דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל לנשים בכדורגל: רמת השרון עלתה למקום הראשון

גם אחרי המחזור השישי הטוענת לאליפות נשארה בלתי מנוצחת, אחרי שגברה בחוץ על בנות נתניה | מכבי חולון הפכה את תוצאת המשחק מול מכבי חדרה המדרדרת עם ארבעה שערים החל מהדקה ה-85 | שני המשחקים הנוספים נדחו בשל מזג האוויר

רוני שמריך מבקיעה את השער הראשון לזכות מ.כ רמת השרון. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל - Israel Football Association)
רוני שמריך מבקיעה את השער הראשון לזכות מ.כ רמת השרון. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל - Israel Football Association)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במסגרת המחזור השישי של ליגת העל בכדורגל נשים ניצחה מ.כ.נ. רמת השרון את בנות נתניה בתוצאה 2:1 ועלתה, באופן זמני, למקום הראשון. במשחק השני הפכה מכבי חולון את תוצאת המשחק מול מכבי חדרה, עם ארבעה שערים החל מהדקה ה-85 וניצחה 5:2.  המשחקים בין הפועל בנות עמק חפר לאס"א ת"א, והפועל רעננה ומ.ס. קרית גת, נדחו בשל מזג האוויר הסוער.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 6 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 6 (גרפיקה: אידאה)

מכבי חדרה-מכבי חולון 5:2

חדרה המשיכה את פתיחת העונה הקשה שלה, עם הפסד רביעי בשישה מחזורים, וספיגה של 3 שערים במשחק בממוצע. למרות שהייתה קבוצת צמרת בשנים האחרונות, היא מתקשה להתרומם העונה ולהציג את היכולת הגבוהה שלה. חולון, לעומתה, הראתה המון אופי ונחישות, עם מהפך ענק החל מהדקה ה-85. ניצחון חשוב גם מבחינה מורלית, שיכול להזניק את הקבוצה  קדימה במחזורים הבאים.

המשחק נפתח עם שער של חדרה בדקה ה-10. דניאל סופר מבשלת לדניאל שולמן שבעטה פנימה מתוך הרחבה. בדקה ה-16 חולון יצאה להתקפה מתפרצת, מיכאלה אולדמן מצאה את מורה פררה באגף ימין מחוץ לרחבה, פררה מניפה את הרגל ובבעיטה לפינה הנגדית השוותה את התוצאה. המשחק ההתקפי המצויין שעבר מצד לצד במהירות, הביא לשער נוסף בדקה ה-26. הפעם הגיע תורה של שולמן לבשל: מצד שמאל של ההתקפה, היא העבירה כדור רוחב מדויק לדניאל סופר, שהשתחררה לבעיטה וכבשה את השני של חדרה.

במחצית השנייה חולון הייתה יותר דומיננטית וחיפשה את שער השוויון. בדקה ה-85 החל המופע של האורחת.  בעיטה חופשית מ-30 מטר של גסינה אבדיזה לא מוצאת אף שחקנית של חולון, אך חודרת פנימה ומשווה את התוצאה. חולון מנצלת את המומנטום וממשיכה ללחוץ. שלוש דקות עוברות ובעיטה חזקה מחוץ לרחבה של אנה בירד מכניעה את שוערת חדרה גבריאלה בטמני. בדקה ה-90 פורה פרירה כובשת את שערה השני במשחק עם בעיטה לחיבורים מחוץ לרחבה. שניות לפני שריקת הסיום, חולון קובעת את תוצאת המשחק עם שער נוסף בבעיטה מחוץ לרחבה, הפעם של נורה אבו שנב. 5:2 גדול לחולון בסיום.

בנות נתניה-מ.כ.נ. רמת השרון 2:1

משחק טוב של בנות נתניה, שנתנו פייט לקבוצה החזקה מרמת השרון, לא הספיק להן. הטוענת לאליפות ניצחה במשחק החוץ ועלתה, באופן זמני לפחות, למקום הראשון. רמת השרון ממשיכה את הרצף שלה כאחת משתי הבלתי מנוצחות של הליגה עד כה. רוני שמרייך הצטיינה במשחק הטוב ביותר שלה עד כה העונה וכבשה את צמד השערים לזכות המנצחת.

בדקה ה-20, נתניה כמעט כובשת את השער הראשון במשחק. חנית שוורץ, שחזרה לשער של מ.כ רמת השרון אחרי שנעדרה מתחילת העונה, מפספסת את כדור הגובה של נתניה. הכדור כמעט מגיע לעדי וטורי, אך קארין סנדל מרחיקה אותו לקרן. בדקה ה-31 סנדל מוסרת כדור עומק, ורד כהן נותנת לכדור לעבור בין רגליה ורוני שמריך מוצאת את עצמה לבד ברחבה. שמריך מנצלת את ההזדמנות ומעלה את רמת השרון ליתרון ראשון במשחק.

עוברות רק שתי דקות ונתניה משווה את התוצאה. לירז אוחנה העלתה כדור חופשי לרחבת רמת השרון, לאחר ערבוביה בהגנה, הכדור הגיע ליטונדה אדבויאג'ו שכבשה את שערה החמישי העונה, בבעיטה חזקה מתוך הרחבה. בדקה ה-47 רמת השרון מכריעה את התמודדות עם בישול של שחר נקב לשער השני של רוני שמריך, השחקנית המצטיינת במשחק.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!