דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בארץ

קורבנות הסופה / הובאו למנוחות דין שושני וסתיו הררי בני הזוג שנהרגו באסון המעלית בת"א

השניים טבעו למוות אחרי שנלכדו במעלית שהוצפה בבניין מגורים בשכונת התקווה, היום (א') נטמנו זה לצד זה בטקס הלוויה משותף | אביו של דין שושני, ציון, ספד: "אבות לא קוברים בנים. קיבלנו את דין ל-25 שנה ועכשיו החזרנו אותו"

סתיו הררי ז"ל ודין יעקב שושני ז"ל, שנהרגו באסון המעלית בתל אביב (רפרודוקציה)
סתיו הררי ז"ל ודין יעקב שושני ז"ל, שנהרגו באסון המעלית בתל אביב (רפרודוקציה)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

בני הזוג דין שושני וסתיו הררי בני 25 שנהרגו אתמול (שבת) באסון המעלית בתל אביב הובאו היום (א') בצהריים למנוחות בבית העלמין ירקון. שושני והררי טבעו למוות אחרי שנלכדו במעלית שהוצפה בבניין מגורים חדש ברחוב נדב שבשכונת התקווה בתל אביב.

צוותי הכבאות שהוזעקו אחר הצהריים לזירה, הצליחו תחילה לחלץ את הגבר כשהוא במצב אנוש, צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים תל השומר שם נקבע מותו. לאחר חיפוש ופעולות מורכבות חולצה האישה מהמעלית אף היא במצב אנוש וסובלת מהיפותרמיה. היא פונתה לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותה.

ניסיונות החילוץ מהמעלית שהוצפה בתל אביב (צילום: תיעוד המבצעי כב"ה)
ניסיונות החילוץ מהמעלית שהוצפה בתל אביב (צילום: תיעוד המבצעי כב"ה)

צוותי הכיבוי וההצלה דיווחו כי המעלית נלכדה מתחת לקרקע, בקומה 1-, וניסרו את גג המעלית. במקביל, צוללנים מיחידת להבה ניסו לפתוח את דלת המעלית באמצעות מפתח מעליות.

משפחתו של דין שושן ז"ל ספדה לו: "איך מדברים עליך בלשון עבר? איך מדברים על מוות כל כך מיותר? ידעת להגיש את הלב שלך במנות שהגשת לסועדים – איש לא היה יכול להתעלם מנוכחותך". עוד נאמר: "הפצת את אורך בכל מקום אליו הגעת. הדירה החדשה סימנה עבורך ועבור סתיו את תחילת חייכם המשותפים, לא האמנו שהיא תהווה את המקום בו תיפרדו אחד מהשני ומאיתנו אהבתכם לנצח תישאר חיה וזכורה כאהבת אמת לנו משפחה יקרה נותר להשאיר את חותמו של דין בכל אשר נלך".

אביו של דין שושני, ציון, ספד לבנו בקול שבור: "קשה מאוד, אבות לא קוברים בנים. דין היה מקסים, ילד נהדר, נבון. תמיד הסתכל מעבר. יש בורא לכולם והוא מסדר את הכל והכל ממנו. כל מה שקורה קורה רק לטובה. קיבלנו את דין ל-25 שנה ועכשיו החזרנו אותו. ככה זה. תהנו מהזמן שלכם, תהנו מהחיים שלכם".

"הם היו חברים שנים, הם גרו ביחד בבניין הזה. יד הגורל קשה מאוד. לא המשטרה ולא הכבאות דיברו איתנו. הגיעו נציגים מהרווחה של עיריית תל אביב. זה אבל פרטי, אנחנו מחפשים שלום עם כולם ורק טוב. הוא היה בן יחיד שלי".

עמית, אחיה של סתיו הררי ספד לה בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק: "אחותי הגדולה, האור של המשפחה, הילדה הכי יפה בגן. אני לא מאמין שאני מתעורר לבוקר בלעדייך. זה לא דבר קל לעיקול פשוט טרגדיה לכל המשפחה. ילדה שרק עשתה טוב. אני לא יודע איך נוכל להמשיך לחיות בלעדייך, השארת לנו פצע שלא ייסגר לעולם".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!