דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
שחייה

ספורט / תזכרו את השם הזה: שרה שסטרם השוודית קוצרת פרסים בבריכת השחייה

שסטרם, בת ה-26, זכתה כבר ב-17 מדליות, 8 מהן מזהב, באליפויות העולם ובמדליית הזהב באולימפייאדת ריו במקצה החזק שלה, 100 מ' פרפר בו מחזיקה בשיא העולם | אתמול (א') הוכתרה ל-MVP הראשונה של ליגת השחייה הבינלאומית

השחיינית השוודית שרה שסטרם עם מדליית הזהב באליפות העולם בשחייה. 27 ביולי 2019 (Photo by Maddie Meyer/Getty Images)
השחיינית השוודית שרה שסטרם עם מדליית הזהב באליפות העולם בשחייה. 27 ביולי 2019 (Photo by Maddie Meyer/Getty Images)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שרה שסטרם (Sarah Sjöström), השחיינית השוודית בת ה-26, ממשיכה לזכות בתארים ולשבור שיאים. שסטרם זכתה ביום ראשון בכבוד המיוחד והוכתרה ל-MVP הראשונה של ליגת השחייה הבינלאומית, ה-ISL. זוהי העונה הראשונה של הליגה, בה מתחרים השחיינים הטובים בעולם בקבוצות מעורבות של גברים ונשים. בדרך לתואר, שסטרם גברה בניקוד שצברה העונה על השחיינים הטובים והשחייניות הטובות בעולם.

השחיינית השוודית שרה שסטרם (Photo by Lionel Ng/Getty Images)
השחיינית השוודית שרה שסטרם (Photo by Lionel Ng/Getty Images)

הליגה הבינלאומית לשחייה מורכבת משמונה קבוצות. ארבע מתוכן אמריקאיות ובנוסף יש קבוצות נוספות מטורקיה, איטליה, הונגריה ובריטניה. בכל קבוצה התחרו מקסימום 32 שחיינים. סך הכל נערכו במהלך העונה בליגה שבעה טורנירים, כל טורניר כלל ארבע קבוצות שהתחרו ביניהן. לכל קבוצה יצא להשתתף בשלושה טורנירים וארבע הקבוצות הטובות ביותר התחרו בטורניר הגמר. הליגה השנה נפתחה ב-5 באוקטובר והסתיימה ב-21 בדצמבר.

שסטרם היא שיאנית העולם ב-100 מטר פרפר וזכתה במהלך הקריירה הענפה שלה ב-17 מדליות, 8 מתוכן זהב, באליפויות העולם ובמדליית הזהב האולימפית בריו במקצה החזק שלה, 100 מטר פרפר.

במהלך הליגה שסטרם השיגה את הניקוד הגבוה ביותר בתחרויות השונות למען הקבוצה הטורקית אותה היא מייצגת, "אנרג'י סטנדרט". לאחר סיום שבעת הטורנירים, זכתה קבוצתה באליפות הליגה הראשונה ושסטרם נבחרה בין כל השחיינים והשחייניות המשתתפים בליגה למצטיינת של העונה הראשונה. במקום השני סיים השחיין האמריקאי קיילב דרסל.

בעקבות קבלת הפרס ההיסטורי התראיינה שסטרם לאתר ליגת ה-ISL. "זה אומר כל כך הרבה בשבילי, אני כל כך גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת. זה דבר נהדר לזכות בתואר הראשון של ליגת ה-ISL. אני מאוד מאוד שמחה. קודם כל לזכות בתואר עם הקבוצה וגם בעקבות הזכייה בתואר ה-MVP". במהלך העונה השתתפה בקבוצת "לוס אנג'לס קורנט", השחיינית הישראלית הצעירה אנסטסיה גורבנקו בת ה-16.​

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!