הווריירס ב-24 הפרש ובכל זאת נכנסו לפיגור, "הפלאש" נכנס לפעולה. זה החל עם שלשה 15 שניות לסיום, שצימקה את היתרון של גולדן סטייט לנקודה בלבד. קווין דוראנט החטיא פעם אחת מהקו ואז וויד קיבל את הכדור במהלך האחרון, ניסה לשחרר שלשה נוספת ונחסם על ידי ג'ורדן בל. אבל בנחישות אדירה השתלט על הכדור וזרק פעם נוספת ממצב בלתי אפשרי והכדור צלל פנימה. וויד סיים את המשחק עם 25 נק' באחוזים טובים, אז שישקול את הפרישה מחדש?

מפסיד ולא ממלא את תפקיד הקפטן: ססאר אספיקוולטה

צור רוזנצוויג

"לא ראיתי שזה קרה בכלל" זה מה שאמר קפטן קבוצת צ'לסי ססאר אספיקוולטה בסיום משחקה של קבוצתו בגמר גביע הליגה מול הסיטי, משחק אותו הפסידה בפנדלים אבל זכור בעיקר בעימות החילוף שלא קרה בין מאמן הכחולים מארוציו סארי לשוערו אריסבלאגה שמקורו אמנם באי הבנה אבל איפה לכל השדים והרוחות הקפטן שצריך אותו שיידע לתווך, לדבר עם השחקנים להיות השותף של המאמן על כר הדשא. המקרה הביזארי הזה בעיניי הוא קודם כל שיקוף מקומו של הקפטן שמקולו יצאה דממה. ממליץ למאמן, רגע לפני שהוא דואג לכסא שלו  להחליף קפטן.

מנצחת משער לשער: ברברה ארנהארט

ליאור ברטל

יש דברים בספורט, שלא רואים כל יום. 19 שניות לסיום כשהקבוצה שלך במינוס שער והקבוצה היריבה בהתקפה, בטוח לא היית מצפה שהשוערת שלך תעצור שני התקפות ותבקיע שני שערים על מגרש שלם כדי לנצח את המשחק החשוב.

אז זהו, תחשבו על זה שוב מחדש… התסריט המשוגע הזה התרחש בסוף השבוע בליגה ההונגרית בכדוריד נשים. שוערת קבוצת ואצ'י נקסה מנצחת את קבוצת סיאופוק עם שני שערים רצופים בזריקות על מגרש שלם.

כאשר נותרו 19 שניות לסיום המשחק שוערת נבחרת ברזיל ברברה ארנהארט משווה את התוצאה במשחק עם שער בזריקה על כל המגרש ובשנייה האחרונה היא מנצחת את המשחק, שוב עם זריקה על כל המגרש. בזווית הישראלית… ואצ'י נקסה הדיחה העונה את מכבי ארזים רמת גן מגביע האיגוד, בשלב השני הודחה ואצ'י נקסה ע"י יריבתה המקומית סיאופוק. כן אותה אחת מהמשחק השבוע.

מנצחת ועולה מעל הרף: מיכל טוקר

יאיר צוקר

השיא הישראלי לנשים בקפיצה במוט שהחזיק שנתיים נשבר השבוע. בתחרות הנוער הבין-ארצית המסורתית באולם שמתקיימת מדי שנה במינסק, מיכל טוקר בת ה-19 ממכבי תל-אביב העמידה את עברה את הרף בגובה של 4.10 מ' ובכך שיפרה ב-5 ס"מ את השיא הישראלי לנשים שנקבע ע"י נעמה ברנשטיין ב-2017.

טוקר שברה עוד כצה שיאים בדרך לשיא הישראלי. בתחילת התחרות השוותה את השיא לנערות בו החזיקה ז'נה ברר משנת 2002 כשעברה 3.90 מטרים בניסיון הראשון. לאחר מכן היא עברה בניסיון השני 4.00 מ', שיפרה שוב את השיא וקבעה את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער שתתקיים בקיץ בשבדיה.

ברכות לאתלטית הצעירה מיכל טוקר (19) שקבעה על אדמת מינסק שיא ישראלי חדש בקפיצה במוט – 4.10 מטרים, תוצאה טובה יותר ב-40 ס"מ, המהווה גם קריטריון אליפות אירופה לנערות

Posted by ‎הוועד האולימפי בישראל‎ on Monday, February 25, 2019

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!