דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: אס"א ת"א ניצלה מעידה של ק. גת ופתחה פער בצמרת

סיכום המחזור ה-23: ת"א הגיעה להישג בחולון שהחזיר אותה ליתרון 3 נקודות בצמרת אחרי ניצחון 0:3 על רמה"ש | ניצחון חשוב לבנות האקדמיה 1:2 על בנות נתניה, שמעלה אותן מעל הקו האדום

אס"א ת"א מול מ.כ. רמת השרון (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אס"א ת"א מול מ.כ. רמת השרון (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

פלייאוף עליון: מכבי חולון 1 – מ.ס. קרית גת 1

חולון מצליחה להפתיע את קרית גת ומזכירה לקבוצות הצמרת שהליגה עוד לא נגמרה. תיקו 1:1 שגורם לאיבוד נקודות קריטי של קרית גת ופותח שוב פער של שלוש נקודות מהמוליכה אס"א ת"א. חולון, שפתחה מצוין את העונה ונחלשה, מראה שוב עד כמה לה קבוצה איכותית ושכדאי לספור אותן במשחקים שנותרו עד סוף העונה.

כבר בדקה ה-15 חולון עלתה ליתרון מפתיע במשחק. במהלך התקפה של חולון, איריס פלח העלתה כדור מצד שמאל לתוך הרחבה, אמנזה מארסי הקדימה את שחקנית ההגנה של קרית גת ובנגיעה קטנה הסיטה את הכדור לתוך הרשת. בדקה ה-31 קרית גת השוותה את תוצאת המשחק. התקפה מתפרצת של קרית גת, במהלכה עדן אביטל ודניאל שולמן החליפו צדדים ויצרו פתח לבישול של אביטל לשולמן את גול השוויון מול הגנת חולון שלא קראה את המהלך.

מ.כ. רמת השרון 0 – אס"א ת"א 3

אס"א ת"א ניצלה את המעידה של קרית גת וחוזרת ליתרון 3 נקודות בצמרת עם ניצחון קליל על רמת השרון. כבר בדקה ה-1 למשחק, לחץ יעיל של שחקניות אס"א על הגנת רמת השרון גרם לחטיפת הכדור ולשער קליל של נטלי אזוריקה. אס"א המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-8 שלוש עצירות אדירות של שוערת רמת השרון חנית שוורץ מנעו שערים נוספים מרגליהן שירלי אוחנה ונטלי אזוריקה.

אס"א ת"א מול מ.כ. רמת השרון (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אס"א ת"א מול מ.כ. רמת השרון (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

אס"א המשיכה לשלוט במשחק ולתקוף בדרך להשגת השער השני בדקה ה-19. ורד כהן שלחה את נטלי אזוריקה לתוך הרחבה, הבעיטה של אזוריקה נהדפה ומור אפרים בעטה את הכדור החוזר לתוך הרשת. בפתיחת המחצית השניה אס"א סגרה עניין, בדקה ה-47 שוב ורד כהן בישלה לנטלי אזוריקה שחדרה לרחבה ומקרוב כבשה את שערה השני במשחק. ניצחון חשוב לאס"א ת"א בדרך לעוד שבוע בצמרת הליגה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 23 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 23 (גרפיקה: אידאה)

פלייאוף תחתון: האקדמיה 2 – בנות נתניה 1

ניצחון חשוב לבנות האקדמיה על בנות נתניה, ניצחון שמעלה את האקדמיה מעל הקו האדום ומשאיר את נתניה לבדה במקום האחרון. בעקבות התיקו בין רעננה לב"ש הפאר בין נתניה למקום מבטחים גדל ונראה קשה יותר לסגירה עם 3 מחזורים לסיום העונה. בדקה ה-11 בנות האקדמיה יצאו להתקפה. זוהר כהן מסרה את הכדור לתוך הרחבה לנעה סלימהוג'יץ שחלפה בסיבוב מעל שחקנית הגנה מנתניה ובעטה לשער, הבעיטה שלה נהדפה על-ידי השוערת נתניה ויקטוריה אגיי, אך שירה אלינב הייתה הראשונה להגיע לכדור החוזר ולהבקיע את שערה ה-8 העונה.

בדקה ה-75 נועה סלימהוג'יץ הראתה שוב כמה כישרון יש ברגליים שלה. שירה אלינב מסרה כדור לסלימהוג'יץ, שעברה שחקנית אחת ובעטה מחוץ לרחבה כדור קשתי מעל השוערת של נתניה, פנימה. נתניה הצליחו לצמצם את התוצאה בדקה ה-90, כאשר הוצאת חוץ של לירז אוחנה ליטונדה אדבויאג'ו. שבסיבוב נפלא בתוך הרחבה בעטה את הכדור לחיבורים של עמית ביילין.

הפועל רעננה 1 – הפועל ב"ש 1

הפועל רעננה והפועל ב"ש נפגשו בפעם השניה תוך חודש והציגו העתק כמעט מדויק של משחקן הקודם. שני המשחקים נגמרו בתיקו 1:1, בשניהם רעננה עלתה ליתרון מפנדל של אור פאלי ובשניהם ספגה קרינה צבטקוב את שני הכרטיסים האדומים היחידים שלה העונה. זהו תיקו שהוא טוב לשתי הקבוצות שמצליחות לברוח בעוד נקודה מבנות נתניה ומהמקום האחרון שמוביל באופן ישיר לירידה לליגה הלאומית. בדקה ה-52 רעננה זכתה לפנדל, אחרי שרוני שמריך הוכשלה ברחבה. כמו במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, גם הפעם אור פאלי לקחה את הפנדל והעלתה את רעננה ליתרון במשחק. בדקה ה-77 הורחקה קרינה צבטקוב בצהוב שני והשאירה את קבוצתה הפועל ב"ש ב-10 שחקניות. ב"ש השוותה את התוצאה בדקה ה-90 עם שער של קרולינה פריירה מבעיטה אדירה מהאוויר לאחר בישול של סטפני קברל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!