דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ההסתדרות

ההסתדרות / ארנון בר דוד לעובדי ההסתדרות: "תתנפלו על הטלפונים"

בכינוס ראשון של 1,100 עובדי ההסתדרות מרחבי הארץ קרא בר דוד לשיפור איכות השירות לציבור, ולשיתוף פעולה בין האיגודים | "בארבעת החודשים שאני בתפקיד היינו תחת מתקפה מטורפת. הצלחנו להדוף אותה כמעט לגמרי ולהסביר מה חשיבות ההסתדרות", אמר

יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

"נושא השירות הוא הכי חשוב, תתנפלו על הטלפונים", כך אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד לעובדי הארגון בכנס ראשון בו השתתפו 1,100 עובדי ההסתדרות מרחבי הארץ, בתאטרון הבימה בתל אביב. בכנס הושקה עמותת מעו"ף לעמית שמהיום תשרת את כלל עובדי ההסתדרות. העובדים התבשרו על שורת הטבות וביניהן הוספת ושדרוג דרגות שכר, קייטנות קיץ לילדי העובדים, שיפור בביטוחי החיים והשיניים, הטבות בתחום הבריאות ועוד. את הכנס הנחה מנכ"ל ההסתדרות אופיר אלקלעי ובין הדוברים על הבמה היו יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל שהסביר על עמותת מעו״ף לעמית, יו"ר ועד הוועד הפועל יעקב כהן ויו"ר ועד עובדי ההסתדרות נורברט בוקובזה.

"תילחמו על הלקוחות שלנו", אמר בר דוד. "אני רוצה עוד שלוש ארבע שנים מיליון חברים בהסתדרות. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם התאחדות התעשיינים, עם התאחדות בוני הארץ וכך זה לטובת העובדים. לא באנו לפה כדי לריב. אני רוצה שיתופי פעולה בין האיגודים. כל האיגודים ביחד בשילוב ידיים, וכל המרחבים".

עובדי ההסתדרות בהבימה (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
עובדי ההסתדרות בהבימה (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
מנכ״ל ההסתדרות ורמ״ט יו״ר ההסתדרות, אופיר אלקלעי (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
מנכ״ל ההסתדרות ורמ״ט יו״ר ההסתדרות, אופיר אלקלעי (קרדיט: דוברות ההסתדרות)

בר דוד התייחס למתקפה על זכות השביתה ולניסיונות נוספים לפגוע בעבודה המאורגנת בישראל ואמר, "בארבעה חודשים שאני בתפקיד, לפחות בחודשיים הראשונים, היינו תחת מתקפה מטורפת. אני יכול להגיד אחרי ארבעה חודשים שהצלחנו להדוף את המתקפה הזאת כמעט לגמרי. להסביר מהי חשיבות ההסתדרות, ועדי העובדים במשק. מה החשיבות של שילובי ידיים ושיתופי פעולה בינינו למעסיקים ולמדינה, ומה יהיו ההשלכות אם לא יהיה שילוב ידיים".

"תראו כמה מאבקים ניהלה ההסתדרות בשנות קיומה. כמה תקפו אותה ועם כל זאת היא יודעת לייצר את עצמה מחדש. ועכשיו אנחנו בונים הסתדרות חדשה מתקדמת לעובדיה וחבריה בואו נצא ביחד לשיתופי פעולה, לחיזוק ההסתדרות להפיכתה למקור גאווה בואו נביא את הסלוגן 'ההסתדרות הבית של העובדים' לכל פינה במדינה. בכל מקום ההסתדרות תהיה הבית של העובדים".

מנכ"ל ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי אמר בכנס "אני רואה את העובדים, את המרחבים, את הגמלאים, עובדים בצורה כל כך מסורה, הון אנושי, זה הזמן להגיד לכם תודה גדולה. אם יש מנטרה אחת שארנון הנחיל בי, היא שכל עובד, לא רק חבר ועד, מדן ועד אילת, ידע שבארלוזרוב 93 מישהו חושב עליו. המסר הזה צריך לעבור לכולנו עד אחרון חברי ההסתדרות".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל, אמר "זהו בוקר מרגש. אנו נפגשים לראשונה באירוע לכבודנו ומרגישים ברוח החדשה. יש עם מי לדבר ויש מי ששומע". הוא הציג את היוזמה של בר דוד לעידוד אורח חיים בריא בקרב העובדים באמצעות אפליקציה המקדמת מגוון אפשרויות בתחומי כושר, תזונה נכונה, רפואה ושמירה על הבריאות.

יו״ר הסתדרות המעו״ף גיל בר-טל (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
יו״ר הסתדרות המעו״ף גיל בר-טל (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות בפני קהל עובדי ההסתדרות בהבימה (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות בפני קהל עובדי ההסתדרות בהבימה (קרדיט: דוברות ההסתדרות)

יעקב כהן יו"ר ועד הוועד הפועל אמר "בפעם הראשונה נפגשים יחד, מחזה שמחמם את הלב. אני מקווה שזה יהפוך למסורת. זה שאנחנו עובדים במקום עבודה חזק אתם כבר יודעים, אבל מעכשיו זה יהיה מקום הרבה יותר טוב. שינוי באופן הדירוגים שכבר 15 שנה לא השתנה, חידוש ביטוח חיים ושיניים ועוד ועוד. יש לכם ועד רציני ואחראי לאורך כל הדרך חושב ודואג כיצד לשפר שיהיה לכם רק טוב אבל חייבים לתת מעצמנו עוד יותר".

נורברט בוקובזה יו"ר ועד עובדי ההסתדרות אמר "עדכון הדירוגים זה רק חלק מסל ההטבות שיקבלו העובדים. לצד עובדי הוועד הפועל יושבים פה הרבה עובדי מרחבים,  וזה לא תמיד קל לנהל את המרחבים. בעוד מספר ימים הילדים יוצאים לחופשת קיץ וסוף סוף הילדים שלנו יהיו בקייטנות״.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!