קבוצת הכדורגל א.ס. רומא החל יוזמה להעלאת המודעות לילדים שנעדרים ברחבי העולם ומקיים דיונים עם קבוצות כדורגל בכירות נוספות להצטרף אליה. מועדון הפאר האיטלקי העלה קמפיין ברשתות החברתיות בו הוא מפרסם בכל החתמה של שחקן רכש חדש, תמונה עם מסך מפוצל שבצידה הימיני תמונה של ילד נעדר ובצד השמאלי תמונה מהצגתו של שחקן הרכב בקבוצה.

המועדון השתמש למען מטרה זאת בשני חלוני העברות האחרונים ולפי הקבוצה, מאז נמצאו 6 ילדים נעדרים שהופיעו במודעות הקבוצה. 3 מהילדים היו מלונדון, 2 מקניה וילד נוסף מבלגיה. המועדון פועל במקביל עם שנים-עשר ארגונים חברתיים מרחבי העולם במטרה להפיץ את הסרטונים ולהגדיל את החשיפה והמודעות לילדים שנעלמים. 

במהלך הקיץ החתימה רומא מקבוצת מנצ'סטר סיטי, בהשאלה לעונה את בלם נבחרת אנגליה כריס סמולינג. במהלך הצגת סרטון חתימתו הופיע ילד קנייתי, שנמצא מאוחר יותר והוחזר להוריו. סמולינג התרגש לגלות שלקח חלק במהלך שעזר לאתר את הילד הנעדר ואמר על כך לרשת BBC "זה היה רגע עצמתי בשבילי ובשביל משפחתי. אני חושב שזו יוזמה נהדרת. הקרדיט המלא מגיע לרומא, הם אלו שהתחילו משהו חדש. אני חושב שמועדונים נוספים ישמחו להצטרף ליוזמה".

עד כה ברומא פרסמו שמות ותמונות של 132 ילדים מ-12 מדינות. במועדון מאמינים שניתן לגייס קבוצות נוספות מרחבי הכדורגל העולמי להצטרף ליוזמה 'יום הילדים הנעדרים' שיצוין ב-25 במאי ולעשות משהו משותף שיכול לשנות ולהשפיע על חיי הילדים ומשפחותיהם. פול רוג'רס מנהל האסטרטגיה של רומא הוסיף: "זה לא סביב חלון העברות או רומא, המרכז הוא שאלו ילדים ברחבי העולם נעדרים ולמועדוני כדורגל יש את כוח המדיה החברתית לעשות משהו כדי להחזיר אותם הביתה".