דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
טורניר גביע האלופות הבינלאומי לנשים

כדורגל נשים / מארגני גביע האלופות לנשים מקווים שהקבוצות האירופאיות יביאו את הקהל

טורניר הידידות הבינלאומי יתקיים זו השנה השנייה ברציפות ומארגניו מקווים שזכייה נוספת של צפון קרוליינה או זכייה של אחת מהקבוצות האירופאיות, יקדמו את הטורניר ויהפכו אותו למעניין ומבוקש

קבוצת Olympique Lyonnais בזכייתן בליגת אלופות UFEA (צילום: AP Photo/Efrem Lukatsky).
קבוצת Olympique Lyonnais בזכייתן בליגת אלופות UFEA (צילום: AP Photo/Efrem Lukatsky).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

השבוע הכריזה בחגיגיות חברת 'Relevent Sports" על קיומו של טורניר גביע האלופות הבינלאומי לנשים, שנה שנייה ברציפות. אלופת הליגה האמריקאית צפון קרוליינה קוריג' תארח השנה את הטורניר היוקרתי בו ישתתפו גם ליון, אלופת אירופה בשלוש העונות האחרונות, אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי.

צפון קרוליינה קוריג' שזכתה בטורניר בשנה שעברה, תנסה להגן על התואר שנה שנייה ברציפות. צפון קרוליינה תארח את הטורניר המרתק במגרשה הביתי בעל עשרת אלפים המקומות. הטורניר ישוחק במתכונת דומה לשנה שעברה, עם משחקי חצי גמר שיערכו ב-15 באוגוסט ומשחק הגמר שייערך ב-18 באוגוסט. בארה"ב מקווים שקבוצות הנשים הבכירות באירופה יצליחו ליצור עניין ולמלא את המגרש הביתי, בדרך לקידום טורניר גדול יותר בשנים הבאות.

צ'רלי סטיטנו יו"ר חברת Relevent Sports" אמר בהודעה הרשמית כי "ככל שאנו מתקרבים לתחילת הטורניר השנה, אני יכול להבטיח שיהיה באז רציני אם צפון קרוליינה תזכה שוב בתואר, או אם אחד המועדונים האירופאים יצליח להניף את הגביע."

גביע האלופות הבינלאומי הוא טורניר ידידות שנערך בשבע השנים האחרונות במהלך חודשי הקיץ בארה"ב ובאסיה. טורניר מועדוני הגברים הפך בשבע השנים האחרונות לטורניר הידידות הנצפה והרווחי ביותר בעולם, כאשר הקבוצות הגדולות והחזקת בעולם נפגשות למשחקי ענק מול קהל אמריקאי וסיני שצמא לכדורגל מהטופ העולמי.

הטורניר נוסד על ידי 'Relevent Sports', חטיבה של 'RSE ventures', חברת מיזמי ספורט שנוסדה בשנת 2012 על ידי הבעלים של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס, המיליארדר סטיבן רוס ומנכ"ל הניו יורק ג'טס לשעבר מאט היגינס. לאחר שבשנה האחרונה הטורניר נערך במקביל בארה"ב, סין וסינגפור ולראשונה התרחב ל-16 קבוצות, חלק גדול מהמועדונים ביקשו לצרף גם את קבוצת הנשים שלהם לטורניר.

בשנה שעברה החליטו מארגני הטורניר להשיק לראשונה טורניר נשים שהתקיים בנפרד מטורניר הגברים והפגיש שלוש קבוצות בכירות מאירופה עם נציגת הליגה האמריקאית צפון קורולינה קוריג', ביחד עם הקבוצות הבכירות באירופה: מנצ'סטר סיטי, ליון ופריז סן ז'רמן. השנה החליטו להזמין את אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד למשחקים במקום פריז סן ז'רמן בתקווה למשוך עוד קהל מקומי.

הבחירה של מארגני הטורניר היא לקחת קבוצות עם שמות מוכרים כדי לייצר לקהל המקומי רצון לקנות כרטיסים ולהגיע בהמוניו למשחקים. המטרה היא לעשות טורניר מוצלח מצומצם יחסית בקיץ הנוכחי ואז להגדיל את מספר המשתתפות במשך השנים הבאות. ברשת ESPN רכשו את זכויות השידור של הטורניר המרתק.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!