דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליגת העל לנשים בכדורגל / האלופה אס"א ת"א הפסידה לחדרה, רמה"ש סיימה כמלכת הסיבוב הראשון

המחזור ה-7 נעל את הסיבוב הראשון בליגת העל, עם הפתעה גדולה שסיפקה מכבי חדרה בניצחון 0:1 את אס"א ת"א | רמת השרון דרסה 0:12 את נועלת הטבלה מרעננה וכבשה את פסגת הטבלה | ניצחון דרמתי לחולון על נתניה

מ.כ.נ. רמת השרון (צילום: מושיק אושרי)
מ.כ.נ. רמת השרון (צילום: מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במחזור השביעי שנעל אמש (חמישי) את הסיבוב הראשון של ליגת העל, מכבי חדרה הצליחה לרשום את הפתעת העונה עד כה עם ניצחון חוץ חשוב על אס"א ת"א בתוצאה 1:0. לאחר פתיחת עונה לא טובה, חדרה מוכיחות שהן עדיין בתמונה. רמת השרון ניצלה את ההפסד של אס"א ומסיימת את הסיבוב הראשון בפסגת הליגה אחרי ניצחון 0:12 על נועלת הטבלה רעננה. קרית גת מוכיחה שלמרות הקיצוצים בתקציב, היא עדיין קבוצת צמרת שתיאבק העונה על כל התארים ומנצחת במשחק הצמרת את מכבי בנות עמק חפר בתוצאה 0:1. במשחק דרמטי מכבי חולון השיגה ניצחון 2:3 על בנות נתניה.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 7 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 7 (גרפיקה: אידאה)

אס"א תל אביב 0 – מכבי כישרונות חדרה 1

חדרה פתחה בצורה לא טובה את העונה, הקבוצה לא התחברה טוב בהתקפה וההגנה שלה, אשר הייתה סימן ההיכר שלה, הפכה לאחת ההגנות הפחות טובות בליגה עם ממוצע ספיגה של 3 שערים למשחק. האלופה אס"א ת"א הגיעה מהמקום הראשון בליגה כשהיא בלתי מנוצחת עד המשחק.

במהלך המחצית הראשונה אס"א החזיקה יותר בכדור ולחצה על השער של חדרה, אשר צופפה את הגנתה בצורה יעילה ויציאה להתקפות מתפרצות. את שער הניצחון כבשה חדרה בדקה ה-21, דניאל סופר קיבלה כדור מההגנה של חדרה, הרימה את הראש ומסרה כדור עומק על פני 40 מטר לטל אסייב שהקדימה את הגנת אס"א והקפיצה מעל השוערת אנבלה ביקסבי.

מ.ס. קרית גת 1- מכבי בנות עמק חפר 0

קרית גת מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השני בטבלה, לאחר ניצחון לא פשוט על עמק חפר הצעירה והמפתיעה. קרית גת אשר ספגה קיצוץ לא פשוט מעיריית קרית גת, הצליחה להעמיד קבוצה מצוינת שמפתיע מתחילת העונה.

עמק חפר הגיעה להזדמנות מצוינת להבקיע בדקה ה-26. נועה סלימהוג'יץ חטפה את הכדור במרכז המגרש ושלחה בכדור עומק מצוין את ירדן מלכה אוזל לאחת על אחת מול שוער קרית גת עמית בליין, שביציאה טובה מהשער הצליחה להדוף את הבעיטה של אוזל ומנעה שער. בדקה ה-29 שוב פעם יציאה גדולה של עמית ביילין מצילה את קרית גת. קרולין באדו שלחה כדור עומק לאביגל בוסוואל, שהתגברה על 2 שחקניות הגנה, נכנסה לרחבה ורק זינוק ומיקום טוב של השוערת עמית בליין מנע שוב פעם שער לזכות עמק חפר. ביילין הדפה את הבעיטה והשתלטה על הכדור.

במחצית השניה קרית החלה להיות יותר מסוכנת. בדקה ה-73 רעות רווחה הובילה התקפה מתפרצת, מסרה את הכדור בצד ימין לבשירה טורה שמסרה למחליפה ניקול רנטיסי אשר הגיעה בתנופה מאחורי ההגנה ובעטה בעיטה חזקה למסגרת, שוערת עמק חפר פורטנה רובין זינקה בצורה טובה לכדור ועצרה את הבעיטה. בדקה ה-78 קרית גת יצאה להתקפה מתפרצת, בסיומה קארין רחמים מסרה לבשירה טורה, שבאחד על אחד עקפה את השוערת פורטנה רובין והבקיעה את שער הניצחון לזכות קרית גת.

מכבי חולון 3 – בנות נתניה 2

מכבי חולון השיגה ניצחון חשוב עם שער דרמטי בדקה ה-93 של אנדראה לאיו. חולון כבשה את שערה הראשון במשחק כבר בדקה ה-31, מיכאלה אולדמן הרימה כדור מצוין לרחבה של נתניה, וולא חוסיין נגחה מצוין לשער, אך שוערת נתניה מרום קרן הדפה את הכדור. מורה קוטיניו פררה הגיעה ראשונה לכדור החוזר והבקיעה את השער הראשון במשחק. לאחר 4 דקות בלבד, פררה כבשה את השער השני במשחק, לאחר נגיחה של כדור קרן.

במחצית השניה בנות נתניה חזרו מהפסקת המחצית באנרגיות מיוחדות והצליחו להשוות את תוצאת המשחק. בדקה ה-51 הכוכבת של נתניה יטונדה אדבויאג'ו פרצה בצד ימין של הרחבה, העבירה כדור רוחב למרכז הרחבה ורחל שטיינשניידר בעטה מקרוב את הכדור פנימה.  בדקה ה-66 נתניה משווה, הגנת חלון מרחיקה כדור, אנטוניה פקסיארץ השתלטה עליו ושלחה אותו לשטיינשניידר, שנפלה מהתקלות עם שחקנית הגנה. אדבויאג'ו הגיעה לכדור ומול השער כבשה את שערה השישי העונה. בדקה ה-93 חולון מנצחת את המשחק הדרמטי מבעיטה חופשית אדירה של אנדראה לאיו.

מ.כ.נ. רמת השרון 12 – הפועל רעננה 0

במפגש הקצוות שנערך בין הטוענת לכתר רמת השרון לקבוצה החלשה בליגה העונה והקבוצה היחידה שהפסידה את כל משחקיה העונה, רמת השרון דרסה עם תוצאה שלא נראתה העונה בליגת העל, ניצחון 0:12 שמראה את הפער האדיר בין שתי הקבוצות. רעננה היא אולי הסיפור העצוב של הליגה העונה, הקבוצה אשר כבר הודיעה על סגירת המועדון בעל מחלקת הנערות הגדולה בארץ, החלה את העונה בסופו של דבר עם סיבוב ראשון חלש מאוד, תוצאה ישירה של הייבוש התקציבי שספג המועדון הנפלא הזה שהווה בשנים האחרון איום על כל קבוצה בליגה. עיקרו כמובן המאבק מול משרד התרבות והספורט על התקציבים שהובטחו לא הועברו בעונות 2017-19 לקבוצות ליגת הנשים.

במהלך המשחק עצמו, רמת השרון חגגה עם 4 שערים שירה אלינב בדקות 11, 13, 47 ו-77. שלושער של דליה דווכר בדקות 4,6 ו-17, צמד של ורד כהן פנדל מבדקה ה-10 ושער נוסף בדקה ה-55. צמד של ויקטוריה דהלברג השבדית הצעירה בדקות 53 ו-57  ושער נוסף של מור אפרים בדקה ה-63.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!