דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
13.9°תל אביב
  • 8.0°ירושלים
  • 13.9°תל אביב
  • 12.3°חיפה
  • 14.2°אשדוד
  • 11.2°באר שבע
  • 16.0°אילת
  • 14.4°טבריה
  • 7.2°צפת
  • 12.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בריאות

כושר בעבודה / לבריאות: ההסתדרות השיקה את אפליקציית 'עובדים בריא', הממירה צעדים להטבות

באמצעות האפליקציה תעודד ההסתדרות את חבריה ואת העובדים בישראל לספורט, בריאות והקפדה על אורח חיים בריא | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "זהו אחד מתפקידיה החשובים של ההסתדרות להיות בחיים של העובד כמעט בכל תחום"

אפליקציית עובדים בריא (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
אפליקציית עובדים בריא (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות משיקה בימים אלו את מועדון 'עובדים בריא' אשר באמצעותו תעודד את חבריה ואת העובדים בישראל לספורט, בריאות והקפדה על אורח חיים בריא. כחלק מהמועדון, כל חברי וחברות ההסתדרות יוכלו להוריד לטלפון הנייד את אפליקציית 'עובדים בריא'. האפליקציה תאפשר לחברים לעקוב אחר הפעילות הגופנית שהם עושים ולצבור 'מטבעות בריאות' בהתאם למספר הצעדים שיעשו, ולקבל תמורתם הטבות ומתנות במגוון רשתות ובתי עסק. 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר עם השקת המועדון כי פעילות המועדון צפויה להתרחב למגוון תחומים הקשורים בבריאות העובד. "המועדון ייתן לעובדים ערך מוסף לחברות שלהם בהסתדרות", אמר בר-דוד עם השקת האפליקציה בכינוס הנהגת ההסתדרות הבוקר (שלישי), "זהו אחד מתפקידיה החשובים של ההסתדרות להיות בחיים של העובד כמעט בכל תחום, והמועדון מאפשר לנו להביא בשורה לכלל העובדים חברי ההסתדרות ומדינת ישראל".

השקת עובדים בריא בהסתדרות (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
השקת עובדים בריא בהסתדרות (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות, אופיר אלקלעי, אמר כי "באמצעות מועדון 'עובדים בריא' אנחנו מתחילים להביא את בשורת הבריאות לעובדי ההסתדרות ולכל חברי ההסתדרות. אנו עושים היסטוריה כאשר הרעיון פה הוא לעשות שינוי באורח חיים של העובדים, ולעשות אנשים יותר טובים".

"ההסתדרות דואגת לחברים שלה גם מחוץ למקומות העבודה. הרעיון הוא לגעת בכל אחד מחברי ההסתדרות ולאפשר להם לחיות אורח חיים בריא יותר", הסבירה מירי שטח, מנהלת מועדון "עובדים בריא" ומנהלת מערך ההדרכה וההשכלה בהסתדרות. היא הוסיפה כי "האפליקציה מזהה את מקום העבודה, וזו דרך נוספת לעובד להרגיש שהוא חלק ממשהו". 

מירי שטח מנהלת מועדון עובדים בריא, בהשקת עובדים בריא בהסתדרות (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
מירי שטח מנהלת מועדון עובדים בריא, בהשקת עובדים בריא בהסתדרות (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

שטח סיפרה כי בתוך פחות משבועיים נרשמו לאפליקציה מעל 5,000 עובדים. "אנחנו בטוחים שככל שנצבור יותר משתמשים, בעלי עסק נוספים ירצו להיות חלק במהלך וירצו לתת הטבות. בהמשך נשלב ימי בריאות שנציע לחברים להגיע אליהם, קבוצות ריצה שאנחנו רוצים להקים ועוד". אומרת שטח.

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!