דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
פרטנר

המשבר בענף הסלולר / יו"ר ועד פרטנר על מיזוג אפשרי עם הוט: "אף מהלך לא יקודם ללא הסכמת הוועד"

בעלי הוט פטריק דרהי הגיש הצעה לרכישת פרטנר תמורת 3 מיליארד שקלים | יו"ר הוועד, קרן אופק, במסר לעובדים: "אנחנו כאן כדי לשמור עליכם ועל החברה שאנחנו אוהבים ומאמינים בה" | המנכ"ל איציק בנבנישתי: "העובדים יהיו בראש סדר העדיפויות"

התכנסות עובדי פרטנר במטה החברה (צילום ארכיון: דוברות ההסתדרות)
התכנסות עובדי פרטנר במטה החברה (צילום ארכיון: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

בעקבות הפרסומים על אפשרות מכירת פרטנר להוט ומיזוג בין החברות, הבהירה קרן אופק, יו"ר ועד העובדים בפרטנר כי "אף מהלך לא יקודם ללא הסכמת הוועד והבטחת הבטחון התעסוקתי של העובדים״.

אתמול (חמישי) פורסם בכלכליסט כי פטריק דרהי, בעלי חברת 'אלטיס' המחזיקה גם בהוט, הציג הצעה לרכישת פרטנר תמורת 3 מיליארד שקלים כדי למזג אותה עם הוט – פרסום שאושר על ידי הצדדים. על פי הערכות, בעלת השליטה בפרטנר, האצ'יסון, צפויה להסכים להצעה של דרהי ולמכור את מניותיה בחברה.

בתגובה לפרסומים כתבה אופק לעובדים כי "בהמשך לפרסומים ביממה האחרונה בכלי התקשורת הודות מיזוג אפשרי בין חברת פרטנר לחברת אלטיס, חשוב לנו להבהיר לכם כי ועד העובדים עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות, בוחן את החלופות השונות ונמצא עם האצבע על הדופק. אף מהלך עסקי משמעותי כמו מיזוג לא יקודם ללא הסכמת ועד העובדים והבטחת הבטחון התעסוקתי שלנו. פרטנר היא חברת התקשורת הטובה והמובילה בישראל הודות לכם ולשירות המקצועי והמסור אותו אתם מעניקים למיליוני הלקוחות שלנו".

קרן אופק, יו"ר ועד עוברי פרטנר (ללא קרדיט)
קרן אופק, יו"ר ועד עוברי פרטנר (ללא קרדיט)

אופק הוסיפה כי"לא ניתן לפגוע בנו באמצעות ספינים המופצים בתקשורת ונמשיך במלוא המרץ לעבוד קשה ובעיקר לצמוח ולהתפתח. כפי שהוכחנו כבר בעבר, אנחנו כאן כדי לשמור עליכם ועל החברה שאנחנו אוהבים ומאמינים בה״.

גם מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, שלח מכתב לעובדים, ובו שיבח את הישגי החברה בשנים האחרונות: " כולנו יכולים להבין את העניין הרב שיש בנו כחברה מצליחה שבשנים האחרונות חוללה מהפכה בשוק התקשורת הישראלי – יש לנו שירות סלולר מצוין, הקמנו את שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, אנחנו פורסים סיבים אופטיים בכל רחבי המדינה, ובתחילת השבוע ציינו את הזכייה שלנו במדד מרקטסט כמובילים את שוק התקשורת בשירות הלקוחות שלנו…  מה שנראה כתוכניות עתידיות אצל חברות אחרות אצלנו מומש כבר ומניב תוצאות מרשימות".  עוד ציין בנבנישתי כי החברה נבחרת שנה אחר שנה לחברת התקשורת שהכי טוב לעבוד בה, ואת תנאי העובדים ששופרו בעקבות ההסכמים הקיבוציים.

"בנקודת הזמן הזאת מוקדם לדעת מה תהיה התוצאה של ההצעה שהוגשה לדירקטוריון פרטנר, ומה שחשוב עכשיו זה להמשיך במומנטום האדיר שאנחנו מצויים בו", הוסיף בנבנישתי. "יש לנו את האנשים הטובים ביותר, שמביאים את החברה להישגים אדירים – וביחד נמשיך לחולל מהפכות בשוק גם בשנים הבאות. אתם מכירים אותי מספיק שנים כדי לדעת שאתם נמצאים בראש סדר העדיפויות שלי ושל כל מנהלי החברה, ואני מבטיח להמשיך לדאוג לכם ולעדכן אתכם באופן שוטף".

מזה חודשים ארוכים ש-HOT מבקשת לבצע מיזוג עם אחת מחברות הסלולר – פרטנר או סלקום. איחוד שכזה יצריך את אישורה של הממונה על ההגבלים העסקיים, וזאת בין היתר בשל שידורי הטלוויזיה של פרטנר. לפרטנר TV כ-140 אלף מנויים, שבמידה ואיחוד שכזה יתממש, יצטרפו לכ-750 אלף מנויים בהוט – זאת מול 550 אלף מנויים בהוט וכ-250 אלף מנויים בסלקום TV.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!