דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

עובדים בספורט / "נצא מאוחדים מהמשבר": מכבי נתניה חתמה עם שחקניה על הסכם שכר

בתיווך ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, הפך המועדון לראשון בליגת העל שחותם עם הסכם עם שחקניו בזמן משבר הקורונה | מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף: "אנחנו מצפים שעוד מועדונים יגיעו להסכם ראוי כזה"

מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים ב-20 לינואר 2020 (צילום: פלאש 90)
מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים ב-20 לינואר 2020 (צילום: פלאש 90)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מועדון מכבי נתניה הפך לקבוצה הראשונה בליגת העל אשר מגיע להסכם משותף עם שחקני הקבוצה בתיווך ארגון השחקנים והשחקניות, על אופן תשלום המשכורות בתקופת משבר הקורונה. ליגת העל בכדורגל הוקפאה לתקופה לא ידוע ולא ברור מתי תשוחק ולכמה זמן. ההסכם החדש שנחתם אתמול (רביעי) הוא דוגמה להתנהלות חיובית של מועדון ושחקניו בעת משבר.

בעקבות ההפסדים הצפויים, נדרשות הקבוצות להגיע להסכם משותף עם שחקניה. במועדון מכבי נתניה פרסמו בהודעה רשמית "בעקבות משבר הקורונה שפקד את מדינת ישראל והעולם כולו, סוכם כי כל שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי יקצצו בשכרם על מנת להתאימו למציאות הכלכלית החדשה. הנהלת המועדון מבקשת למסור את הערכתה והוקרתה לכל עובדי המועדון, מהראשון ועד האחרון, ואת ההתגייסות הכללית של כולם".

"הליך הקיצוץ היה הליך מורכב ולא פשוט, כלכלית ונפשית, אבל בזכות הכבוד והערבות ההדדית שבין עובדי המועדון המסורים, השחקנים והמאמנים, אנו בטוחים כי בעתיד הקרוב שיבוא עלינו לטובה נצא כולנו מאוחדים וחזקים יותר. תודה מיוחדת נבקש למסור גם לארגון השחקנים ולמנכ״ל מושיקו מישאלוף שסייעו ושיתפו פעולה לכל האורך ההליך" נמסר מהמועדון.

קפטן הקבוצה, אלמוג כהן: "רוצה להודות לשחקנים ולהנהלת המועדון, בראשותם של אייל סגל והמנכ״ל ניב גולדשטיין, אשר הבינו את המצב המשפיע על כל העולם, ובמאמץ משותף, הבינו ועזרו אחד לשני להגיע להבנות. שולח לכל עם ישראל רפואה שלמה ובבקשה הישארו בבתים והשמעו להוראות".

מנכ"ל ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל מושיקו מישאלוף (באדיבות ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל)
מנכ"ל ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל מושיקו מישאלוף (באדיבות ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל)

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון השחקנים: "ההסכם אליו הגענו עם מכבי נתניה, הוא דוגמא להתנהלות ראויה בימים קשים של משבר. כשאנשים רציניים מתכנסים ורוצים להגיע לפתרון שמטרתו לדאוג לכל הצדדים ולא להרוויח על גב אחד הצדדים, הוא נמצא. אנחנו מצפים שעוד מועדונים יגיעו להסכם ראוי כזה".

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "הספורט הישראלי שנמצא במשבר קשה בימים של התמודדות עם מגפת הקורונה, ייצא נשכר מהתנהלות אחראית ומכובדת של כלל הגורמים, כשמטרתם היא להגיע להסכמות שיסייעו לצלוח את המשבר הקשה".

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!