דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

NBA / לאחר ניצחון 96:88 על אוקלהומה סיטי - גולדן סטייט בגמר ה-NBA

לאחר שפתחו בפיגור, רצו הוורירס קדימה ברבע שלישי מעולה וניצחו את אוקלהומה סיטי ב-8 הפרש. ביום חמישי תתחיל סידרת הגמר, שם ייפגשו שוב הסטייטס עם קליבלנד של לברון.

סטפן קארי. צילום ארכיון: סוכנות AP
סטפן קארי. צילום ארכיון: סוכנות AP
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

המשחק השביעי בסדרת גמר המערב, בין אוקלהומה סיטי לגולדן סטייט, התקיים בצילן של  2 סטטיסטיקות מתנגשות: מצד אחד רק 9 קבוצות בהיסטוריה חזרו מפיגור 3:1 בפלייאוף; מצד שני כשמגיעים למשחק מספר 7 בסדרה, 80% מהקבוצות המארחות מנצחות. במשחק סוער ורב תהפוכות הצליחה המארחת גולדן סטייט להיות הקבוצה העשירית שהופכת פיגור 3:1 לנצחון של 3:4. כעת יפגשו הגולדן את קליבלנד בגמר.

את המשחק פתחה הקבוצה האורחת אוקלהומה סיטי בצורה יותר טובה. הם והובילו לאורך כל המחצית הראשונה, כשבאמצע הרבע השני גדל הפער ל-13 נקודות על המארחת, גולדן סטייט. לגולדן סטייט לקח קצת זמן להתחמם כשהם פתחו את המשחק עם שלוש קליעות בלבד מתוך אחת עשרה זריקות מהשלוש. אוקלוהומה ממש נלחמו על כל כדור וניסו למנוע מגולדן סטייט זריקות חופשיות. קליי תומפסון, שקלע שיא של 11 שלשות במשחק הקודם בסדרה החטיא את שלושת הזריקות הראשונות שלו ומסיים את הרבע הראשון ללא סל שדה.

באמצע הרבע השני, לאחר שאוקלוהמה הובילה ב-13 נק', גולדן סטייט החלו להראות את יכולת הקליעה המופלאה שלהם והפער ירד עד 3 נק הפרש. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 6 לאוקלוהמה סיטי.

גורלו של המשחק נחרץ ברבע השלישי. אוק סיטי, שהצליחה ברבע הראשון להתמודד עם יכולת הקליעה של הווריורס לא הייתה מסוגלת לתת מענה למטח שלשות של תומפסון, איגודלה, בארנס וכמובן, סטף קארי. הת'אנדר איבדו את הריכוז שאפיין אותם במשחקים הראשונים בסדרה, והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 29-12 לחבורה מאוקלנד, וביתרון של 11 נקודות.

בחצי השני של הרבע השלישי אוק סיטי החטיאו 14 שלשות רצוף. היה נראה שהכל הולך לגולדן סטייט, כשאפילו שחקנים כמו אנדרסון ו-ורזא'ו הצטרפו לחגיגת הקליעות.

בפתיחת הרבע האחרון נראה שאוקלהומה מתאוששת, תוך שצמצמה את הפער ל-4 נק' בלבד, אבל הספלאש בראדרז, קליי תומפסון וסטף קרי הזכירו לנו מי הקבוצה עם המאזן הכי טוב בהיסטוריה כאשר רצף שלשות שלהם ושל דריימונד גרין שמר על יתרון דו-ספרתי.

2 דק לסוף המשחק קווין דוראנט, עם 7 נק' רצופות, צימק את יתרון המארחים ל-4 הפרש. אבל אז כשעוד נראה שיש סיכוי לאוק סיטי, סרג'י איבקה עושה על ה-MVP עבירת זריקה ל-3 וקרי צלף את שלושת קליעות העונשין מן הקו. לאחר החמצה של דוראנט מהשלוש סטף התעלל לגמרי בשחקני אוקלוהמה, וכידרר פנימה והחוצה אל הסל, ולבסוף סיים בשלשה שהובילה ל-10 הפרש. תוצאת הסיום 96-88 לווריורז, 4:3 בסדרה.

ביום חמישי בלילה תפתח סדרת הגמר, רימאצ' משנה שעברה כאשר לברון ג'יימס וקבוצתו קליבלנד קאבלירס ינסה לעשות תיקון משנה שעברה ולזכות באליפות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!