דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים בישראל / ליגת העל נשים: העולה החדשה בנות עמק חפר כבשה את פסגת הטבלה

המחזור החמישי בליגת העל סיפק את הסחורה, כאשר רמת השרון השיגה 3 נקודות חשובות מאוד בניצחון על קרית גת | מי ששומרת על יציבות היא העולה החדשה עמק חפר, שעלתה לראש הטבלה עם ניצחון רביעי רצוף - הפעם על חולון

אס"א ת"א מול הפועל רעננה - מחזור 5 (צילום: מושיק אושרי)
אס"א ת"א מול הפועל רעננה - מחזור 5 (צילום: מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במשחק המרכזי של המחזור החמישי, מ.כ.נ. רמת השרון השיגה ניצחון חשוב על מ.ס. קרית גת 0:2. בעקבות ההפסד של קרית גת, העולה החדשה מכבי בנות עמק חפר עלתה למקום הראשון עם ניצחון 0:1 על מכבי חולון משער של שלו פולישוק ביום הולדתה ה-17 . אס"א ת"א ניצלה את המפגש עם הקבוצה החלשה עד כה בליגה הפועל רעננה לניצחון 0:5 ששומר על מקומה בצמרת ומכבי חדרה רשמה ניצחון דרמטי בתוספת הזמן 1:2 על בנות נתניה. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 5 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 5 (גרפיקה: אידאה)

מ.ס. קרית גת 0 –  מ.כ.נ. רמת השרון 2

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, רמת השרון ידעה שהיא חייבת לנצח את המשחק החוץ הקשה בקרית גת. בדקה ה-40 עם הבעיטה הראשונה של רמת השרון למסגרת, היא עלתה ליתרון ראשון במשחק. ויקטוריה דהלברג עם מסירת אומן מצאה את מור אפרים על קצה הרחבה, אפרים עם בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה הכניעה את שוערת קרית גת, עמית בליין. שער חמישי העונה למור אפרים. בדקה ה-77 דהלברג הכניסה כדור לרחבה של רמת השרון, אך ביילין בגלישה מצויינת מנעה מרעות מיכאלי להגיע לכדור. בדקה ה-85 דהלברג המשיכה את המשחק המצוין שלה עם הכנסת כדור לרחבה לורד כהן, כהן הוכשלה וגם בעטה את הפנדל, אך שוערת קרית גת ביילין הדפה את הפנדל. בדקה ה-90 כהן הצליחה לבסוף להבקיע מבישול נהדר של דליה דכוור.

0:2 גדול וניצחון חשוב מאוד לרמת השרון. 

מכבי חולון 0 – מכבי בנות עמק חפר 1

משהו נהדר קורה העונה בעמק חפר. הקבוצה המפתיעה של השנה עם שילוב של שתי שחקניות זרות איכותיות ושחקניות ישראליות צעירות כישרוניות, מנצחת בפעם הרביעית ברציפות ועולה למקום הראשון בליגה. עמק חפר רשמה ניצחון שני השבוע, לאחר שניצחה ביום שני את מכבי חדרה בתוצאה 0:3, במשחק ששוחק מחדש בעקבות המזג האוויר הסוער ביום חמישי שעבר. בדקה ה-39 עמק חפר כבשה את השער היחיד במשחק, שלו פולישוק שחגגת יום הולדת 17 עם נגיחה אדירה לתוך הרשת לאחר הגבהת קרן מדוייקת של נועה סלימהוג'יץ. 

אס"א תל אביב 5 – הפועל רעננה 0

ניצחון ביתי קליל לאס"א ת"א על הפועל רעננה החלשה שמעלה אותה עולה למקום השני בטבלה. אס"א עלתה ליתרון ראשון במשחק כבר בדקה ה-13. ערבוביה בהגנת רעננה לאחר קרן של אס"א, הכדור הגיע לשאניס פוסטר שבעטה אותו מתוך הרחבה פנימה. בדקה ה-17 פוטר פרצה באגף ימין, העבירה כדור לרקפת זייד שבנגיעה אחת כבשה את השער השני במשחק. בדקה ה-41 פוסטר המשיכה להיות מעורבת בשער אס"א, עם בישול לשאקירה דונקן שבעטה מחוץ לרחבה לחיבורים של רעננה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה איבוד כדור של הגנת רעננה, אפשר לדונקן לפרוץ לרחבה ומזווית קשה להקשית מעל שוערת רעננה. בדקה ה-70 פנדל מדויק של אופל סופר סגר את המשחק.

מכבי חדרה 2 – בנות נתניה 1

בדקה ה-24 שני דוד ניצלה עירבוביה ברחבה, לאחר כדור קרן, השתלטה על הכדור ובעטה מתוך הרחבה פנימה, 0:1 לחדרה. בדקה ה-58 נתניה הצליחה להשוות את התוצאה עם שער יפהפה. כדור חופשי מאמצע המגרש, שהגיע לויקטוריה גרייבר שעצרה את הכדור ולאחר סיבוב העלתה את הכדור מהאוויר לרחבה של חדרה, ג'וליה פנשמידט השתלטה על הכדור ברחבה והכניעה את שוערת חדרה, 1:1.

ככל שהתקדמו הדקות במחצית השניה, חדרה לחצה כדי להשיג את שער הניצחון ובדקה ה-82 דניאל שולמן כמעט כבשה עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שנהדפה לקרן ע"י שוערת נתניה קרן מרום. בדקה ה-95, סשנה קמפבל העלתה מקו הקרן כדור לרחבת נתניה, שחקנית הקבוצה הדפה לא טוב את הכדור שהגיע למחליפה אפרת בן אהרון שבבעיטת וולה מהאוויר כבשה את שער הניצחון הדרמטי. הפסד אכזרי לנתניה לאחר משחק טוב.    

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!