דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / מחזור 17 בליגת העל נשים: נתניה גוברת על רמת השרון, אס"א ת"א דוהרת לאליפות

במשחק קצבי הצליחו בנות נתניה להשיג נצחון שני ברציפות, ולסיים ב-4:2 מול רמת השרון, שניים מהם של אדביואג׳ו יטונדה | אס"א ת"א גברה על מכבי חדרה 4:0, ומובילה את הטבלה בפער של 6 נקודות | אחרי נצחון 3:2 על הפועל רעננה, מכבי חולון עולה למקום השלישי בטבלה

אס"א ת"א-מכבי כשרונות חדרה. (צילום: מושיק אושרי)
אס"א ת"א-מכבי כשרונות חדרה. (צילום: מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 17 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 17 (גרפיקה: אידאה)

מ.כ רמת השרון 2- בנות נתניה 4

בנות נתניה ממשיכות את מסע ההישרדות המדהים שלהן עם ניצחון שני ברציפות, הפעם על רמת השרון הלא יציבה. בדקה ה-30, במהלך התקפה מתפרצת של רמת השרון, אורל שמאילוב מבנות נתניה חטפה את הכדור והעבירה כדור עומק לאדביואג׳ו יטונדה. שוערת רמת השרון חנית שוורץ יצאה מהשער במטרה לעצור את המתפרצת, אך יטונדה העבירה כדור רוחב לג'סייקה טקסיירה, שכבשה מקרוב. 1:0 לנתניה. בדקה ה-34 רמת השרון משווה את התוצאה תוך ניצול טעות בהגנת נתניה. הכדור הגיע לאיזבל אבודה הקנדית, שבעטה טיל לחיבורים מהאוויר. 1:1.

המשחק הקצבי נמשך גם במחצית השניה. בדקה ה-68 נתניה שוב עולה ליתרון, כשגיל חבצלת מבשלת בהתקפה לאיזאדורה דו אמאראל, שראתה את חנית שוורץ מחוץ לשער והקשיתה את הכדור באומנות מעליה. 2:1 לנתניה. בדקה ה-70 כובשת השער גורמת למהומה ברחבת רמת השרון ,לאחר עבירה שלא נשרקה לזכות נתניה. בעקבות מספר דחיפות מורחקת איזאדורה דו אמאראל מנתניה בכרטיס אדום ישיר, ואילו חנית שוורץ, שוערת רמת השרון מקבלת כרטיס צהוב.

למרות שנשארה עם 10 שחקניות, נתניה לא נשברת ובדקה ה-83 כובשת את השער השלישי במשחק. דאבל פס בין אנטוניה פקסיארץ לאדביואג׳ו יטונדה פרץ את הגנת רמת השרון והשאיר את האחרונה מול השוערת חנית שוורץ. שוורץ הצליחה להדוף את הבעיטה הראשונה, אך יטונדה הגיעה לכדור החוזר והבקיעה את השער הקריטי. 3:1 לנתניה. עקידה עסו עוד מצמצת את התוצאה עם שער לזכות רמת השרון בדקה ה-92, אך שער נוסף של אדביואג׳ו יטונדה בדקה ה-94 לזכות נתניה סוגר את המשחק 4:2 לנתניה. ניצחון חשוב לזכות נתניה שמשוה את מספר הנקודות להפועל רעננה במאבק כנגד הירידה.

אס"א ת"א 4- מכבי חדרה 0

אס"א ת"א ממשיכה את הדהירה שלה לעבר תואר האליפות ומביסה יריבה נוספת על התואר. חדרה מצד שני ממשיכה לגלות את המחסור הקשה של השוערת שרה סמואל, שמאז שהיא עזבה את הקבוצה הקבוצה ספגה 10 שערים ב-5 משחקים. ואילו איתה חדרה ספגה רק 3 שערים בעשרה משחקים. חדרה מגיע למשחק עם הגב לקיר, לאחר שני הפסדים לרמת השרון וקרית גת והייתה חייבת לנצח את המשחק.

בדקה ה-25 אס"א עולה ליתרון ראשון עם שער נהדר של ורד כהן בנגיחה מקרוב לאחר הגבהה נהדרת מאגף ימין של טליה זומר. במחצית השניה אס"א ממשיכה לשלוט במשחק, בדקה ה-51 הקשרית האחורית של אס"א אופל סופר מנצלת את קו ההגנה הגבוה של חדרה ומסרה כדור עומק לנטלי אזוריקה שמניערה את שחקנית ההגנה ונשארה לבד מול שוערת חדרה סאנדרה ברון, אותה היא הכניעה בקלות.

בדקה ה-58 מבצע קבוצתי יפהפה של אס"א מסתיים בשער נהדר. מור אפרים חטפה את הכדור במחצית המגרש של אס"א, העבירה כדור עומק מצויין לורד כהן, שהעבירה כדור רוחב לרחבת חדרה, טליה זומר פתחה רגליים ונותנת לכדור לעבור ישר לנטלי אזוריקה שהגיעה מאחור וכובשת את השלישי של אס"א בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-68 ורד כהן מבשלת למור אפרים את השער הרביעי של אס"א במשחק. ניצחון ענק לאס"א, שמגדילה את הפער בצמרת ל-6 נקודות ומשחק יותר מקרית גת.

האקדמיה 0- הפועל ב"ש 1

הפועל ב"ש ממשיכה בתקופה הטובה בא היא נמצאת ומצליחה להשיג ניצחון שני רצוף. הניצחון על האקדמיה, מרחיק את ב"ש 4 נק' מרעננה ונתניה ונותן להן קצת אוויר לנשימה. ולא חוסיין הקפטנית של הקבוצה מבקיעה שבוע שני ברציפות וממשיכה להנהיג את ספינת נגב במסע ההישארות לעוד עונה בליגת העל. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-29. מסירת עומק נהדרת של סטפני קברל מוצאת את ולא חוסין שחדרה לרחבה ומכניעה את שוערת האקדמיה עמית בליין. יתרון שנשמר עד סיום המשחק.

מכבי חולון 3- הפועל רעננה 2

ניצחון חשוב למכבי חולון שמעלה אותה עד למקום השלישי בטבלה. במשחק רב שערים, חולון עולה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-18. קאלו פיאטנס מנצחת במאבק על הכדור ושולחת את שקירה דונקן להתקפה מתפרצת. דונקן רצה כ-40 מטר ללא אף שחקנית רעננה שמנסה לחטוף ממנה את הכדור ומתוך הרחבה היא הכניעה את שוערת רעננה האמריקאית רחל אגייד.  בדקה ה-36 אנה בירד מבשלת לשקירה דונקן את השער השני במשחק. בדקה ה-51 סלמה רונין כובשת את השער השלישי במשחק לזכות חולון, לאחר ספק נבדל ובישול נוסף של אנה בירד. רעננה עוד מנסה להשוות את המשחק עם שער של מיכל בין בדקה ה-71, לאחר דאבל פס עם דיאנדרה אליאגרה ושער נוסף של אליאגרה בדקה ה-81 לאחר בישול נהדר של מאיה חיטמן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!