דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
18.2°תל אביב
  • 11.9°ירושלים
  • 18.2°תל אביב
  • 17.4°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 18.7°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 17.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
התאגדות

המאוגדים / הסכם קיבוצי ראשון לעובדי אגף נהגי המשאיות בקבוצת גדות

תוקף ההסכם לארבע שנים והוא כולל שיפור בשכר בהתאם לוותק, בימי ההבראה ומענק פרישה ליוצאים לגמלאות | מנכ"ל גדות, עופר לינצ'בסקי: "יש הרגשה שלעובדים אכפת ממקום העבודה וכשאכפת, אפשר לפתור כל בעיה" | חבר ועד הפעולה, ולדימיר רטושני: "אנו שבעי רצון"

חתימת הסכם קיבוצי ראשון לנהגים בקבוצת גדות (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי ראשון לנהגים בקבוצת גדות (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

בבית ההסתדרות במרחב חיפה נחתם הסכם קיבוצי ראשון לעובדי אגף נהגי המשאיות בקבוצת גדות העוסקת בניהול ותפעול שרשרות אספקה של כימיקלים. תוקף ההסכם לארבע שנים והוא משפר את תנאי התעסוקה והרווחה של הנהגים, לרבות שיפורים בשכר בהתאם לוותק, בימי הבראה, ביגוד ועוד.

בין עיקרי ההסכם: מענק פרישה שיינתן לעובדים שיוצאים לגמלאות, מענק בטיחות ומצוינות אשר יינתן מדי רבעון וייקבע בשיתוף ההנהלה והוועד, העלאה בשיעור דמי ההבראה, קרן השתלמות, מענק חתימה, יום גיבוש שנתי במימון ההנהלה אשר תוכנו ייקבע במשותף עם הוועד ומכסת ימי שמחה (אירועים משפחתיים).

"אני מתרגש לראות את הדרך והאכפתיות. סוד ההצלחה במשא ומתן הוא כשמצליחים להגיע להבנה ודיבור מתוך כבוד הדדי ואכפתיות" אמר יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, משה מזרחי. "אני מוריד את הכובע בפני כל הצדדים על הבגרות, הבשלות וההבנה לצרכים של כולם. ההסכם הזה בהחלט משקף את ההבנה והרצון של כולם לשים את החברה והעובדים בראש סדר העדיפויות".

מנכ"ל גדות, עופר לינצ'בסקי, הוסיף כי "בתהליך הזה למדתי לראשונה על שיתוף פעולה עם ועד העובדים וההסתדרות. יש הרגשה שלעובדים אכפת ממקום העבודה וכשאכפת, אפשר לפתור כל בעיה. הנהלת המפעל מעריכה את המאמצים של הוועד וההסתדרות. אני שבע רצון מהסכם זה ומאחל בהצלחה לכולם".

הממונה על התעשייה הביטחונית והתחבורה בהסתדרות במרחב חיפה, דוד לוי, אמר כי "אחרי הפגישה הראשונה של הוועד וההסתדרות עם נציגי ההנהלה, יצאנו בהרגשה שיש רצון להגיע לפתרון והסכמה ושטובת העובדים והמפעל חשובה לכולם. זה מה שסייע לבנות את הסכם העבודה הזה, בשיתוף פעולה מלא. הגענו לשלב הסיכום והחתימה בעזרת כל הצדדים".

חבר ועד הפעולה של נהגי גדות, ולדימיר רטושני, הוסיף כי הוא ושותפיו "שבעי רצון וההרגשה היא שיש כבוד והערכה הדדית. אני מקווה ומאמין שההסכם שנחתם היום ישפר באמת את תנאי העבודה שלנו."

חבר הוועד מאיר אדרי, הוסיף: "ניהלנו במשך שנתיים מו"מ בהידברות ובשיח תרבותי ומכבד, כשאנחנו רואים לנגד עינינו את טובת החברה ואת טובת העובדים. כולי תקווה לארבע שנים טובות ופוריות, לחברה ולעובדים".

במעמד החתימה על ההסכם נכחו גם מ"מ יו"ר המרחב ויו"ר אגף מנהל וכוח אדם יעקב גבאי, מזכיר האיגוד המקצועי יובל מושקוביץ, היועץ המשפטי של ההסתדרות במרחב חיפה אדמונד יונה שליוו את המו"מ, וחבר ועד הפעולה שלום בוחבוט. את הנהלת גדות ייצגו גם סמנכ"לית משאבי אנוש הילה בן דוד, סמנכ"ל התפעול עופר רז, מנהל חטיבת הובלה יפתח גולד והיועץ המשפטי אבי קורדובה.

קבוצת גדות מתמחה בניהול ותפעול שרשרת האספקה של כימיקלים לחברה מסוף בחיפה ומשרדיה ממוקמים בנתניה. החברה מפעילה בין היתר גם מחסנים, קווי אריזה ומילוי, וצי מכליות נישאות על משאיות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!