דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחות: הפועל קטמון "שירה בנקי" שזכו בגביע המדינה לנערות

וגם - לראשונה מאז 2006 אף קבוצה גרמנית לא תהיה ברבע גמר ליגת האלופות | המהלך ההוגן של השנה שייך לקבוצת הנערים ב' של הפועל רהט | השיא המדהים בסנוקר של רוני אוסליבן האגדי

קבוצת הפועל קטמון "שירה בנקי" ירושלים זוכות בגביע המדינה לנערות (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
קבוצת הפועל קטמון "שירה בנקי" ירושלים זוכות בגביע המדינה לנערות (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
ליאור ברטל
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחות עם גביע וערכים: הפועל קטמון "שירה בנקי"

יאיר צוקר

יש קבוצה אחת בישראל שמוכיחה שכאשר ערכים וכדורגל נפגשים, יוצאים דברים נהדרים. הקבוצה הזו היא הפועל קטמון "שירה בנקי" ירושלים, קבוצת הנערות של מועדון האוהדים הוותיק במדינה, שזכתה השבוע בגביע המדינה לנערות, אחרי ניצחון 2:6 בגמר על עירוני פתח תקווה. פ"ת הובילה 1:0 בדקה ה-13, ואז החל המהפך כשלקראת הירידה להפסקה הצליחה ירדן אוזל לאזן את התוצאה. זוהר כהן הפכה את התוצאה וקבעה 1:2 לקטמון, הפועל פ"ת עוד הצליחה להשוות, קטמון השתלטו על המגרש כשרעות מיכאלי וירדן מלכה כובשות כל אחת צמד.

שחקניות קטמון חוגגות שער (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
שחקניות קטמון חוגגות שער (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

אבל סיפור הניצחון של הקבוצה הזאת הוא הרבה מעבר לניצחון על כר הדשא. הקבוצה אותה מאמן שחקן העבר של הפועל ירושלים, מוטי אוחיון, החליטה לקרוא לעצמה על שמה של שירה בנקי ז"ל, הנערה שנרצחה לפני שנתיים במצעד הגאווה בירושלים. הן עשו זאת על מנת להעביר מסר של סובלנות והתנגדות לתופעות של שנאה והומופוביה. בקבוצה עצמה משחקות שחקניות יהודיות וערביות מכל העיר ירושלים וסביבתה כאשר חצי מהשחקניות מתאמנות באופן קבוע ומשחקות בליגת הנערות ושש בנות מהאקדמיה בווינגייט.

למשחק הגמר שנערך באצטדיון הברפלד בראשל"צ הגיעו מאות מאוהדי הקבוצה הבוגרת שיצרו אווירה מדהימה ביציעים, מה שמראה על החשיבות לכך שבכל מועדון כדורגל יקומו קבוצות נערות ובוגרות.

מפסידות מוקדם באלופות: קבוצות הבונדסליגה

ליאור ברטל

לראשונה מאז 2006 לא העפילה אף קבוצה גרמנית לשלב רבע הגמר. כל שלוש הקבוצות הגרמניות ששיחקו בשלב שמינית הגמר, באירן מינכן, שאלקה ודורטמונד, הודחו אחת אחרי השנייה, כולן מול קבוצות אנגליות.

הנפילה של קבוצות הבונדסליגה משקפת בעיקר את מצבן של שתי הקבוצות הגדולות של גרמניה בשנים האחרונות. באיירן ודורטמונד יצטרכו לעשות חישוב מסלול מחדש, אם הן מתכוונות לחזור למסלול ההצלחות בליגת האלופות.

מנצחים בהגינות: הפועל רהט נערים ב'

יאיר צוקר

אנחנו אוהבים לפרגן למעשים של הגינות בספורט. הנה דוגמה יפה לאחד כזה:

במשחק נערים ב' (מחוז שפלה) בין הפועל רהט למ.ס. דימונה, נכבש שער לזכות הפועל רהט, בזמן שאחד משחקני דימונה היה שרוע על הדשא. במעשה אצילי ומתבקש, לאחר חידושו של המשחק, נתנו שחקני רהט לשחקני דימונה להבקיע שער ללא הפרעה. מעשה ספורטיבי ולא מובן מאליו של השחקנים הצעירים שלא נעלם מדו"ח השופט, שאף בחר לציין אותו לשבח. נקווה שגם קבוצות נוספות ישאבו השראה מהמעשה של שחקני רהט ואולי נזכה בעתיד לראות כדורגל הוגן ומהנה יותר.

פינת הפרגון – במשחק נערים ב' (מחוז שפלה) כבשה הפועל רהט מול מ.ס. דימונה, בזמן שאחד משחקני דימונה היה שרוע על הדשא. לאחר…

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Wednesday, March 13, 2019

מנצח בדרך לאלף הבא: רוני אוסליבן

יאיר צוקר

שיא מדהים בסנוקר העולמי והוא שייך איך לא, לאגדת השולחן הירוק, רוני אוסליבן, שהפך אתמול השבוע לשחקן הסנוקר הראשון שמגיע ל-1,000 מאיות בקריירה. מאייה היא משחקון שבו הוא משיג 100 נקודות ומעלה בברייק אחד. אחרי שזכה בטורניר "אליפות השחקנים" (Players Championship) בזכות ניצחון 4:10 על ניל רוברטסון בגמר.

אוסליבן בן ה-53, המחזיק בתואר אלוף העולם חמש פעמים, החל את הטורניר עם 994 מאיות, לגמר הגיע עם 997, והשיג את ה-1,000 בהתמודדות מול רוברטסון בדרך לזכייה בטורניר הדירוג ה-35 בקריירה. "אתה אף פעם לא יודע מה לצפות, וזה מעולם לא קרה לי לפני כן, כשכולם מעודדים אותך בכל כדור, כפי שקרה לקראת הסוף. זה היה פנטסטי, משהו שאזכור כל חיי". אמר אוסליבן בסיום.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!