דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
16.4°תל אביב
  • 9.0°ירושלים
  • 16.4°תל אביב
  • 15.2°חיפה
  • 14.9°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 21.9°אילת
  • 16.8°טבריה
  • 11.5°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
התעמלות אומנותית

התעמלות אומנותית / לינוי אשרם זכתה במדליות הכסף בחישוק והארד בכדור באליפות העולם

אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד

לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. 2019 
 (Photo by Ulrik Pedersen/NurPhoto via Getty Images)
לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. 2019 (Photo by Ulrik Pedersen/NurPhoto via Getty Images)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הישג מצויין למתעמלת לינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בבאקו. המתעמלת הבכירה של ישראל, השיגה היום (שלישי) את מדליית כסף בתרגיל החישוק ומדליית הארד בתרגיל הכדור.

בגמר תרגיל החישוק אשרם ביצעה תרגיל נהדר עליו קיבלה ניקוד של 23.400, שדירג אותה במקום השני וסידר לה את התואר סגנית אלופת העולם במכשיר החישוק. ניקול זליקמן הייתה קרובה למדליית הארד בתרגיל החישוק, אבל סיימה במקום הרביעי בתוצאה של 21.450 נקודות. במדליית הזהב זכתה יקטרינה סלזבדנה הרוסיה עם 23.500 נקודות ובמדליית הארד זכתה דינה אברינה, גם היא מרוסיה, עם 23.350 נקודות. עבור אשרם בת ה-20 זהו שחזור של ההישג מאליפות העולם, הקודמת, בסופיה, אז גם סיימה כסגנית אלופת העולם בקרב רב.

https://www.youtube.com/watch?v=f96y0Lmp2fU

את מדליית הארד בתרגיל הכדור השיגה אשרם לאחר שבצעה תרגיל נהדר שזיכה אותה בציון של 22.400. מי שעקפו את אשרם היו יריבותיה העיקריות ארינה אברינה שזכתה בכסף עם ציון של 23.050 ודינה אברינה שזכתה בזהב עם ציון של 23.500. ניקול זליקמן השיגה ציון של 21.450 שהספיק לה רק למקום השביעי והלפני אחרון.

ברביעי וחמישי ייערכו מוקדמות תרגילי האלות והסרט, כשבחמישי בערב ייערכו הגמרים של התרגילים הללו. ביום שישי תתקיים התחרות המשמעותית ביותר- גמר הקרב רב. שם, 16 המתעמלות הראשונות יזכו בכרטיס כניסה למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב בירכה את אשרם ואמרה: "לינוי שלנו ממשיכה להוכיח שהיא חלק בלתי נפרד מהצמרת העולמית עם זכייתה במדליית הכסף בתרגיל החישוק ובמדליית הארד בתרגיל הכדור באליפות העולם בבאקו. כבוד גדול גם למתעמלת הצעירה, ניקול זליקמן שהפגינה ביצועים כמעט מושלמים בתחרות מצוינת מבחינתה וסיימה את התחרות במקומות 4 ו-7. שאפו ענק לצמד המאמנות איילת זוסמן ולנה קופילנקו שמצליחות פעם אחר פעם להביא את המתעמלות בשיא הכושר לתחרויות המאני-טיים. מאחלת הצלחה למתעמלות בתרגילי האלות והסרט מחר ובמיוחד בתחרות הקרב-רב ביום שישי".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!