דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / איל"ן ר"ג סיימה במקום הרביעי בליגת האלופות בכדורסל בכיסאות גלגלים

אלופת המדינה בכדורסל בכיאות גלגלים סיימה טורניר טוב מאוד מבחינתה עם שני ניצחונות חשובים לצד שני הפסדים | הקבוצה תמשיך להתחרות באירופה במפעל ה'יורוליג 2' | עשהאל שבו נבחרת לחמישיית הטורניר

איל"ן ר"ג שלב הבתים בליגת האלופות, איטליה ינואר 2020 (צילום: באדיבות אילן ר"ג)
איל"ן ר"ג שלב הבתים בליגת האלופות, איטליה ינואר 2020 (צילום: באדיבות אילן ר"ג)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אלופת ישראל קבוצת איל"ן ספיבק רמת גן השתתפה בסוף השבוע בשלב הבתים בליגת האלופות בכדורסל בכיסאות גלגלים שנערך באיטליה. רמת גן שדורגה רק במקום ה-16 באירופה, השיגה שני ניצחונות וספגה שתי הפסדים. הקבוצה סיימה במקום הרביעי מתוך חמש קבוצות בבית ותמשיך להתחרות ב'יורוליג 2' בחודש אפריל. 

איל"ן רמת גן החלה בצורה נפלאה את הטורניר עם ניצחון במשחק הראשון בשלב הבתים שנערך ביום שישי. הרמת גנים אשר מדורגים 16 באירופה, שיחקו מול גראן קנריה הספרדית אשר מדורגת 13 באירופה. בסיום המשחק התוצאה הייתה שוויון 56:56 והמשחק הצמוד הלך להארכה אותה ניצחו שחקני רמת גן בתוצאה 60:64. ליאור דרור המאמן – שחקן הוביל את הקבוצה עם שורה סטטיסטית נהדרת שכללה 15 נק', 11 רב" ו-6 אס', בנוסף אליו עשהאל שבו קלע 13 נק' ו-15 רב', ראדי דאגמין 11 נק' ועמית ויגודה 10 נק' ו-5 אס'. 

אילן רמת גן מול בית הלוחם חיפה בסדרת גמר כדורסל בכיסאות גלגלים 2018 (צילום: קרן איזקסון, הועד הפראלימפי)
אילן רמת גן מול בית הלוחם חיפה בסדרת גמר כדורסל בכיסאות גלגלים 2018 (צילום: קרן איזקסון, הועד הפראלימפי)

במשחק השני שנערך בערב יום שישי, הפסידה רמת גן למארחת קאנטו המדורגת במקום ה-4 באירופה לאחר משחק צמוד וכמעט סנסציה ישראלית. לאחר מאבק לאורך כל המשחק ורבע חלומי ראשון בו הובילה ב-10 נקודות, הפסידה רמת גן 59:52. את קלעי הקבוצה הובילו עשהאל שבו 12 נק', 13 רב' ושי ברביבאי 12 נק'. 

בשבת בבוקר השיגו שחקני איל"ן רמת גן ניצחון ענק על קלן הגרמנית עם בתוצאה 35:64. את קלעי הקבוצה הובילו עשהאל שבו עם 24 נק' ו-11 רב' ועמית ויגודה עם 11 נק', 16 רב' ו-6 אס'. 

במשחק האחרון בשלב הבתים הפסידה איל"ן רמת גן לגלאטסראיי הטורקית בתוצאה 75:62. בעקבות ההפסד סיימה רמת גן רק במקום הרביעי ותמשיך את השתתפותה במפעל 'יורוליג 2' בחודש מרץ. לרמת גן קלעו ליאור דרור 21 נק' ו-17 רב', עשהאל שבו 18 נק' ושי ברביבאי 11 נק'. מי שסיימה באופן מפתיע במקום הראשון בבית היא גראן קנריה הספרדית, אשר הפסידה במשחק הראשון לרמת גן ולאחר מכן גברה על שאר קבוצות הבית. אליה תצטרף בשלב הבא מהמקום השני קבוצת גלאטסראיי הטורקית.  עשהאל שבו נבחרת לחמישייה המצטיינת של הטורניר עם ממוצע של 17 נקודות למשחק.

כיף גדול לקבל חמישיית טורניר ברמה הכי גבוהה בכדורסל????????גאה בקבוצה שלי! עבודה קשה משתלמת????????????יאללה ספיבק!!#Championsleauge #7 #All_star_team #RamatGan

Posted by Asael Shabo on Saturday, February 1, 2020

מאמן הקבוצה ליאור דרור סיכם את הטורניר: "התחלנו טוב בניצחון גדול בקרב מותח מול הספרדים שניצחו אותנו בשנה שעברה, מה שעשה לנו תיאבון גדול להמשך. התחלה טובה מאוד שלנו מול האיטלקים ואולי שילוב של חוסר ניסיון ועייפות מהשחק הראשון והאיטלקים חזרו למשחק ובגדול. בסוף הפסדנו את המשחק בקרב צמוד וסיימנו את היום בטעם מר. היום השני התחיל בניצחון קל מול הגרמנים, למשחק האחרון מול הטורקים הגענו מותשים, נלחמנו עד הדקה האחרונה אבל זה לא הספיק. בסך הכל אני מרוצה מההופעה שלנו בטורניר, עמדנו מול קבוצות עדיפות עלינו, קבוצות מקצועניות וזה לטעמי עוד צעד קטן בדרך ארוכה שהשחקנים שלנו יצטרכו לעבור".

עוזר המאמן טל רם: "אנחנו הנבחרת הכי צעירה באירופה, בטח ברמות האלה. קבלנו הרבה פרגון מהקבוצות האחרות על השחקנים הצעירים שלנו ועל היכולת שלהם".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!