דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחים: הפועל חולון בכדורסל - הבלתי מנוצחים כבר 10 משחקים רצוף

וגם - הקריאות הגזעניות בבוליביה שהובילו לנטישה של שחקן באמצע המשחק | השיא החדש והמדהים של כמות צופים וצופות במשחק כדורגל נשים | ולו וויליאמס שקלע סל ניצחון לקליפרס ומוכיח שגם שחקן ספסל הוא חשוב

הפועל חולון בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
הפועל חולון בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחים בשלמות: הפועל חולון

צור רוזנצוויג

משהו טוב קורה בקבוצה של דן שמיר ונראה כי חגיגות העדלאידע בעיר הילדים התקיימו לא רק בפורים. קבוצת הכדורסל המקומית הפועל חולון סיימה שבוע מושלם של כדורסל. זה התחיל עם ניצחון מוחץ על מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים, שהעניק להם ניצחון 10 רצוף בכל המסגרות והמשיך ביום רביעי בו ניצחו במשחק הראשון מול אלבה פהרבאר ההונגרית ברבע גמר היורוקאפ בתוצאה 63:96 כשהם מפרגנים אחד לשני עם 32 אסיסטים קבוצתיים, והקבוצה כבר עם צעד וחצי בדרך לפיינל פור של המפעל. עכשיו נותר לראות מה יקרה ברגעי האמת של העונה שיתחילו ממש בקרוב, כשהמאבק העיקרי יהיה מול הפועל ירושלים ומכבי ת"א החזקות.

מפסידים בגזענות מכוערת: אוהדי קבוצת בלומינג

ליאור ברטל

לשחקן הכנף סרז'יניו בן ה-34 מקבוצת חורחה ווילסטרמן מהליגה הבכירה בבוליביה, נמאס מהקריאות הגזעניות של אוהדי קבוצת בלומינג. בדקה ה-84 כשקבוצתו בעשרה שחקנים ומפסידה את המשחק בתוצאה 2:0. החליט הברזילאי לעזוב את המגרש.

אפילו נשיא בוליביה, אבו מורלס, כבר הספיק להתנצל: "הסולידריות שלנו עם סרז'יניו, שחקנה של חורחה ווילסטרמן שעזב את המגרש אתמול, כמחאה אחרי שקיבל קריאות גזעניות מאוהדים רעים. כדורגל הוא ספורט שמאחד בני אדם, אנחנו חייבים לא לאפשר סוג כזה של אפליה".

סרג'יניו כמובן לא מעוניין בהתנצלות וככל הנראה יעזוב את המדינה בימים הקרובים ויחזור לשחק בליגות הנמוכות של ברזיל. צריך הרבה אומץ להילחם כנגד הגזענות במגרשים, מעניין יהיה לראות אם לפיפ"א יש את הרצון והאומץ להתחיל ליצור שינוי אמיתי ולא רק ססמאות ריקות.

מנצחות ביציע: ליגת הנשים הספרדית בכדורגל

ליאור ברטל

כדורגל הנשים ממשיך לשבור שיאים בעולם. השבוע נערך משחק העונה בספרד בין אתלטיקו מדריד לברצלונה, בעזרת שיווק מעולה של המשחק ויצירת עניין שמתפתח מעונה לעונה בליגה הספרדית, הצליחו מנהלי אתלטיקו מדריד לשבור את שיא העולם בכמות הצופים במשחק כדורגל נשים בין שני מועדונים. השיא החדש שנקבע במהלך המשחק הוא 60,739 צופים וצופות שראו את המשחק. במשחק ניצחו ברצלונה בתוצאה 2:0 וצמצמו את את הפער בצמרת ל-3 נקודות בלבד ,6 מחזורים לסיום העונה.

מנצח ולא רק מהספסל: לו וויליאמס

יאיר צוקר

תופעת לו וויליאמס ממשיכה להדהד בליגה הטובה בעולם. שחקן הקליפרס בן ה-32 המחזיק בתואר שחקן הספסל בעל מספר הנקודות הרב ביותר בהיסטוריה, מצעיד העונה את הקליפרס לעבר מקום בפלייאוף. השבוע הראה וויליאמס עד כמה הוא חשוב לקבוצה. הקליפרס כבר הובילו ב-10, כשנותרה דקה לסיום, אבל הנטס חזרו בקאמבק מדהים לפני השלשה המכריעה. וויליאמס, שסיים עם 25 נקודות, קיבל את הכדור 1.8 שניות לסיום, זרק לשלוש על שני שומרים וקבע ניצחון מתוק לקליפרס. ימשיך לעלות מהספסל או לא, התרומה של וויליאמס היא דבר שכל מאמן בליגה היה רוצה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!