דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
20.6°תל אביב
  • 13.3°ירושלים
  • 20.6°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 16.6°באר שבע
  • 22.5°אילת
  • 20.4°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: קרית גת ורמת השרון כבשו את פסגת הטבלה

המחזור השני סיפק כמות יפה של שערים, כאשר קרית גת ניצחה 1:4 את חולון, עם צמד נוסף של החלוצה הקמרונית נגו מבלאק | הכוכבות של רמת השרון ניצחו 0:2 את חדרה | האלופה אס"א ת"א השיגה ניצחון ראשון 2:4 מול נתניה

אס"א ת"א מול בנות נתניה, מחזור 2 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אס"א ת"א מול בנות נתניה, מחזור 2 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

קרית גת ורמת השרון מוליכות יחדיו את טבלת ליגת העל, לאחר המחזור ה-2. רמת השרון מנצחת בתוצאה 0:2 את מכבי חדרה ואילו קרית גת ממשיכה להרשים מבחינה התקפית עם 1:4 על מכבי חולון. נגו מבלאק הקמרונית היא ללא ספק גניבת העונה עד כה וגם הפעם היא מרשימה עם צמד נוסף במדי קרית גת. מכבי בנות עמק חפר השיגו את הניצחון הראשונה שלהן אי פעם בליגת העל עם 0:6 מוחץ על הפועל רעננה, שלושער של כובת העתיד נועה סלימהוג'יץ. האלופה אס"א ת"א השיגה ניצחון ראשון העונה עם 2:4 על מוליכת הטבלה במחזור הראשון בנות נתניה. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 2 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 2 (גרפיקה: אידאה)

בנות נתניה 2 – אס"א תל אביב 4

לאחר הניצחון הגדול במחזור הראשון על הפועל רעננה, בנות נתניה הגיעו למשחק מול האלופה אס"א ת"א במטרה להבטיח את הניצחון השני שלהן העונה. אס"א קבלה השבוע בחזרה את טליה זומר המוכשרת לאחר פסיקת בית דין ההתאחדות לאפשר לה להמשיך לשחק העונה בקבוצה הבוגרת. 

ת"א עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-7, לאחר תרגיל בבעיטת כדור חופשי, נגחה שאקירה דונקן מקרוב את השער הראשון במשחק. בחלוף 2 דק' אופל סופר חטפה את הכדור בחלק המגרש של נתניה, העבירה לצד ימין של ההתקפה לשאניס פוסטר שהעבירה כדור רוחב נהדר לרגלי שירלי אוחנה אשר הבקיע בבעיטה מתוך הרחבה את השני של אס"א. בדקה ה-43 נתניה ניסתה לחזור עם שער של יטונדה אדבויאג'ו לאחר דאבל-פס עם ויקטוריה גרייבר שחתך את ההגנה. 

בדקה ה-56 אס"א עלתה ליתרון 3:1 עם שער של שאניס פוסטר לאחר בישול של שאקירה דונקן. בדקה ה-72 שאקירה דונקן כבשה את שערה היפה במשחק, פוסטר פרצה על קו הקרן לתוך הרחבה והעבירה כדור קצר לדאנקן שהכניעה בבעיטה עם העקב את שוערת נתניה. בדקה ה-81 לאחר מבצע אישי יפה, יטונדה אדבויאג'ו ציצמה ל-4:2. 

אס"א ת"א מול בנות נתניה, מחזור 2 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
אס"א ת"א מול בנות נתניה, מחזור 2 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

מ.כ.נ. רמת השרון 2 – מכבי חדרה 0

רמת השרון ממשיכה להראות נהדר עם ניצחון שני ברציפות. החבורה הנוצצת מהשרון הראתה במהלך המשחק את העומק והאיכות שיש לקבוצה העונה. חדרה לעומת זאת ספגה הפסד שני ברציפות ומראה שוב עד כמה קריטית עמדת השוערת בליגת הנשים. מאז העזיבה של שרה סמואל האמריקאית באמצע העונה הקודמת, חדרה מתקשה למצוא מחליפה ראויה בעמדה הכי חשובה בכדורגל. 

רמת השרון כבשה כבר בדקה ה-9, קארין סנדל עם בישול נהדר מצאה בכדור עומק את שירה אלינב שנשארת ללא שמירה, אלינב הגיעה לרחבה והבעיטה הראשונה שלה נהדפה ע"י השוערת גבריאלה בטמני, אך היא לא ויתרה ובבעיטה מהכדור החוזר העלתה את רמת השרון ליתרון ראשון במשחק. בדקה ה-68 השחקנית השבדית ויקטוריה דהלברג חטפה את הכדור, עשתה דאבל פס עם קארין סנדל ומסרה לורד כהן, שהעבירה את הכדור עם העקב למור אפרים שמתוך הרחבה כבשה שער נהדר, במבצע קבוצתי מצויין. 

מ.ס. קרית גת 4 – מכבי חולון 1

קרית גת ממשיכה עם פתיחת עונה נפלאה, כשהיא רושמת ניצחון שני על קבוצה מהדרג השני בליגה ובעיקר מציגה עוד הצגה של הכוכבת הקמרונית נגו מבלאק. בדקה ה-33 מבאלק בעטה כדור חופשי למשקוף של חולון, לאחר ערבוביה ברחבה אנה קרולין בעטה מקרוב את הכדור פנימה. יתרון ראשון לקרית גת במשחק. בתוספת הזמן של המחצית נגו מבאלק קבלה מפרנצ'סקה פריירה כדור 35 מטר מהשער ובבעיטה אדירה לחיבורים כבשה את השני של קרית גת.

במילה אחת…. תותחייות ????????????תוצאות סיום :מ.ס קריית גת – מכבי חולון : 1-4כובשות השערים: אנה קרולין, רעות רווחה, נגו(2) מחכים כבר למשחק הבא .. ????

Posted by ‎מ.ס קרית גת נשים – F.C Kiryat Gat Women's team‎ on Thursday, November 28, 2019

בדקה ה-70 רעות רווחה פרצה לתוך הגנת חולון מצד ימין והוכשלה ברחבה. רווחה לקחה את הפנדל והעלתה את קרית גת ל-0:3. בדקה ה-88 אנדראה לאיו כבשה לזכות חולון. בדקה ה-92 נגו מבלאק חטפה את הכדור עשתה דאבל-פס עם בשיטרה טורה ומתוך הרחבה כבשה בקלילות את השער השני שלה במשחק. 1:4 בסיום לקרית גת, שתפגוש במשחק הבא את אס"א ת"א לקרב צמרת מרתק. 

הפועל רעננה 0 – מכבי בנות עמק חפר 6

עמק חפר משיגה את ניצחונה הראשון אי פעם בליגת העל ורעננה סופגת תבוסה שנייה ברציפות מהיריבות שלה בתחתית. עמק חפר עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-10. כאשר אירנה קוזנצוב העלתה כדור לתוך הרחבה,וכוכבת הקבוצה נועה סלימהוג'יץ בעטה את הכדור בסיבוב מהאוויר, שער אדיר לשחקנית הצעירה. בדקה ה-21 מריאן עוואד בישלה את שערה השני של סלימהוג'יץ, עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה לחיבורים של שוערת רעננה. הלחץ של עמק חפר נמשך ובדקה ה-26 הן עולות ל-0:3 הפעם סלימהוג'יץ בישלה בכדור עומק נהדר לראניה ראשד שכבשה מקרוב.

בדקה ה-30 סלימהוג'יץ כבשה את שערה השלישי במשחק עם חטיפת כדור, סיבוב על המקום ובעיטה חזקה מחוץ לרחבה ישר לחיבורים. בדקה ה-36 גם אירנה קוזנצוב הצטרפה לחיגגת השערים. ובדקה ה-72 מריאן עוואד סגרה את מלאכת הכיבושים עם השישי של עמק חפר בבעיטה חזקה לפינה השמאלית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!