דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
התאגדות

המאוגדים / הסכם קיבוצי חדש למאות עובדי חברת הביטוח שירביט

העובדים ייהנו בין היתר מקיצור שבוע העבודה, תוספת שכר, חופשת מחלה בתשלום מלא מהיום הראשון והגדלת תקציב הרווחה | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "בכל ענף וענף יש מקום לעבודה מאורגנת, וגם עובדי חברות הביטוח מבינים זאת"

הסכם קיבוצי חדש לעובדי חברת הביטוח שירביט (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
הסכם קיבוצי חדש לעובדי חברת הביטוח שירביט (קרדיט: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת חברת הביטוח שירביט וועד עובדי החברה חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי נוסף המשפר ומסדיר את תנאי העסקתם של 200 עובדות ועובדי שירביט. ההסכם, שתוקפו ארבע שנים, יחול על עובדי החברה בנתניה.

ההסכם עליו חתמו הצדדים מסדיר ומוסיף על ההסכם הקיבוצי הקיים בחברה והוא כולל בין היתר קיצור שבוע העבודה מ-44 שעות ל-42.5 שעות שבועיות – מהלך המגלם תוספת של כ-3.5% לשכר, חופשת מחלה בתשלום שכר עבודה מלא (100%) החל מהיום הראשון למחלה ולרבות שני ימי הצהרה (לעובדים קבועים), הגדלת תקציב הרווחה לסך של 650 אלף שקל עבור פעילויות מגוונות ושוטפות עבור העובדים לרבות מתנות לחגים ועוד.

עובדי שירביט התאגדו בהסתדרות בפברואר 2014, כחלק מגל התאגדות רחב בענף הביטוח בישראל. כיום, מרבית העובדים בענף מאוגדים בהסתדרות ונהנים מהגנה של הסכמים קיבוציים.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אני מברך את הצדדים על חתימת הסכם המסדיר את המשך יחסי העבודה הטובים בשירביט. ההסתדרות, כבית של העובדים בישראל, מוכיחה כי בכל ענף וענף יש מקום לעבודה מאורגנת וגם עובדי חברות הביטוח מבינים זאת. אני מודה לכל מי שסייע במהלך ההידברות ותרם לקידום המו"מ על ההסכם".

מהנהלת שירביט נמסר: "המו"מ בין הנהלת החברה לוועד נוהל ברוח עניינית וטובה, תוך רצון הדדי להביא לשיפור בתנאי ההעסקה של העובדים וברווחתם. אנו מודים לכל מי שלקח חלק במו"מ, לעובדים על תמיכתם, להסתדרות ולעורכי הדין על תרומתם וסיועם בהוצאת ההסכם אל הפועל. תודה מיוחדת למר יגאל רבנוף, יו"ר והבעלים של החברה. שירביט חברה לביטוח, חרטה על דגלה הובלה בתחומי השירות למבוטחים ובתחום הרווחה לעובדיה ואף זכתה השנה במקום הראשון בסקר שביעות הרצון מאיכות השירות של לשכת סוכני הביטוח בישראל. אנו מאחלים המשך עבודה פורייה תוך שיתוף פעולה מלא על מנת שנוכל ביחד להצעיד את החברה להישגים נוספים".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, מסר: "הסכם ייחודי נחתם היום בשירביט. קיצור שבוע עבודה ללא הפחתה בשכר, מגלם למעשה תוספת שכר והגדלת שעות הפנאי. כולי תקווה שזאת תחילתה של מגמה אשר תוביל להגדלת הפריון ורווחת העובד. הסתדרות המעו"ף תמשיך לדאוג לעובדים ולהוביל להישגים רבי משמעות".

יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה, ציין: "אני שמח ונרגש שהגענו למעמד החתימה, ההסכם מיטיב עם העובדים בקיצור שעות העבודה השבועיות והן בתוספת שכר. ניתן לברך על המוגמר הודות לוועד עובדים אחראי ועובדים מקצועיים, שהביאו את החברה לפסים חיוביים שאפשרו לתגמל אותם בהתאם".

ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח מירי גרגיר ברכה על ההסכם ואמרה: "אני שמחה על ההטבות הגלומות בהסכם אך בראש ובראשונה אני מברכת על הדרך בה השכילו הצדדים לנהל את המשא ומתן . ההסכם הינו עדות נוספת להמשך העשייה וההצלחה של התאגדות ענף הביטוח. ברכות לעובדים ולהנהלה".

יו"ר ועד עובדי שירביט, קובי יצחק, אמר: "ועד עובדי שירביט גאה ונרגש על ההסכם שהושג עם הנהלת החברה. המו"מ נוהל ברוח עניינית וטובה מתוך רצון הדדי להסדיר את הנושאים שעל הפרק. הוועד מודה לעובדים על תמיכתם וכן להסתדרות ולעורכי הדין על עזרתם".

מעמד חתימת ההסכם התקיים בנוכחות יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד; יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל; יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה; ראש חטיבת עובדי חברות הביטוח בהסתדרות המעו"ף, מירי גרגיר; מזכירת איגוד מקצועי, לילך רפי; אומרי זינגר מאגף הכלכלה; יו"ר הוועד, קובי יצחק; עו"ד הילה גבר מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי ועו"ד כפיר זאב. מטעם הנהלת שירביט לקחו חלק היו"ר והבעלים של החברה, יגאל רבנוף; מנכ"ל שירביט, שלומי נחום; סמנכ"ל הכספים, רו"ח רונן שקד; מנהלת משאבי אנוש, טלי תורתי ועו"ד אפרת דויטש.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!