דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ההסתדרות

קונים כחול לבן / למען התעשייה: ההסתדרות משיקה קמפיין הקורא לצרכן לשים לב למוצרים ישראליים

הקמפיין, שהחל בהפצת סמליל לב אדום ברשתות החברתיות, קורא להכניס למערך השיקולים בעת רכישת מוצר את ארץ הייצור כדי לתת גב לתעשייה המקומית | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "זוהי שרשרת של סיוע הדדי ואנו חלק ממנה"

פס הייצור של החטיף במבה במפעלי אסם בשדרות (צילום: משה שי / פלאש 90)
פס הייצור של החטיף במבה במפעלי אסם בשדרות (צילום: משה שי / פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

קמפיין חדש הקורא לשים לב למוצרים ישראליים יצא לדרך ביוזמת ההסתדרות. הקמפיין החל בהפצת סמליל הלב האדום ברשתות החברתיות, הטלוויזיה והעיתונים, עד שנחשפה כותרתו – 'שמים לב'. באמצעות המהלך מבקשת ההסתדרות לתת רוח גבית לכלכלה הישראלית ולעובדים בישראל. הקמפיין כולל סרטונים לטלוויזיה ולדיגיטל, תשדירים לרדיו, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים. הוא צולם בחברות שונות בכל הארץ ומציג תעשיות כמו חקלאות, מזון, תיירות, תעופה, בנייה ודפוס.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר עם השקת הקמפיין כי ערבות הדדית היא היכולת של כל אחד ואחת לסייע לצמיחתה של הכלכלה הישראלית, בין היתר באמצעות חיזוק המפעלים והחברות שפועלים בארץ ומספקים פרנסה למאות אלפי עובדים ועובדות בכל הארץ. "זוהי שרשרת של סיוע הדדי ואנו חלק ממנה. עם זאת, גם על התעשיינים ועל בעלי העסקים מוטלת האחריות לשים לב שהמוצרים שהם מייצרים יהיו באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד  (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד  (צילום: דוברות ההסתדרות)

יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי, התייחס לקמפיין ולמטרותיו ואמר כי הקריאה לשים לב למוצרים שמיוצרים בארץ או לשירותים שמעניקות החברות הישראליות נועדה להגביר את המודעות למוצרים אלה במכלול השיקולים שנלווים לכל החלטה צרכנית. "בכל פעם שאנחנו עומדים מול העגלה בסופר או מזמינים את החופשה המשפחתית הבאה, אנחנו לא בודקים רק עלות, אלא מתייחסים גם לרכיבים נוספים: איכות, אחריות, שירות, בטיחות ויותר מהכל, הערך שמשרתת הרכישה. קמפיין הלב של ההסתדרות מתמקד בדיוק בנקודה הזו".

יניב לוי יו"ר אגף דוברות והסברה (צילום: דוברות ההסתדרות)
יניב לוי יו"ר אגף דוברות והסברה (צילום: דוברות ההסתדרות)

"בניגוד למהלכים פרסומיים אחרים שניסו לתת גוון חיובי או שלילי להחלטה האישית של מה אני קונה, בקמפיין של ההסתדרות אין כוונה לחנך את הצרכן הישראלי או להיכנס לו לכיס. יש לנו עם חכם וכל מה שאנחנו רוצים זה להביא למודעות את הערך שנותנת לנו הבחירה במוצר ישראלי. בכל פעם שמישהו בוחר במוצר שמיוצר בארץ, אנחנו עוזרים לחזק את הכלכלה המקומית, נותנים דחיפה למפעלים בפריפריה ודואגים למטה לחמן של מאות אלפי משפחות. זה לא אומר לתת עדיפות אוטומטית, אלא פשוט לשים לב, שזה יהיה עוד שיקול", אמר לוי.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!