דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ג'ודו / מדליית זהב לגילי כהן וארד לברוך שמאילוב בגרנד סלאם יקנטבורג

פתיחה מצויינת לישראלים ביום הראשון של גרנד סלאם יקנטבורג ברוסיה | גילי כהן השיגה את הזהב בניצחון מרשים בגמר | ברוך שמאליוב ניצח בקרב על מדליית הארד את חברו לנבחרת טל פליקר, שסיים במקום החמישי

יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הישג נהדר לג'ודוקא גילי כהן שזכתה ביום שישי במדליית הזהב ולברוך שמאילוב שזכה במדליית הארד בגרנד סלאם יקנטבורג שברוסיה. כהן ניצחה בגמר במשקל עד 52 ק"ג את אנה פרץ בוקס הספרדייה. ברוך שמיאלוב זכה בארד במשקל עד 66 ק"ג לאחר שגבר ב"דרבי הישראלי" על טל פליקר.

גילי כהן (עד 52 ק"ג) – מדליית זהב

כהן החלה את התחרות בסיבוב השני עם ניצחון מול אלסיה קוזנטסובה מרוסיה שהושג בגולדן סקור. ברבע הגמר גברה על הפולניה אגטה פרנק בזכות שלושה עונשים שנפסקו לפולנייה. בחצי הגמר פגשה הבלגית ואן סניק שרלי וניצחה בגולדן סקור בווזארי שהושג לאחר 24 שניות.

הקרב על הזהב – בגמר ניצחה כאמור את הספרדייה אנה פרז בוקס באיפון נהדר שהושג לאחר 59 שניות מפתיחת הקרב וזיכה את כהן בזהב. כהן, כזכור זכתה במדליית הכסף בגרנד פרי בתל אביב בחודש פברואר

גפן פרימו המתחרה גם כן במשקל עד 52 ק"ג, הפסידה באיפון ברבע הגמר לספרדיה אנה בוקס פרז ונשלחה לבית הנחומים, שם הפסידה לג'ואנה רמוס מפורטוג וסיימה את דרכה בתחרות. 

ברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג) – מדליית ארד

שמאילוב שנמצא בכושר נהדר מפתיחת השנה פתח את התחרות עם ניצחון מול המונגולי ארקמבאייאר בטוגטוק בגולדן סקור. ברבע הגמר הפסיד לאיסה איסאב מרוסיה ונשר לבית הניחומים. השיראלי ניצח ג'ין דניאל מצרפת באיפון ועלה לקרב על הארד.

טל פליקר המתחרה עם שמאילוב משקל וסובל בתקופה האחרונה מחוסר מזל, החל גם הוא את התחרות בסיבוב השני עם ניצחון באיפון מול הקזחי ייסט קואנוב, לאחר מכן גבר על היפני טארו פוג'יסאקה בגולדן סקור אך בחצי הגמר הפסיד לצרפתי קיליאן לה בלוך ועלה לקב על הארד מול חברו שמאילוב.

הקרב על הארד – שני הישראלים ספגו שני עונשים מוקדמים, לא הצליחו לייצר תרגילים והקרב נכנס לגולדן סקור. בתום 6:55 דקות ספג פליקר את העונש השלישי שהקנה את הניצחון ואת מדליית הארד לשמאילוב.

ישראלים נוספים שהתחרו היום הם: שירה ראשוני, נועה מינצקר, תמנע נלסון לוי ודניאל בן דוד הפסידו בקרבות הראשונים והודחו.

שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים: "גילי מסיימת יום תחרויות מוצלח בראש הפודיום, מדלית זהב בגרנד סלאם זו תוצאה איכותית ומשמעותית מאוד. התקווה היא בונוס גדול שמתלווה למדלית הזהב ואין יותר טוב מהסיום של קרב הגמר באיפון מושלם".

אורן סמדג'ה מאמן נבחרת הגברים אמר: "אני גאה שיש לנו שני ספורטאים בטופ של הג'ודו העולמי כמו ברוך וטל, זה כבוד לנבחרת הגברים ולאיגוד הג'ודו והם בהחלט מהווים דוגמא למחויבות ומצוינות".

Posted by ‎איגוד הג'ודו בישראל , Israel Judo Association‎ on Friday, March 15, 2019

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!