דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
13.9°תל אביב
  • 8.0°ירושלים
  • 13.9°תל אביב
  • 12.3°חיפה
  • 14.2°אשדוד
  • 11.2°באר שבע
  • 16.0°אילת
  • 14.4°טבריה
  • 7.2°צפת
  • 12.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

המאוגדים / הסכם למפעילי הציוד המכני בסולל בונה: השכר יעלה ב-3.5-2% בתוך שנתיים

החברה שנמכרה בשנה שעברה לנתי סיידוף חתמה על שורת הסכמים עם העובדים מהסקטורים השונים | יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל: "הבעלים החדש וההנהלה מבינים את הצורך לשפר את זכויות העובדים ולהבטיח את עתידם ושכרם"

חתימת ההסכם הקיבוצי החדש בחברת שיכון ובינוי-סולל בונה (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
חתימת ההסכם הקיבוצי החדש בחברת שיכון ובינוי-סולל בונה (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות עובדי הבניין והעץ, הנהלת שיכון ובינוי-סולל בונה וועד עובדי הצמ"ה (ציוד מכני-הנדסי) בחברה חתמו אתמול (שלישי) על הסכם קיבוצי חדש שיחול על עשרות עובדים. ההסכם מאריך את תוקף ההסכם הקיבוצי הקיים בחברה עד לחודש יולי 2022, ומשפר את תנאי השכר והתנאים הסוציאליים של סקטור המפעילים בסולל בונה. ההסכם כולל תוספות שכר שיינתנו לעובדים בשתי פעימות בשיעור של 3.5%-2% החל ממשכורת אוגוסט 2019 ו-1.5% נוספים החל ממשכורת אוגוסט 2020 ואילך. בנוסף, ההסכם שם דגש על רווחתם העתידית של העובדים ומכליל את רכיבי השכר שיחושבו להפרשות הפנסיוניות החל מחודש מאי 2019.

ההסכם מגיע בהמשך לשורת הסכמים שנחתמו בין ההסתדרות לשיכון ובינוי מאז העברת מניות השליטה בה מקבוצת אריסון לנתי סיידוף באוגוסט 2018. ההסכמים שנחתמו כללו מענקים לעובדים בעקבות מכירת מניות השליטה, הסכם תוספות שכר למפעילים, הסכם נהגים והסכם לעובדי המנהלה.

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל, מסר בעקבות החתימה על ההסכם: "מערכת יחסי העבודה שיש בין ההסתדרות לבין הנהלת שיכון ובינוי ראויה לכל הערכה והעובדים יוצאים מכך נשכרים. אני שמח שלמרות שהתחלפו הבעלים בחצי השנה האחרונה, הבעלים החדש וההנהלה מבינים את הצורך לשפר את זכויות העובדים ולהבטיח את עתידם ושכרם, לאור העובדה שהם אלו שהביאו את החברה למקום שהיא נמצאת כמובילה בתחום הנדל"ן".

יו"ר ועד מפעילי צמ"ה בשיכון ובינוי-סולל בונה, יוסי אשכנזי אמר: "אני שמח על ההישגים בהסכם זה ומקווה שנמשיך להביא הישגים נוספים לעובדים בנושא הפנסיה. אני מודה להסתדרות הבניין והעץ, לחברי הוועד ולהנהלת החברה".

לצד מויאל ליוו את חתימת ההסכם מצד נציגות העובדים גם ממונת חטיבה ארצית באיגוד עופרה ציון, מזכיר האיגוד המקצועי לירון פריוב ממרחב רמת גן בראשות אבי גלילי, עו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, אומרי זינגר מאגף הכלכלה, טל שטיין ויניב וייס מאגף הפנסיה. מטעם הנהלת החברה השתתפו אהוד דנוך מנכ"ל סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי, מנהלת יחידת שכר בשיכון ובינוי אורית בדש, סמנכ"ל משאבי אנוש בשיכון ובינוי אפרת יצחקי, סמנכ"לית משאבי אנוש בסולל בונה ליטל וקסלר, ועו"ד בלה גבע מקבוצת שיכון ובינוי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!