דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל נשים

כדורגל נשים / לא צופות מהצד: מספר שיא של צופים במשחק כדורגל נשים באיטליה

המשחק היה אמנם מרתק, אבל השיא שנשבר בו לא נגע לשחקניות, אלא לצופות: 39 אלף אוהדות ואוהדים צפו אמש (ראשון) במשחק הכדורגל בין פיורנטינה ויובנטוס, במשחק שנערך באצטדיון הגברים של יובנטוס

המשחק בין יובנטוס לפיורנטינה בליגת העל בכדורגל נשים. 24 במרץ 2019 (Photo by Valerio Pennicino/Getty Images)
המשחק בין יובנטוס לפיורנטינה בליגת העל בכדורגל נשים. 24 במרץ 2019 (Photo by Valerio Pennicino/Getty Images)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

כדורגל הנשים בעולם ממשיך לשבור שיאים. אתמול (ראשון) נשבר שיא הצופים האיטלקי במשחק נשים בכדורגל, כאשר קבוצת יובנטוס גברה על קבוצת פיורנטינה בתוצאה 1:0 מול 39 אלף צופים נלהבים. את שער הניצחון לזכות יובנטוס כבשה סופיה פדרסן הדנית. זאת הייתה הפעם הראשונה שקבוצת הנשים של יובנטוס אירחה את משחקיה באצטדיון הביתי של קבוצת הגברים, אצטדיון אליאנץ אי פעם. בעקבות הניצחון הביתי יובנטוס פתחה פער של ארבע נק' מקבוצת פיורנטינה ו-5 נק' מי מילאן, 4 מחזורים לסיום העונה.

הכניסה המחודשת של הקבוצות הגדולות באירופה הכניסו דם חדש והתלהבות אדירה לכדורגל הנשים האירופאי. הליגה האיטלקית שהייתה בהתדרדרות במשך 20 השנה האחרונות, נהנת מעניין אדיר בשנתיים האחרונות, מאז שקבוצות הגברים של פיורנטינה ויובנטוס החליטו להקים קבוצות נשים שהתחרו על התואר בליגת העל המקומית.

הקהל במשחק בין יובנטוס לפיורנטינה בליגת העל בכדורגל נשים. 24 במרץ 2019 (Photo by Juventus FC/Juventus FC via Getty Images)
הקהל במשחק בין יובנטוס לפיורנטינה בליגת העל בכדורגל נשים. 24 במרץ 2019 (Photo by Juventus FC/Juventus FC via Getty Images)

השנה הליגה האיטלקית ממשיכה לצמוח ולהתפתח עם הקמתן של קבוצות מילאן ורומא שהצטרפו גם כן לליגה הבכירה וכעת מדובר על הקמת קבוצה חדשה של אינטר שתצטרף ככל הנראה גם בעונה הבאה לליגה האיטלקית, וגם לליגת העל בעקבות ההקמה של הקבוצה בליגה השניה השנה. משחקי הצמרת בין קבוצות הנשים של המועדונים הגדולים באיטליה יוצרים עניין בקהל המסורתי של קבוצות הגברים.

החלטה של יובנטוס לקיים את משחקה הראשון של קבוצת הנשים באצטדיון אליאנץ לוותה כמובן בפרסום רב, והתרחשה שבוע אחד בלבד לאחר שקבוצת אתלטיקו מדריד קיימה לראשונה את משחק העונה בספרד במגרש הביתי של קבוצת הגברים  ונדה מטרופוליטנו. המשחק בין אתלטיקו וברצלונה שבר את שיא הצופים בעולם למועדונים עם מעל ל-60 אלף צופים.

משחקי הצמרת בין הקבוצות הגדולות מצליחות למלא אצטדיונים ענקים, מוכיחה שוב פעם מחדש שיש עניין אדיר בקבוצות הנשים ברחבי אירופה, בעיקר במשחקים הגדולים והחשובים באמת. שיאי הקהל נשברים בליגות הגדולות וקבוצות הנשים הבכירות מצליחות למלא את אצטדיוני הגברים. היכולת למלא אצטדיון גדול תלויה בבחירה של המועדונים לשווק באופן נכון את המשחקים ולכוון לבילוי משפחתי איכותי ונעים בשילוב כדורגל ברמות הגבוהות ביותר.

שיאים במספר הצופים במשחק נשים למועדונים:

60,739 צופים (שיא עולם): אתלטיקו מדריד v ברצלונה, מרץ 2019
51,211 צופים (שיא בצפון אמריקה): טיגרס – מונטריי, מקסיקו, מאי 2018
48,121 צופים: אתלטיק בילבאו נגד אתלטיקו מדריד, ינואר 2019
45,423 צופים (שיא באנגליה): צ'לסי נגד ארסנל, גמר הגביע, 2018
39,000 צופים (שיא באיטליה): יובנטוס נגד פיורינטינה מרץ 201

שיא העולם במספר הצופים במשחק נשים לנבחרות:
90,185 צופים: ארה"ב נגד סין, גמר גביע העולם, פסדינה, יולי 1999

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!