דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ריחוק חברתי

נגד קורונה / סדר עולמי חדש: פלייליסיט של עבירות קיצוניות על חוקי הבידוד החברתי

החוקים החדשים שדורשים מרחק של 2 מטר, לא לראות את סבא וסבתא, להשאר בבית - פשוט לא מתאימים לנו הישראלים | אפילו איב&ליר, חוה, ריטה, מרגי, עמר, וגם שלום לא מצליחים לעמוד בהם | אין קורונה, תרקדו

הפרות בידוד קיצוניות (צילום: Shutterstock)
הפרות בידוד קיצוניות (צילום: Shutterstock)
יהל פרג'

כל שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק / חוה אלברשטיין "אם נטלת מנת יתר / לא יקרה לך כלום / אין צורך לרוץ לחדר מיון / כל שעה נשיקה, כל שעתיים חיבוק" מאמי, בואי, את בקבוצת סיכון. שבי בבית ותמסרי ד"ש לשלומי.

קוקוקו / אתי לוי "השוק פתוח אנשים זורמים / מפגש קבוע עם הרוכלים" לא הבנת כלום? שבי בבית, תעשי קניות און-ליין. בלי תרנגולות ובלי רוכלים עכשיו. ד"ש לזהבה.

אסור / מרגי "כמה היא קרובה אליי / היי ממי / היי ממי / זה אסור / כן ממי / כן ממי / זה אסור / אוי ממי / אוי ממי / זה אסור / אם יתפסו אותנו אני גמור" הלו, לפזר את ההפגנה. אתה אומר אסור אבל נשמע שזה רק מדליק אותך יותר. שב בבית. ד"ש לנועה.

אגדת דשא / שלום חנוך "יש ערמה של חברה על הדשא / אני דברים כאלה מחבב / בנים בנות ביחד, זה יפה ש – / יש אומץ לפעמים להתערבב" כן. הודענו למשטרה ולמד"א. ד"ש לכל זמר אשכנזי בערך.

לקחת את ידי בידך / יהודית רביץ "לקחת את ידי בידך ואמרת לי: / בואי נרד אל הגן" אלוהים ישמור – גם יציאה מהבידוד, גם מגע ועוד מגע בלי לשאול. ד"ש לרונה

הופ-הופ / מוג'דה "בטיילת על המדרכה / אור השמש על גופה" מה יהיה? אמרנו לא לצאת לא לים, לא לטיילת, לא לפארקים. בטח לא בשניים שניים. ד"ש לארדואן.

המשפחה שלי / שלמה ניצן "סבא בא, אבא בא / אריה מכפר סבא בא / בא ברוך, ברוך הבא / עם דודה, דודה רבה / סבא בא, אבא בא / גם הסבתא יבאבא / אהלן ומרחבא / מי שבא ברוך הבא!" לא. שאף אחד לא יכנס לבית הזה. תסמנו בססל. מדובר בצלחת פטרי של קורונה. ד"ש לרבקל'ה.

אין יותר מועדונים / עדן חסון "את אומרת נגמרו המשחקים / את אורזת תיק מלא בגדים ושבה להורים" מצד אחד אתה אומר אין יותר מועדונים, שזה לעמוד בהגבלות, מצד שני היא נוסעת להורים שלה שזו קבוצת סיכון מובהקת, תחליט. ד"ש לעדן דרסו.

שמישהו יעצור אותי / עדן חסון "שמישהו יעצור אותי / יחזיר לי את הראש שלי" אחי אתה נוסע ב-3 בלילה לאילת, גם בלי קורונה מישהו היה צריך לעצור אותך, פשוט עכשיו זו תהיה המשטרה על הפרת בידוד ותחזיר לעצמך את הראש. ד"ש לעדן אלנה.

איתו לנצח / קרח 9 "חבר מביא חבר כל לילה אל הגן" מילא סטוצים, אבל במרחב הפתוח? זה גם לא בהתאם להנחיות וגם ממש מפעם כי כולם בגריינדר. ד"ש לאורי.

אז הלכתי / עמר אדם "אז הלכתי חזרתי אחוז בשיגעון / תופס רכבת נוסע דימונה לדרום / מה את עושה לי מה את עושה לי" א- כבר אין רכבות ברוך השם, ב- מה היא עושה לך? מה אתה עושה לה??! שב בבית משוגע. ד"ש לכל הזמרים המזרחיים שהשארת להם אבק.

אל הדרך / אילנית "ושוב נצאה אל הדרך / יד ביד לדרך / בשלשלת זהב" יאללה, הדרך המהירה להיות איטליה! ד"ש לאילן.

אלף נשיקות / יהורם גאון "רק תשע מאות תשעים ותשע נשיקות לי / סוערות אוהבות ומתוקות / ובכל זאת אנשקך אלף נשיקות" איך אומרת אופירה, אתה לא אמיתי יהורם! עוד נשיקה ועוד נשיקה, למצות כל סיכוי של הדבקה. לא מספיק 999 עוד אחת. שחרר. שב בבית. ד"ש לביבי.

אם את עדיין אוהבת אותי / בעז שרעבי "אביא לך אבנים מהירח" יציאה לפעולה בהחלט לא הכרחית. באופן כללי, ללא קשר לקורונה, מי רוצה אבנים? כאילו, זה החיזור הכי מוזר. ד"ש לשושנה ז"ל.

קח אותי / היהודים "אם אתה הולך אז קח אותי" לא, אל תקח אותה. שניכם שבו בבית. תעשנו משהו. תעשו עוד פרסומת לשופרסל, המניות שלהם חזקות עכשיו. ד"ש למוסלמים.

רכבת לצפון / אסף אמדורסקי "סעי לבד / צאי לדרך / קחי רק תיק עם כמה בגדים / יש רכבת עוד היום / רק את והנוף שמתחלף" איזה מתוק, שולח את הגרושה שלו להדבק ברכבת. עלאק רק את והנוף, את וחולה מספר 836. ד"ש ליעלי.

היי מאמא / פאר טסי "חברים תשעה רכבים שלושה / נוסעים לטבריה לכנרת" מדובר בשיחזור מפורט של ספינת הקורונה. מצד שני רובם החלימו. ד"ש להיא מדרך השלום.

קפה אלהמברה / מרגלית צנעני "כאן בקפה אלהמברה / האוויר עומד והראש סחרחר / כאן בקפה אלהמברה / לא רוצים לחשוב מה יהיה מחר" מרגול, נשמה, מה יש לך להסתובב במקומות מפוקפקים כאלו? באמת לא חושבים שם על מחר, ואנחנו צריכים אותך. ד"ש לירוסלב.

המגפיים של ברוך / כוורת "לדרכו יצא יחף / מצונן וגם עייף / וכולו מודע לעומק הצרה. כששאל עובר ושב / אם ראה את מגפיו / רק מתוך נימוס נשמיט את התשובה" אין שום ספק שלברוך יש קורונה והוא בוונדטה של להדביק את כל מי שאי פעם פגע בו. סיפור קשה, בסך הכל רצה מגפיים. ד"ש לפוגי.

 

תמונת מצב / איב & ליר "מגיע לוילה גדולה וכולם בבריכה / מרימים שומעים תשיר שלנו" האם גם בהלוויה שלכם תרצו שישמיעו את השיר שלכם? שבו בבית משוגעים. ד"ש לציפי שביט.

שרה ברחובות / ריטה "תביט עלי / שרה ברחובות / מקבצת אהבות" מקבצת אהבות וגם שוטרים עם מסכות שיגררו אותה לכלא. ד"ש למשי.

ככה זה אצלנו / ערוץ הכיבוד "יאבאבאביי / כולם מוזמנים אלי / כבר הוצאתי קיש קינואה שהכנתי עוד במאי" שקד רוצה להרוג אותנו גם עם קורונה וגם עם סלמונלה. ד"ש לדולב.

שיר לאחרי הבידוד: שכשנבוא / כולם בערך "ואיך נדע / אם יש תקווה / שכשנבוא, שכשנבוא / נמצא תשובה" אז אחרי הבידוד ניפגש שוב, ונצחק על הכל כמו שהיום אנחנו צוחקים על הסמרטוטים עם הסודה לשתייה מתחת לדלת נגד סקאדים. עד אז – תשארו בבית

הפליליסט המלא כאן

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!