דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
24.5°תל אביב
  • 24.3°ירושלים
  • 24.5°תל אביב
  • 21.3°חיפה
  • 23.7°אשדוד
  • 29.4°באר שבע
  • 32.5°אילת
  • 29.3°טבריה
  • 21.7°צפת
  • 25.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ועד עובדי סלקום

בעיות בתקשורת / "נילחם לצידכם ככל שנתבקש": ועדים מכל המשק בהודעות תמיכה לעובדי סלקום ופלאפון

התעשייה האווירית, קק"ל, כלל ביטוח, פרטנר, הוט מובייל, מתף, שטראוס ועוד: על רקע הכוונה לפטר מאות עובדים בחברות הסלולר הביעו חברות שונות תמיכה וסולידריות | יו"ר ועד כלל ביטוח: "מדינת ישראל העובדת או משפחת אלשטיין המפטרת"

אסיפת עובדי סלקום ואסיפת עובדי פלאפון (באדיבות אגף הדוברות בהסתדרות / ללא קרדיט)
אסיפת עובדי סלקום ואסיפת עובדי פלאפון (באדיבות אגף הדוברות בהסתדרות / ללא קרדיט)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מלבד ראשי הוועדים בענף הסלולר וההיי-טק, ביממה האחרונה שיגרו ראשי ועדים נוספים מכל מגזרי המשק מסרים של סולידריות עם עובדי פלאפון וסלקום הנאבקים מול גזירת ההנהלות וכוונתן לפטר מאות עובדים ערב החג.

"אני חייבת להתייחס לתזמון של ההתרחשות הזו, גם של הודעות פלאפון וגם של סלקום, שלושה ימים לפני ערב החג. זה מזעזע בעיניי. ליבנו אתכם" אמרה אמש יו"ר ועד עובדי פרטנר קרן אופק במסיבת העיתונאים. "אני חושבת שזה הזמן שמישהו במשרד התקשורת יתעשת ויקבל אחריות על השוק המשוגע הזה שמתנהל כבר די הרבה זמן כמו ג'ונגל. ובסוף גם התשתיות וגם האזרחים הם הנפגעים." אלי כהן, יו"ר ועד עובדי הוט מובייל, הוסיף כי "המצב הוא בעייתי, שוק הסלולר בגסיסה, ברמת המחירים הזו ובתחרות הזו לא ניתן להמשיך, זה פוגע בציבור ובתשתית. החברות לא ימהרו להשקיע בתשתית חדשה. להודיע לעובדים שהם הולכים הביתה לפני החגים זה לא לעניין. אבל להנהלות לא כואב. הן רוצות לעשות זאת עכשיו, כדי לחסוך עוד כמה שקלים. נתמוך בכל מה שצריך".

יו"ר ארגון עובדי התעשייה האווירית יאיר כץ, פרסם אף הוא אמש הודעת תמיכה וסולידריות בעובדי ענף הסלולר: "הודעה על פיטורי מאות עובדים דרך אמצעי התקשורת ולפני תקופת החגים היא מעשה בזוי ולא אנושי. אני קורא לכל חברי בכנסת ובממשלה להירתם למאבק ולסייע למציאת פתרון רגולטורי שיציל את ענף הסלולר הכל כך חשוב למדינת ישראל".

עובדי התעשיה האווירית, מביעים תמיכה וסולידריות עם מאבקם של חברינו העובדים מענף הסלולר. הודעה על פיטורי מאות עובדים דרך…

Posted by Katz Yair on Tuesday, September 24, 2019

"לפטר עובדים לפני חג – חציית קו אדום והתנהלות שאינה מוסרית ואינה מקובלת"! כתב אמש יו"ר ארגון עובדי קק"ל ישראל גולדשטיין, וחיזק בשם הארגון את ידיהם של יו"ר ועד עובדי סלקום מיה יניב ויו"ר ועד עובדי פלאפון יחיאל שמן. "עובדי סלקום ועובדי פלאפון התברכו ביו"ר וועד מוכשרים, חזקים וחכמים שיובילו את המאבקים בצורה הכי נכונה וחכמה שאפשר, יחד עם גיבוי וליווי צמוד של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד והסולידריות שקיימת בין כלל הוועדים בישראל. נעמוד לצד מיה ויחיאל ונהיה מוכנים לכל קריאה, נגיע ונלחם אתכם ולצידכם עובדי הסלולר ככל שנתבקש".

לפטר עובדים לפני חג – חציית קו אדום והתנהלות שאינה מוסרית ואינה מקובלת !בשמי ובשם ארגון העובדים הארצי של הקרן הקיימת…

Posted by ‎ישראל גולדשטיין‎ on Tuesday, September 24, 2019

"אדוארדו אלשטיין נולד, חי ונושם ארגנטינה. יש לו עסקים בישראל, יש לו כאן ביזנס, אבל אין לו נשמה של ישראלי. למרות היותו דתי אדוק – אין לו נשמה של יהודי" כתב יו"ר ועד עובדי כלל רוני רז על בעל השליטה (בשרשור, באמצעות מבנה פירמידיאלי) בסלקום, והשווה בינו לבין יושבת ראש הוועד. "מיה יניב היא יושבת ראש של עובדי קבוצת סלקום, היא מנתניה, החברים שלה מישראל, בעלה היה לוחם בצה״ל. בכוחותיה שלה איגדה את עובדי קבוצת סלקום. את מה שיש למיה יניב בלב אין לאדוארדו אלשטיין בחשבון הבנק".

"מיה תסתכל בימים הקרובים בעיניים של העובדות והעובדים שלה ותילחם שלא יפוטרו. בערב החג מיה תשב לשולחן החג ותחשוב על מאות העובדים המודאגים שלה. אלשטיין, שספק אם יעשה את החג בישראל, לא יספור את העובדים שלו. הם שקופים עבורו. נשמה לא קונים בכסף! על החטא של גזילת פרנסה בערב החג אלשטיין לא יוכל לכפר ביום כיפור. לסיפור הזה יש מוסר השכל והוא למי שייכת מדינת ישראל: האם למספר מצומק של בעלי הון או לישראלים עובדים ומשלמי מיסים. התשובה צריכה להיות חדה וברורה: העובדים הישראלים לפני הכל! בימים הקרובים יעמוד ועד עובדי כלל לצידם של אחינו העובדים בחברות הסלולר בסולידריות וערבות הדדית
היום זה הם מחר אנחנו".

מדינת ישראל העובדת או משפחת אלשטיין המפטרתאדוארדו אלשטיין נולד, חי ונושם ארגנטינה. יש לו עסקים בישראל, יש לו כאן…

Posted by Roni Raz on Tuesday, September 24, 2019

גם יו"ר ועד חברת התרופות והפרמצבטיקה תרו עדי חיון, יו"ר ועד עובדי עיריית אור יהודה יונית דלאל, ועד עובדי שירביט, יו"ר ועד עובדי שטראוס מים אלי בטא, וועד עובדי מתף – חברת המחשוב של קבוצת הבינלאומי, שיגרו הודעות תמיכה במאבקם של עובדי הסלולר.​

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!