דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ההתאחדות לכדורגל: "קריאות על רקע העדפה מינית יגררו העמדה לדין"

בעקבות הקריאות ההומופוביות כלפי שוער מכבי נתניה דני עמוס, הבהיר תובע ההתאחדות "איננו מוכנים לקבל קריאות על רקע הומופובי ביציעים" | ארגון השחקנים: "אנו דורשים קביעת כללים ברורים שישימו קץ לתופעה המכוערת"

משחק ידידות מיוחד בשיתוף עם ארגון ‘בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים’ כחלק מחודש מיוחד שמקיימת אופ”א להעלאת המודעות נגד הומופוביה  (גלעד קוולרצ'יק)
משחק ידידות מיוחד בשיתוף עם ארגון ‘בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים’ כחלק מחודש מיוחד שמקיימת אופ”א להעלאת המודעות נגד הומופוביה (גלעד קוולרצ'יק)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ההתאחדות לכדורגל הגיבה היום (ראשון) לקריאות ההומופוביות כלפי שוער מכבי נתניה דני עמוס ושלחה מסר לקבוצות – "קריאה על רקע העדפה מינית כלפי שחקן, תגרור העמדה לדין".

כזכור, במהלך משחק הליגה שנערך אתמול (שבת) בין מכבי ת"א למכבי נתניה, אוהדי מכבי ת"א הקניטו את שוער מכבי נתניה דני עמוס ושרו לו "דני עמוס ההומו". זהו השבוע השני ברציפות ששוער נתניה סופג הערות הומופוביות והפעם שלישית מתחילת העונה.

במכתב שפרסם היום (ראשון) תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף הוא מבהיר "התופעה הבזויה של קריאות על רקע העדפה מינית מהווה עבירה משמעתית לכל דבר וענין – התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. אבקשכם להבהיר לקהל אוהדיכם ולפעול לטובת הנושא, כי התנהגות זו, אינה ראויה בלשון המעטה וכי ההתאחדות לכדורגל אינה מוכנה לקבל קריאות על רקע הומופובי ביציעים".

לפי לשון המכתב ההתאחדות לכדורגל מתכוונת לפעול בנושא בשונה מבעבר "כדרכי, אינני נוהג להעמיד לדין באירוע ראשוני ללא מתן אזהרה/הנחייה אך ברור כי החל מעתה, קבוצה אשר קהל אוהדיה יתבטא בצורה זו, תועמד לדין על כך המשתמע מכך. תקוותי כי לא נצטרך לעסוק בהתנהגות מסוג זה פעם נוספת. השנה היא 2020 אם יש צורך להזכיר".

תובע ההתאחדות לכדורגל הבהיר הבוקר לקבוצות, כי מעתה יועמדו לדין במידה שיושמעו קריאות מקניטות על רקע העדפה מינית מצד האוהדים. השנה היא 2020 ועל כולנו יחד להוכיח כי אפשר למגר את מי שעדיין נמצאים בחשיכה????‍????⚽????????

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Sunday, March 1, 2020

 

ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, שלאחר המשחק תקף את ההתאחדות על חוסר התגובה בנושא, הגיב להודעת ההתאחדות: "ארגון השחקנים מברך על הודעת תובע ההתאחדות לקבוצות, לפיהן קריאות על רקע הומופובי מהוות עבירה משמעתית. אנחנו מודים להתאחדות על כך שנענתה לדרישתנו לנקוט פעולה תקיפה מול הקריאות ההומופוביות, מתוך הגנה על שלומם וכבודם של השחקנים. שחקנים ובני משפחותיהם לא צריכים להרגיש מוטרדים על רקע העדפה מינית במקום עבודתם. אנו דורשים קביעת כללים ברורים שישימו קץ לתופעה המכוערת, כפי שנהוג אל מול קריאות גזעניות".​

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!