דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

לא ספורט / מעשה מחריד: כדורגלן ארגנטינאי הושעה לאחר שהכה את בת זוגו

חלוצה של קבוצת ראסינג קלאב ג'ונתן כריסטאלדו, הואשם במעשה אלימות חמור בבת זוגו, שהתלוננה ופרסמה פוסט אודות המעשים | בצעד מעורר מחלוקת החליט המועדון הארגנטינאי להשעות את השחקן לחמישה ימים בלבד, זאת לאחר מחאה תקשורתית

חלוצה של קבוצת ראסינג קלאב הארגנטינאית ג'ונתן כריסטאלדו. בת זוגו מורלה דה לאס הראס מאשימה אותו באלימות פיזית. (Photo by Daniel Jayo/Getty Images)
חלוצה של קבוצת ראסינג קלאב הארגנטינאית ג'ונתן כריסטאלדו. בת זוגו מורלה דה לאס הראס מאשימה אותו באלימות פיזית. (Photo by Daniel Jayo/Getty Images)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אירוע אלימות חמור מרעיש את ארגנטינה. חלוצה של קבוצת ראסינג קלאב הארגנטינאית ג'ונתן כריסטאלדו, הושעה לחמישה ימים מקבוצתו עד לבירור ראשוני של אירוע אלימות כלפי בת זוגו, בו הוא מואשם. מורלה דה לאס הראס, בת זוגו של הכדורגלן, מאשימה את כריסטאלדו בן ה-30 בתקיפה פיזית.

בצעד בלתי רגיל, במהלך יום ראשון שעבר, פרסמה מורלה דה לאס הראס בת ה-28 בחשבון הטוויטר שלה סרטון וידאו, בו היא מאשימה את בן זוגה באלימות שהפעיל כנגדה. דה להאס הראס מופיעה בסרטון עם סימני אלימות על פניה ואמרה: "כך הוא השאיר את הפנים שלי כשהוא יצא מהבית. כך הוא גרר אותי על הרצפה לאורך החדר. הנה לכם בחור טוב. למה אתה לא מצלם את הסצנה הזאת? איך שסחבת אותי לכאן? אתם יכולים לראות את המים עדיין על הרצפה. תראו איך הפנים שלי נפוחות".

ביום חמישי הופיעה דה להאס הראס בטלוויזיה הארגנטינאית וסיפרה את סיפורה. במהלך התוכנית התברר שלמרות התלונה במשטרה, החליטו בראסינג קלאב לרשום את כריסטאלדו למשחק הליגה אתמול (שישי) מול דפנסה וחוסטיסיה. השחקן היה בסגל הקבוצה, אך בעקבות הלחץ הציבורי לא שיחק.

החלוץ בן ה-30 ששיחק בעברו בליגות באיטליה, אוקראינה, ברזיל ומקסיקו, הצטרף לראסינג בקיץ 2018 ולקח חלק בזכייתה של הקבוצה באליפות ארגנטינה בעונת 18/19. בשבוע שעבר הקבוצה ניסתה להתעלם מהמקרה, אך בעקבות לחץ ציבורי הקבוצה השעתה את השחקן לחמישה ימים בלבד. בעקבות ההשעיה הוא יחמיץ את משחק הליגה היום (ראשון) מול לאנוס.

בהצהרה הרשמית שמסרה הקבוצה נאמר כי "המועדון מחויב ליוזמה של האיחוד האירופי ושל האו"ם בפעולות קונקרטיות שמטרתן לחסל את כל צורות האלימות נגד נשים ונערות. מועדון ראסינג קלאב החליט להשעות את השחקן ג'ונתן כריסטאלדו, למשך חמישה ימים. כדי שהוא יוכל לשתף פעולה עם המשטרה ולקדם את הבהרת העובדות במעשים בהם הוא מואשם".

למרות המילים היפות על התמיכה ביוזמות למניעת אלימות כלפי נשים, למועדון הארגנטינאי לקח כמעט שבוע של לחץ ציבורי, כדי להחליט להשעות את השחקן באופן זמני בלבד. נראה שאצל אלופת ארגנטינה לא מעוניינים לעסוק יותר מדי במעשה האלימות החמור שבו שחקנה מואשם ועושים זאת רק כדי לצאת ידי חובה מול הלחץ של התקשורתי בארגנטינה.

לפי המשטרה בארגנטינה, החקירות בתיק רק החלו והשחקן עצמו יוזמן למשטרה בימים הקרובים. ביום חמישי בית המשפט בטיגרה פסק צו מניעה האוסר על כריסטאלדו להתקרב למרחק של 300 מטר לדה לאס הראס במשך 150 יום. מאז שפרסמה את האשמות לאלימות, ספגה דה לאס הראס איומים וקללות ברשת החברתית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!