דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
איגי

עובדים למען שוויון / העובדים למען איגי: "לא משנה אם העובד גאה, ערבי, חרדי - אדם הוא אדם"

חברת ההייטק SAP תעניק השנה את חסותה לארגון הנוער הגאה - איג"י, ותאפשר הקמת מתחמים בטוחים לנוער במצעד הגאווה בתל אביב | יו"ר הוועד גד רביד: "מתן החסות לאיגי הוא חלק מתפיסה חברתית רחבה של החברה המעודדת סובלנות"

מצעד הגאווה בתל אביב 2018 (גיא יחיאלי)
מצעד הגאווה בתל אביב 2018 (גיא יחיאלי)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

חברת ההיי-טק SAP תתן חסות לאיגי, ארגון הנוער הגאה, במצעד הגאווה בתל אביב שיתקיים מחר (שישי). במסגרת שיתוף הפעולה תפעיל איגי מתחמים לנוער בתחילת ובסוף המצעד שיהוו מרחב בטוח לבני הנוער, ויאפשרו מפגש עם מדריכים ועובדים סוציאליים של הארגון. את החיבור בין החברה לארגון יזם ועד העובדים.

"מתן החסות לאיגי הוא חלק מתפיסה חברתית רחבה של החברה המעודדת סובלנות. חשיבותו של ארגון איגי היא גדולה במיוחד בשל המענה והתמיכה שהארגון נותן לצעירות ולצעירים בתקופה הכי רגישה ופגיעה שלהם. אנו גאים לתת להם תמיכה במצעד הגאווה הקרוב, בשיתוף עם ועד העובדים" מסרה החברה.

חניכי איגי (תמונה מעמוד הפייסבוק של איגי)
חניכי איגי (תמונה מעמוד הפייסבוק של איגי)

"כבר כמה שנים שאני הולך למצעד, ותמיד חלמתי שתהיה בו גם משאית של SAP" אמר לדבר העובדים גד רביד, יו"ר ועד עובדי SAP. לדבריו, ההנהלה הגלובלית, עמה ניהל לאחרונה מו"מ קיבוצי, הביעה אף היא תמיכה. "בכל העולם SAP תומכת בקהילה הגאה, ובכלל אנחנו מאוד תומכים בגיוון תעסוקתי. זו הפעם הראשונה שזה קורה גם בארץ".

"אני רואה חשיבות גדולה לגיוון התעסוקתי, ומאמין שצריך לתת הזדמנות שווה לכולם. גם שילוב עובדים חרדים בהיי-טק הוא משמעותי מאוד בעיני", אומר רביד. "כוועד, אנחנו גם כתובת לעובדים מהקהילה אם יש להם בעיה. בכלל, זה לא משנה אם העובד גאה, ערבי, חרדי. אדם הוא אדם. לפני כשנה הייתה יוזמת ה'שביתה' בהזדהות עם הקהילה הגאה. הוועד תמך מאוד בהצטרפות, והחברה אפשרה למי שרוצה לשבות".

גד רביד, יו"ר ועד SAP
גד רביד, יו"ר ועד SAP

"חברה כמו SAP, שלוועד העובדים בה יש אמירה שהוא מגייס כסף לטובת נוער להט"בי והצרכים שלו, זה גם מסר לעובדים שיוצר עבורם מרחב בטוח בעבודה" אמרה לדבר ראשון ליאנה מירום אסיף, סמנכ"לית ואחראית מערך גיוס המשאבים של איגי. את הקשר עם הארגון סייע לרקום איש היח"צ של הוועד, רועי נוימן. בבירור מול איגי עלה שלארגון שמוציא מדי שנה גוש צועדים גדול ובולט ובו מאות בני נוער, 'משאית' דווקא פחות מתאימה. "נעשתה למידה ממש יפה על הצרכים של נוער גאה", אמרה אסיף. "נוער להט"בי הוא נוער במצוקה פעמים רבות. ו-50% מהנערים שמצויים במצוקה הם נערים מהקשת הטרנסית. נערים רבים מגיעים למצעד מהפריפריה, חלקם מבתים דתיים".

"התמיכה של סאפ היא למעשה הקמת מתחם נוער שיפעל גם בתחילת וגם בסוף המצעד, שמטרתו ליצור מרחב בטוח לנוער. סביבה כיפית עם אוכל, שתייה ומקומות ישיבה, שיש בה גם את המדריכים והעובדים הסוציאליים של איגי שנותנים מענה לצרכים של הנערים והנערות שעשויים לעלות". הנערים יקבלו גם מניפות גאווה ממותגות בסמלי איגי, SAP וועד העובדים.

מצעד הגאווה באשדוד. צילום: דבר ראשון.
מצעד הגאווה באשדוד. צילום: דבר ראשון.

"התרומה של סאפ, לצד תרומות נוספות, מאפשרת גם להקים 'סיירת' מדריכים של איגי שמסתובבים במצעד, דואגים שבני הנוער שותים, שהם בסדר, שיש להם מקום לישון, שהם בטוחים" הוסיפה. "בני נוער להט"בים שמגיעים למצעד הרבה פעמים לא אומרים להורים שלהם שהם הולכים ולא תמיד יודעים איפה בכוונתם להיות. לכן בלילה נפתח גם את מועדון הנוער שלנו לפעילות".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!