דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / פלייאוף ליגת העל לנשים: אס"א ת"א שמטה נקודות קריטיות

מוליכת הטבלה סיימה בתיקו 1:1 מול מכבי חדרה, והפער בינה לבין קרית גת שבמקום השני עומד על נקודה אחת | בתחתית, רמת השרון ממשיכה להתפרק עם הפסד חמישי ברציפות

שירלי אוחנה ומור אפרים חוגגות את כיבוש שער לזכות אס"א ת"א (מושיק אושרי)
שירלי אוחנה ומור אפרים חוגגות את כיבוש שער לזכות אס"א ת"א (מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שני משחקי פלייאוף עליון של ליגת העל לנשים התקיימו אתמול, במהלכם שמטה אס"א ת"א  שתי נקודות קריטיות במאבק האליפות כשסיימה בתיקו מול מכבי חדרה החזקה. בעקבות התיקו, מצטמצם הפער בין אס"א לשנייה בטבלה, מ.ס קרית גת, לנקודה אחת בלבד. לשתי הקבוצות שישה משחקים בלבד עד סיום העונה, כולל מפגש נוסף, ראש בראש, ביניהן. במשחק בשני רשמה מ.כ רמת השרון הפסד חמישי ברציפות.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 (גרפיקה: אידאה)

מכבי חדרה 1- אס"א ת"א 1

אס"א ת"א עלתה ראשונה ליתרון במשחק החוץ הקשה בחדרה. בדקה ה-8 טליה זומר קיבלה כדור בצד ימין של ההתקפה והחלה בתנועה לעבר מרכז המגרש, זומר זיהתה תנועה ללא כדור מצויינת של שירלי אוחנה ושלחה לה מסירה מצוינת בין שתי שחקניות הגנה. אוחנה נכנסה לרחבה, לא מכוסה ומול השוערת סשה קמפבל גלגלה את הכדור פנימה.

חוגגות את כיבוש שער היתרון לזכות אס"א ת"א (מושיק אושרי)
חוגגות את כיבוש שער היתרון לזכות אס"א ת"א (מושיק אושרי)

במחצית השנייה חדרה השוותה את התוצאה. בדקה ה-73, נשרק פנדל לזכות חדרה, לאחר ששי שדה נוגעת בידה בכדור ברחבה. סנדרה ברון לוקחת את הבעיטה לזכות חדרה ומבקיעה את שער השוויון החשוב.

העניינים התחילו להתחמם לקראת סיום המשחק: חדרה סופגת שלושה צהובים תוך שנת דקות ושלושה מהלכי כדורגל. בסיום האירועים מורחקת מרסלה בזרה בצהוב שני, לאחר שהפריעה פעמיים דקות לבעיטה חופשית של אס"א. אדום מיותר של בזרה שמשאירה את חדרה בעשר שחקניות.

בדקה ה-95 רגע נוסף מעורר מחלוקת. ורד כהן נופלת ברחבה, אס"א טוענת לפנדל, אך השופט קובע ששחקנית ההגנה של חדרה, עדם אטובור, הרחיקה את הכדור המסוכן ללא עבירה.

מכבי חולון 6- מ.כ רמת השרון 2

רמת השרון ממשיכה לשקוע ולהתפרק. הקבוצה סופרת חמישה הפסדים ברציפות, במהלכם כבשה חמישה שערים וספגה סך הכל 21 שערים. ממוצע ספיגה של 4.2 שערים למשחק. חולון ניצלה את חולשת היריבה, והת]וצצה מולה במשחק על המקום השלישי.

חולון פותחת את המשחק עם שער בדקה ה-13 משער של נרגס אלטורי. רמת השרון משווה את התוצאה עם שער שיוויון בדקה ה-16 משער של פביולה חימנס. הקצב המטורף ממשיך עם צמד של שערים של אמנזה מארסי תוך 2 דקות בלבד.

בדקה ה-31 אמנזה מארסי מבקיעה את שערה השלישי במשחק ומוחלפת במחצית. חולון ממשיכה לדרוס ועולה כבר בדקה ה-39 ליתרון 5:1 עם שער נוסף של נרגס אלטורי. במחצית השניה הקצב יורד וליאור מנחם מעלה את חולון ל-6:1 . רמת השרון מבקיעה שער ניחומים נוסף בדקה ה-70 מרגלי איזבלה אבודה. רמת השרון כבר רוצה שהעונה הזאת תיגמר ומקווה לסיים אותה עם הרבה יותר כבוד.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!