דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / תנאי מגרש מבישים: מחזור נוסף בפלייאוף העליון של ליגת העל לנשים

קרית גת דילגה מעל רמת השרון, בדרך לקרב ראש בראש מול אס"א ת"א על האליפות | מכבי חדרה ניצחה את מכבי חולון במשחק על המקום השלישי | אבל מעל בלטו התנאים המחפירים ומהסוכנים במגרשים, מהם ההתאחדות ממשיכה להתעלם

מכבי חדרה - מכבי חולון פלייאוף עליון מחצית 1 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מכבי חדרה - מכבי חולון פלייאוף עליון מחצית 1 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל נשים נפתח השבוע, וגם מחזור זה הראה שההתאחדות לכדורגל ממשיכה להתעלם מהתנאים הנוראים במגרשי הליגה. המגרש בבית חפר, בו אירחה מכבי חדרה את מכבי חולון, היה מלא בשלוליות, בוץ וחלקים ללא דשא, ועדיין בהתאחדות מעלימים עין מהסכנה האמיתי  לבריאות השחקניות. כמובן שלכולם ברור שאלו תנאים שלא היו מאשרים בהם משחק של קבוצת גברים בליגת העל או הליגה הלאומית.

רק שני משחקים נערכו השבוע , בהם ניצחה מ.ס קרית גת את מ.כ רמת השרון בתוצאה 0:3. בעקבות הניצחון קרית גת השוותה את מספר הנקודות עם אס"א ת"א, אבל עם משחק עודף. במשחק השני של המחזור, מנצחת מכבי חדרה את מכבי חולון בתוצאה 0:2 ,בקרב על המקום השלישי. במחזור הקרוב אס"א תארח את קרית גת למשחק העונה בקרב הישיר על האליפות.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – פלייאוף 1 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – פלייאוף 1 (גרפיקה: אידאה)

מ.ס קרית גת 3 – מ.כ רמת השרון 0

בניגוד לסיבוב הראשון במהלכו כל אחת מחמש הקבוצות של הפלייאוף העליון יכלו לנצח אחת את השנייה, בסיבוב השני הצליחו מ.ס קרית גת ואס"א ת"א לפתוח פער משמעותי משאר קבוצות הליגה ונותרו לבד במירוץ האליפות. הפער כעת בין שתי הקבוצות הוא במשחק העודף של קרית גת. בשלב הזה של העונה כל משחק הוא קריטי ואסור לאבד בו נקודות. האליפות  תוכרע בשני המשחקים הישירים בין שתי הקבוצות.

קרית גת שלטה במשחק, ובדקה ה-27 עלתה ליתרון ראשון. התקפה מסודרת של קרית גת, בסופה קארין רחמים העלתה מצד ימין כדור רוחב שעבר את כל הגנת רמת השרון והגיע לרגלי דניאל שולמן. שולמן עצרה את הכדור ובעטה כדור חזק לרשת. בדקה ה-36 קרית גת מפצחת בפעם השנייה את הגנת רמת השרון. דאבל פס נהדר בין קארין סנדל לדניאל שולמן, השאיר את האחרונה לא מכוסה בתוך הרחבה, שולמן בעטה לקורה הימנית ופנימה, שער אדיר של קרית גת.  בדקה ה-74 קרית זוכה בפנדל מוצדק, לאחר הכשלה של אנה קרולין על ידי מורן פרידמן. עדן אביטל בעטה את הפנדל פנימה וקבעה את תוצאת המשחק 0:3 לקרית גת בסיום.

מכבי חדרה 2 – מכבי חולון 0

מכבי חדרה מנצחת במשחק על המקום השלישי. למרות תנאי המגרש הגרועים, חדרה עולה ליתרון ראשון בדקה ה-11. אנדראה לאיו מעלה כדור קרן מצוין לתוך רחבת חולון. דניאל סופר מתרוממת מעל כולן ונגחה את שער היתרון פנימה. חדרה המשיכה להיות טובה יותר ובדקה ה-47 חדרה כובשת את השער השני במשחק. אנדראה לאיו מוסרת באגף שמאל לאטובור עדם שרצה עם הכדור עד לקצה הרחבה של חולון ואז מזווית אלכסונית בעטה כדור אדיר לחיבורים שלא השאיר שום סיכוי לשוערת חולון אנא דוס סנטוס.

בדקה ה-71 חדרה זוכה לפנדל. דניאל סופר הגביהה את הכדור לרחבת חולון. רנין סלאמה מחולון עצרה את הכדור עם היד ברחבה של חולון וכמובן באופן מידי נשרק פנדל. אנדראה לאיו בעטה את הפנדל יחסית חלש ולחיבורים,אך שוערת חולון אנא דוס סנטוס בזינוק נהדר הדפה את הכדור לקרן.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!