דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: ראסל ווסטברוק שובר את הסטטיסטיקה ומשתווה לאגדת ה-NBA

וגם - מויס קין שחקן יובנטוס מנצח את הגזענות של האוהדים בשערים ובנתינה לזולת | שחקן עירוני אשדוד שכובש בדרך לליגה א' | קפטן בני יהודה במחווה לקהילת הלהט"ב | והנשיאה החדשה של הכדורגל בניו זילנד

ראסל ווסטברוק , מוסר לשחקן בקבוצה מעל שחקני לוס אנג'לס לייקרס. 2 באפריל 2019 (AP Photo/Sue Ogrocki)
ראסל ווסטברוק , מוסר לשחקן בקבוצה מעל שחקני לוס אנג'לס לייקרס. 2 באפריל 2019 (AP Photo/Sue Ogrocki)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ושובר את הסטטיסטיקה: ראסל ווסטברטק

יאיר צוקר

כשכבר חשבנו שראינו את הכל מראסל ווסטברוק, הוא תמיד יודע להפתיע. השבוע כשהת'אנדרס פגשו את הלייקרס שכבר סיימו את העונה מבחינתם, נראה היה שזה לא יהיה משחק רגיל עבור ווססטרוק, אולי בגלל ששבוע חברו הטוב הראפר ניפסי האסל, נרצח ביריות. ווסטברוק הוביל את הת'אנדרס לניצחון 103:119 ובדרף רשם נתון סטטיסטי מדהים של "טריפל דאבל 20-20-20" כוכב OKC סיים משחק מטורף עם 20 נקודות (רק 8 מ-23 מהשדה, 2 מ-9 לשלוש), 21 אסיסטים ו-20 ריבאונדים. בזכות הנתונית המדהימים הופך ווסטברוק לראשון שרושם מדד כזה מאז ווילט צ'מברליין האגדי בפברואר 1968 ולשני בסך הכל. לאחר שקבע את השיא עם הורדת הריבאונד ה-20 הקדיש אותו ווסטרברוק לחברו שנרצח, כשהכה על חזהו וצעק "זה בשביל ניפסי!"

מנצח את הגזענות בשערים: מויס קין

ליאור ברטל

את השנאה והגזענות מנצחים עם כיבוש הלבבות. חלוצה הצעיר של יובנטוס ונבחרת איטליה מויס קין ספג במהלך השבוע, קריאות גזעניות מקהל האוהדים של קילארי. קין כבש שער בניצחון 0:2 של קבוצתו ובחר לחגוג באופן ביקורתי כנגד אותו קהל גזעני. ביום רביעי הוא התפנה מהסערה סביב הגזענות כלפיו ותגובתו והוא כבר הלך לכבוש את לבבות האוהדים הצעירים, בהתנדבות עם ילדים בעלי מוגבלויות. זאת ללא ספק הדרך האמיתית לנצח את השנאה.

מנצח עירוני: הישאם אזברגה

צור רונצוויג

המנצח שלי השבוע אמנם מייצג קבוצה שלמה אך הוא לחלוטין ראוי לציון לבדו, הרשו לי להכיר לכם את אזברגה בן ה-22 שמשחק במכבי עירוני אשדוד מאז חודש דצמבר אז עבר אליה מעירוני כסייפה. אזברגה יליד הכפר לקייה שליד באר שבע, כבר חורר את הרשת 10 פעמים ב-13 משחקיו במועדון הצהוב כחול. שהשיא מבחינתו היה השבוע כאשר במשחק הצמרת מול עירוני שדרות שם ניצחה קבוצתו 2:3 בדרך הכמעט בטוחה להבטחת העלייה לליגה א' הבקיע החלוץ הצעיר אתה שער הראשון. אני בטוח שעוד נשמע עליו ברמות הגבוהות.

מנצח בצבעי הקשת: דין מורי 

יאיר צוקר

ההפתעה הגדולה של השבוע היא כמובן הדחתה של מכבי ת"א בחצי גביע המדינה "י הקבוצה התוססת של יוסי אבוקסיס משכונת התקווה, מאותו שער מדהים של יובל אשכנזי שהעלה את הכתומים לגמר הגביע מול מכבי נתניה.

אבל מי שריגש במיוחד במשחק היה דווקא קפטן בני יהודה דין מורי שהחליט לעלות למשחק באצטדיון טדי כשסרט הקפטן שלו בצבעי הקהילה הגאה, כדי להעביר מסר של תמיכה בקהילת הלהט"ב. המחווה הזו של מורי היא מחזה נדיר בארץ, בשונה מהליגה האנגלית בה בשנים האחרונות יותר קבוצות ושחקנים רבים בוחרים לציין את המאבק לשוויון של קהילת הלהט"ב.

מנצחת בנשיאות: ג'ואנה ווד

ליאור ברטל

השבוע נבחרה לנשיאות ההתאחדות הכדורגל בניו זילנד אשה בשם ג'ואנה ווד, לא של הנשים, של כל הכדורגל בניו זילנד. היא לא האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד בעולם ועדיין זה מעניין ומהפכני. בתקווה שתצליח לקדם את הכדורגל בניו זילנד ותייצר לגיטימציה לעוד נשים להוביל התאחדויות כדורגל ברחבי העולם.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!