דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תאונת עבודה

תאונות עבודה / הובא למנוחות ההרוג בתאונת העבודה בכביש 6

סמיון פלדמן הוא ההרוג ה-18 בתאונות בענפי הבנייה בשנה הנוכחית והעובד החמישי שנהרג באתרים בהם העבודות מבוצעות על ידי חברות בת של קבוצת אלקטרה, בטווח של מעט יותר משנה.

המנהרה בה התרחשה התאונה, במסגרת עבודות להרחבת כביש 6, בה נהרג סמיון פלדמן.  צילום באדיבות הקואליציה למאבק בתאונות הבניין
המנהרה בה התרחשה התאונה, במסגרת עבודות להרחבת כביש 6, בה נהרג סמיון פלדמן. צילום באדיבות הקואליציה למאבק בתאונות הבניין
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

סמיון פלדמן (66) ההרוג ה-18 בתאונות בענפי הבניה בשנה האחרונה הובא אתמול (שלישי) למנוחות. פלדמן עבד כמודד במנהרה באתר עבודות להרחבת כביש 6 סמוך ליישוב רכסים והיה עובד ותיק ומוערך על ידי עמיתיו בחברה. העבודות באתר בו נהרג מבוצעות על ידי חברת אלקטרה תשתיות חופרי השרון.

פלדמן נהרג מפגיעת משאית במהלך עבודתו. בעת העבודות במנהרות ישנם כלים כבדים רבים הפועלים וכן רעש של מערכת האוורור, ייתכן כי פלדמן עבד מסיבה זו עם אוזניות. בשל תנאי עבודה מורכבים אלו ישנם נהלי בטיחות חמורים החלים על עבודה במנהרות, הכוללים נוכחות של משגיח עבודה, שרק ברשותו מותר להכנס למנהרה. בשלב זה לא ידוע האם היה כשל בעמידה בנהלי העבודה במנהרה. בקטע זה של כביש 6 מתבצעות עבודות חפירה של שלוש מנהרות, ופלדמן נהרג בצפונית מביניהן.

פלדמן הוא העובד החמישי שנהרג באתרים בהם העבודות מבוצעות על ידי חברות בת של קבוצת אלקטרה, בטווח של מעט יותר משנה. במאי בשנה שעברה נהרג עובד מולדובי בקריסת מנהרה באתר 'אגירה שאובה בגלבוע'. בנובמבר האחרון ארעה תאונה כפולה בה נהרגו שני טכנאי מנוף – מיכאל מיכאלוב ואנדריי קידובסקי באתר 'מידטאון' בתל אביב. בחודש שעבר ארעה תאונה נוספת באתר 'אגירה שאובה בגלבוע', בה נהרג סלימאן פאייד.

מחברת אלקטרה תשתיות חופרי השרון נמסר: "מדובר בתאונת דרכים מצערת שאירעה בעת נסיעה לאחור של רכב, שעלולה היתה לקרות גם ללא קשר לסידורי הבטיחות הקפדניים באתר. החברה פעלה ופועלת כל העת בהתאם לסטנדרט הבטיחות המחמיר ביותר. יש להדגיש, כי חלק מהמקרים שצוינו אינם מקרים שבשליטת החברה. ההתנהלות על פי תקני הבטיחות המחויבים בחוק היא ערך חשוב העומד כנר לרגלינו, ואנו נמשיך לפעול כך".

המידע על התאונה נמסר בסיוע הקואליציה למאבק בתאונות בניין

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!