דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
16.4°תל אביב
  • 9.0°ירושלים
  • 16.4°תל אביב
  • 15.2°חיפה
  • 14.9°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 21.9°אילת
  • 16.8°טבריה
  • 11.5°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
השתתפויות בנכסים

המאוגדים / "נולד בעמל רב": הסכם קיבוצי ראשון לעובדי חברת 'השתתפויות בנכסים'

החברה, שמנהלת בין השאר את נכסי הסוכנות היהודית, חתמה על ההסכם מול ועד העובדים והסתדרות המעו"ף | בין השאר יהנו העובדים משכר מוגדל, הפרשת פנסיה מוגדלת, מענק חתימה ותקציב רווחה לעובדים

הסכם קיבוצי ראשון בחברת "השתתפויות בנכסים"
(באדיבות דוברות ההסתדרות)
הסכם קיבוצי ראשון בחברת "השתתפויות בנכסים" (באדיבות דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

"ההסכם נולד בעמל רב, לאחר ניהול מו"מ מתמשך, וכעת העובדים יוכלו ליהנות מפירותיו. אני מאמין שההנהלה וועד העובדים ידעו לעבוד בשיתוף פעולה, על מנת לשמור על ההון האנושי בחברה", אמר אורן כתריאל יו"ר ועד עובדי "השתתפויות בנכסים", במעמד החתימה על ההסכם הקיבוצי הראשון בחברה.

חברת "השתתפויות בנכסים" הינה חברה פרטית המתמחה בניהול נדל"ן עסקי, ובין היתר, היא מנהלת את הנכסים של הסוכנות היהודית והמוסדות הלאומיים. ההסכם, שנחתם בלשכת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יכנס לתוקף בתחילת חודש יולי ויסתיים בסוף שנת 2023, והוא משפר את תנאי השכר והרווחה של העובדים.

הסכם קיבוצי ראשון בחברת "השתתפויות בנכסים"(באדיבות דוברות ההסתדרות)
הסכם קיבוצי ראשון בחברת "השתתפויות בנכסים"(באדיבות דוברות ההסתדרות)

בין עיקרי ההסכם ניתן למצוא קביעות לעובדים עם ותק של 24 חודשים ומעלה; 10% תוספת שכר, אשר תשולם בצורה מדורגת במהלך שנות ההסכם; מתן מענק חתימה בצורה מדורגת, בהתאם לוותק, עד לסכום של 9,000 שקל לעובד; הליך איוש משרות ייעשה בשיתוף פעולה עם הוועד, כאשר המשרה תוצע קודם לעובדים הקיימים, והגדלת ההפרשות לפנסיה, מעבר לקיים.

בנוסף, השיג ההסכם חישוב של יום מחלה מהיום הראשון; דמי הבראה ע"פ תעריף המגזר הציבורי; חופשה שנתית עד 25 ימים (בהתאם לוותק); שעת הורות למשך 12 חודשים מיום הלידה; תקציב הרווחה לעובדים יהיה בגובה של 120 אלף שקל בשנה;   וכן יינתן נופש שנתי על חשבון המעסיק, של לפחות שני לילות בבית מלון.

"מהלכים שתורמים לכל הצדדים"

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, אמר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ולכל העוסקים במלאכה בהסתדרות ובסוכנות היהודית, על שיתוף הפעולה להבאת ההסכם בחברה "השתתפויות בנכסים" של הסוכנות היהודית, שתסייע לצמיחה של החברה".

"יותר ויותר חברות וגופים עסקיים, מבינים שהתאגדות עובדים וחתימה על הסכם קיבוצי, הם מהלכים שבסופו של דבר תורמים לכל הצדדים" אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. "אם העובדים מתוגמלים באופן מכבד וראוי, הם מרוצים יותר ובסופו של דבר מביאים להצלחות גדולות יותר. יישר כוח ובהצלחה ביישום ההסכם".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל, אמר: "כל שנותר הוא להודות לכל השותפים לדרך, שבמידה מסוימת מתחילה היום מחדש, עם יישום ההסכם. אנו נעקוב אחר יישום ההסכם וכמובן נסייע בכל דבר, לשיתוף פעולה פורה ומוצלח". יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, אמר: "ההסכם חשוב לכולנו, על מנת שהחברה תצליח. אני מברך על ההסכם. תודה לכל מי שנטלו חלק במו"מ".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!