דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
25.6°תל אביב
  • 23.0°ירושלים
  • 25.6°תל אביב
  • 20.5°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 26.2°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 23.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ההסתדרות

הבית של העובדים / ההנהגה אישרה: עו"ד אופיר אלקלעי הוא מנכ"ל ההסתדרות החדש

אלקלעי עובד בהסתדרות מזה 17 שנים ושימש בעבר כמנכ"ל הסתדרות המעו"ף וכמנכ"ל העמותות לקידום מקצועי | יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד: "ניסיונו העשיר יסייע להצעיד את ההסתדרות לשורה של הישגים" | קודמו בתפקיד, קובי טריפטו, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת העובדים

עו"ד אופיר אלקלעי, יו
ר הסתדרות עובדי המדינה (צילום:  אורן כהן, דוברות ההסתדרות)
עו"ד אופיר אלקלעי, יו ר הסתדרות עובדי המדינה (צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הנהגת ההסתדרות אישרה היום (שלישי) את המלצתו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, למנות את עו"ד אופיר אלקלעי לתפקיד מנכ"ל ההסתדרות. אלקלעי משמש גם כראש מטה יו"ר ההסתדרות.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ברך את אלקלעי ואמר ״זהו מינוי ראוי של איש מקצוע מצוין שהפגין פעם אחר פעם את מחויבותו לקידום רווחת העובדים. בשמי ובשם הנהגת ההסתדרות, אני מאחל לאופיר הצלחה רבה בתפקיד ומשוכנע כי ניסיונו העשיר יסייע להצעיד את ההסתדרות לשורה של הישגים ולשיפור השירות לכלל העובדים".

מנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי נואם בהפגנת גמלאים מול קרית הממשלה בת"א כנגד הקיצוץ בקרנות הפנסיה הוותיקות, 21 במאי 2019 (צילום: טל כרמון)
מנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי נואם בהפגנת גמלאים מול קרית הממשלה בת"א כנגד הקיצוץ בקרנות הפנסיה הוותיקות, 21 במאי 2019 (צילום: טל כרמון)

"בחודשים האחרונים נכנסתי לתפקיד ולמדתי להכיר את ההסתדרות מחדש, כי הסתדרות המעו"ף זה לא כל ההסתדרות", אמר אלקלעי לאחר שנבחר לתפקיד.
"ראיתי אנשים מדהימים, מצוינים, אנשים שרוצים להביא בשורה חדשה. ראיתי אנשי איגודים שרוצים לפרוץ, להצליח, להתקדם. אנשי מרחבים שעושים עבודה מסודרת, מאורגנת ושיטתית."

אלקלעי הודה לבר-דוד על השותפות ארוכת השנים ולחברי ההנהגה על האמון שהביעו בו. "אני בא לתפקיד הזה ביראה ובחרדת קודש. יש פה משימה מורכבת. אני מבטיח שאני בא למלא את הנחיות היוכור"ר, ולעשות את הדברים בחברות ובאהבה לטובת המוסד הזה. יש פה איגודים מעולים ואגפים מעולים וצריך לעשות את הדברים יותר ביחד. נפלה בחלקנו זכות גדולה לשרת את העובדים. אנחנו צריכים לשרת אותם, להביא להם דברים חדשים ובשורות חדשות".

אלקלעי (49) עובד בהסתדרות מזה 17 שנים. בין תפקידיו הקודמים: מנכ"ל הסתדרות המעו"ף, האיגוד המקצועי הגדול ביותר בארץ, מנכ"ל העמותות לקידום מקצועי ומנכ"ל מועדון 'שלך' – מועדון הרווחה של המעו"ף. כמו כן, הוא משמש כחבר דירקטוריון במסלול האקדמי במכללה למינהל.

אלקלעי, נשוי ואב לארבעה, ומתגורר בקיבוץ הראל. הוא יוצא יחידת שלדג 501, בוגר תואר ראשון במשפטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל, ותואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה.

בר-דוד הודה גם למנכ"ל היוצא, קובי טריפטו, ואמר "אני מודה לקובי על מסירותו, ובטוח שבמסגרת תפקידו החדש בחברת העובדים הוא ימשיך לחזק את הארגון באופן שתואם את תרומתו עד היום".

עו"ד קובי טריפטו מנכ"ל ההסתדרות היוצא (צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות)
עו"ד קובי טריפטו מנכ"ל ההסתדרות היוצא (צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות)

טריפטו, ששימש כמנכ"ל ההסתדרות מספטמבר 2014, מונה כעת למנכ"ל חברת העובדים של ההסתדרות, שבה החל לפני 11 שנים את דרכו בתור היועץ המשפטי של אגף הנכסים. חברת העובדים היא הזרוע הכלכלית של ההסתדרות ואחזקותיה כוללות חברות כמו רשת הדיור המוגן "משען", הוצאת הספרים "עם עובד", חברת מרכזי התרבות והספורט (המת"ס) ורשת החינוך "עמל". החברה מנהלת את המבנים של ההסתדרות ואחראית למינוי הדירקטורים בכל התאגידים שבשליטת ההסתדרות, בתיאום עם הנהגת הארגון.


אלקלעי מכהן גם כיו"ר דירקטוריון "דבר העובדים בארץ ישראל".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!