דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסתדרות המעו"ף

חברה ועבודה / עו"ד גיל בר-טל מונה לתפקיד יו"ר ארגון העובדים הגדול בהסתדרות

בר-טל שימש עד כה כממלא מקום יו"ר הסתדרות המעו"ף (מנהל, עובדי משק ופקידים), ארגון העובדים המאגד בתוכו את עובדי הרשויות המקומיות, החברות הממשלתיות, ארגוני ההצלה ועוד | בר-טל: "עבודה רבה עוד לפנינו"

גיל בר-טל, יו"ר הסתדרות המעו"ף (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
גיל בר-טל, יו"ר הסתדרות המעו"ף (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מ"מ יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, מונה לתפקיד יו"ר הסתדרות המעו"ף בפועל, וישמש בתפקיד במקומו של ארנון בר-דוד שנבחר בשבוע שעבר לתפקיד יו"ר ההסתדרות.

בר-טל הצטרף להסתדרות ב-1997 כעו"ד בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי. בהמשך מונה למנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי. מ-2004 משמש כמנהל חטיבת הרשויות המקומיות ולפני כשלוש שנים מונה לתפקיד יו"ר האיגוד המקצועי וכמ"מ יו"ר הסתדרות המעו"ף. כמו כן הוא מכהן כמנכ"ל קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות "רום", הקרן הגדולה ביותר והוותיקה של הסתדרות המעו"ף. כאיש איגוד מקצועי ותיק ועו"ד מנוסה בתחום יחסי העבודה, ליווה עד היום עשרות משאים ומתנים להסכמים קיבוציים ומהלכים שהביאו לשיפור וקידום בתנאי ההעסקה ומעמדם של מאות אלפי עובדים המיוצגים בהסתדרות המעו"ף.

בניין ההסתדרות בת"א (צילום: גיל פלוטקין).
בניין ההסתדרות בת"א (צילום: גיל פלוטקין).

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, בירך את בר-טל ואמר: "מקצועיותו, ניסיונו וכשרונו הרב של גיל ביחסי עבודה זכאים למלוא האמון וההערכה לה הוא זוכה בקרב ועדי העובדים והמעסיקים עמם הוא בקשרי עבודה במהלך השנים. בטוחני כי גיל יוביל את הסתדרות המעו"ף וימשיך להגשים את החזון בהצלחה". בר-דוד כיהן בתפקיד מאז שנת 2006 ועד בחירתו כעת לראשות ההסתדרות בראשות המעו"ף.

"אני מודה על האמון הרב ועל הבחירה בי לתפקיד חשוב ומשמעותי זה", מסר בר-טל בתגובה למינוי. "עבודה רבה עוד לפנינו אך אין לי ספק שאנו בדרך הנכונה. נמשיך להוביל את החזון והעשייה הענפה שלנו למען העובדים ולמען החברה הישראלית בשיתוף פעולה מלא עם יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד".

בר-טל, בן 51, מתגורר ברמת גן, נשוי ואב לשני ילדים. הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון ושני במשפטים.

ועידת הסתדרות המעו"ף. 18 באוקטובר 2018 (צילום: ניצן צבי כהן)
ועידת הסתדרות המעו"ף. 18 באוקטובר 2018 (צילום: ניצן צבי כהן)

הסתדרות המעו"ף (מנהל, עובדי משק ופקידים) היא ארגון העובדים הגדול ביותר היושב תחת ההסתדרות הכללית. כ-250 אלף חבריה מועסקים במגוון רחב ביותר של תחומים: עובדי הרשויות המקומיות, המועצות הדתיות, חברות ממשלתיות ומוסדות ציבור, עובדי קופות החולים, עובדי הבנקים וחברות הביטוח, עובדים מהמגזר המסחרי, עובדי המוסדות ההסתדרותיים, עובדי מוסדות חינוך פנימייתיים, חקלאיים וחינוך בלתי פורמלי, עובדי המנהל במוסדות להשכלה גבוהה, ארגוני הצלה כגון מד"א והכבאות, ספורטאים מקצועיים ועוד.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!