דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
רצח נשים

אלימות נגד נשים / רצח בנסיבות מחמירות: כתב אישום הוגש נגד בעלה של מיכל סלה שנרצחה לפני כחודש

לפי כתב האישום, אלירן מלול, בעלה של מיכל, תקף אותה באכזריות, לעיני בתה התינוקת ודקר אותה 11 פעמים | סלה היא האשה ה-12 השנה שנרצחה, ע"פ החשד, בידי בן-זוג או קרוב | בשבוע הבא יחול יום המאבק באלימות נגד נשים

נאשם ברצח בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
נאשם ברצח בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד אלירן מלול בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה.

על-פי כתב האישום, מלול החל את תקיפתו בסביבות השעה 1 בלילה, בזמן שסלה הייתה בחדר של ביתה. הוא דקר אותה כ-11 פעמים. "הנאשם הביא למותה של המנוחה באכזריות מיוחדת הבאה לידי ביטוי בתקיפתה בנוכחות בתה התינוקת, פציעה בראש, גרירתה ודקירתה באזורים נרחבים בפלג גופה העליון, תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה".

במהלך חייהם המשותפים נוצר מתח בין בני הזוג, בין היתר על רקע קנאתו של הנאשם למנוחה, ודרישתו כי תנתק קשרים עם בני זוג, חברות ומכרים מעברה

עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים אמר כי "בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו הייתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על-ידי בני משפחה".

בכתב האישום מציינים כי "במהלך חייהם המשותפים נוצר מתח בין בני הזוג, בין היתר על רקע קנאתו של הנאשם למנוחה, ודרישתו כי תנתק קשרים עם בני זוג, חברות ומכרים מעברה. מעת לעת הביעה המנוחה את לבטיה ביחס להמשך חייה המשותפים עם הנאשם בפני מי מבני משפחתה וחברות, ואף כתבה על כך במספר הזדמנויות".

מיכל סלה ז"ל (באדיבות המשפחה)
מיכל סלה ז"ל (באדיבות המשפחה)

עוד מציינים כי ביום הרצח יצר הנאשם קשר עם נחמה פרל, מנחת סדנה להעצמה נשית, התעניין לגבי סדנה שנועדה להתקיים בהמשך אותו ערב, ביקש פרטים והודיע כי המנוחה תשתתף בסדנה. סלה הגיעה לסדנה בה נכחה גם אחותה, נטלה בה חלק פעיל ואף נותרה בסוף הערב לשיחה עם המנחה, במסגרתה השיאה המנוחה למנחה עצות ואף ציינה כי הנאשם "יכול להתחבר" לסדנאות שלה.

בחודש האחרון נרצחו שתי נשים נוספות, על-פי החשד על-ידי בני זוגן: מריה טל ואסתי אהרונוביץ'. מתחילת השנה נרצחו 12 נשים, על-פי החשד, בידי בן-זוג או קרוב משפחה. בעוד שבוע יצוין היום למאבק באלימות נגד נשים.

מעת לעת הביעה המנוחה את לבטיה ביחס להמשך חייה המשותפים עם הנאשם בפני מי מבני משפחתה וחברות, ואף כתבה על כך במספר הזדמנויות

קווי חירום לנשים נפגעות אלימות:

קו החירום "לא לאלימות", פועל 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע בטלפון: 1-800-353-300.

קו חירום ארצי לאלימות במשפחה, פועל גם הוא 24/7 בשפות: עברית, ערבית, רוסית ואמהרית, חלק ממוקד משרד הרווחה בטלפון: 118.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!