דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליגת העל לנשים בכדורגל / מאבק בצמרת: רמת השרון גברה 1:2 על קרית גת, ניצחון לאס"א ת"א

רמת השרון ניצחה בזכות צמד שערים של ורד כהן | אס"א תל אביב התאוששה עם ניצחון 0:3 על רעננה | מכבי חדרה ניצחה את בנות נתניה 2:4 עם שלושער של בורגלה רוזלורד ובנות עמק חפר ניצחו את חולון 0:2

משחק ליגת העל לנשים בכדורגל בין אס"א תל אביב להפועל רעננה (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
משחק ליגת העל לנשים בכדורגל בין אס"א תל אביב להפועל רעננה (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במשחק המרכזי של המחזור ה-12 מ.כ רמת השרון השיגה ניצחון חשוב על יריבתה ושותפתה לצמרת, מ.ס. קרית גת, בתוצאה 1:2 מצמד של ורד כהן. אס"א ת"א התאוששה מההפסד במשחק העונה עם ניצחון חלק 0:3 על הפועל רעננה. מכבי חדרה ניצחה את בנות נתניה 2:4 עם שלושער של בורגלה רוזלורד ומכבי בנות עמק חפר, כבר לא הפתעת העונה, ניצחה את מכבי חולון 0:2.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 12 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 12 (גרפיקה: אידאה)

מ.כ.נ. רמת השרון 2- מ.ס. קרית גת 1

המוליכה רמת השרון השיגה יתרון נוסף על המתחרות הישירות שלה לאליפות וממשיכה להחזיק בפער של שלוש נקודות על אס"א ת"א ופער של חמש נקודות מקרית גת. אם רמת השרון תזכה באליפות זה יהיה בעיקר בזכות האופי הנדיר של הכוכבות הוותיקות של הקבוצה, ורד כהן, מור אפרים וקארין סנדל, שמתעלות על עצמן במשחקים החשובים ומובילות את הקבוצה לעונה אדירה. 

בדקה ה-61 רמת השרון עלתה ליתרון ראשון במשחק, שחר נקב הגביהה מאגף שמאל, הכדור הגיע לורד כהן, שבנגיעה אחת מהאוויר שחררה בעיטה שהכניעה את שוערת קרית גת עמית בליין. בדקה ה-71 שחר נקב הכשילה ברחבה את בשירה טורה מקרית גת. נגו מבאלק הקמרונית בעטה כדור חזק לפינה הימנית שלא השאיר סיכוי לשוערת רמת השרון חנית שוורץ. עברה דקה אחת בלבד, שירה אלינב פרצה באגף שמאל, העבירה כדור רוחב שהגנת קרית גת הרחיקה לרגלי ורד כהן שסידרה לעצמה בעיטה במצב טוב יותר וכבשה את שער הניצחון. 

הפועל רעננה 0 – אס"א ת"א 3

אס"א ת"א התאוששה מההפסד במשחק העונה במחזור הקודם בעזרת צמד של שקירה דונקן ולקחה שלוש נקודות חשובות מנועלת הטבלה, הפועל רעננה, שהתחזקה לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. שחקניות אס"א ת"א עלו למשחק במדים חדשים ועליהם סמל המאבק בסרטן השד.

בדקה ה-9 שקירה דונקן כבשה את שערה הראשון במשחק, לאחר שנשלחה בכדור עומק ארוך על-ידי שניס פוסטר. בתחילת המחצית השניה טליה זומר חטפה את הכדור להגנת קרית גת והתחילה התקפה מתפרצת, בסיומה שירלי אוחנה בעטה מתוך הרחבה למשקוף. זומר הגיעה ראשונה לכדור החוזר והוכשלה ברחבה. בדקה ה-49 שירלי אוחנה בעטה את הפנדל פנימה. בדקה ה-79 שירלי אוחנה בסיום מהלך קבוצתי מצויין מסרה לשקירה דונקן את שערה השני של במשחק. 

בנות נתניה 2 – מכבי חדרה 4

בדקה ה-6 אנלי ליטלי כבשה לזכות חדרה את השער הראשון במשחק, לאחר בישול בעקב של דניאל שולמן. בדקה ה-15 דניאל שולמן הוציאה את ההתקפה, מסרה לאנלי ליטלי בצד ימין שהעבירה כדור מדויק לבורגלה רוזלורד, שהעלתה את חדרה ליתרון 0:2. בדקה ה-17 שני לדרמן כבשה בנגיחה לזכות נתניה וצמצמה את התוצאה ל-1:2. מבול השערים נמשך עם שער נוסף של בורגלה רוזלורד בדקה ה-19 לאחר בישול של שובל טוויל. 

קצב השערים הגבוה נמשך כבר עם פתיחת המחצית השניה עם שער שלישי של בורגלה רוזלורד שכובשת את שערה ה-8 העונה בחמישה משחקים בלבד. החלוצה מהאיטי היא כנראה אחת השחקניות הזרות הטובות ביותר שנחתו השנה בליגת העל ונראית בלתי ניתנת לעצירה כרגע. בדקה ה-59 מלאך שחתות הגביהה כדור לרחבת חדרה, רחל שטיינשניידר מנתניה נגחה ופגעה באחת משחקניות ההגנה של חדרה בדרך לשער האחרון במשחק. 

מכבי בנות עמק חפר 2 – מכבי חולון 0

בנות עמק חפר עשו צעד ענק נוסף להבטחת מקומן בפליאוף העליון. רק תרחיש בלתי צפוי ימנע מהן להעפיל לראשונה לארבע הגדולות של הליגה. בדקה ה-30 חטיפת כדור של מריאן עווד במרכז השדה הובילה להתקפה של עמק חפר, בסיומה הכדור הגיע לנעה סלימהוג'יץ, שבעטה כדור חזק מחוץ לרחבה ישר למשקוף, אביגיל בוסוואל הגיעה ראשונה לכדור החוזר ונגחה אותו פנימה. בדקה ה-70 בוסוואל בבעיטה מחוץ לרחבה הכפילה את התוצאה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!