דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
23.7°תל אביב
  • 25.3°ירושלים
  • 23.7°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 27.9°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 22.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
יורו 2016

יורו 2016 / תוצאות משאל העם הבריטי - ניכרות במגרשים

עם זאת, שלושה משחקים מאכזבים ודלים בגולים סיפק לנו אתמול שלב שמינית הגמר, כששניים מתוך המשחקים נמשכו עד לדקה ה-120 ואף מעבר.

משחק היורו קרואטיה-פורטוגל. צילום: סוכנות AP
משחק היורו קרואטיה-פורטוגל. צילום: סוכנות AP

שלב שמינית הגמר של יורו 2016 החל אמש בשעה 16:00 עם משחקן של פולין ושוויץ, המשיך עם הבריטיות והסתיים עם פורטוגל קרואטיה.

עבור פולין ושוויץ כל דקה על המגרש, היוותה את הישגה הטוב ביותר בטורנירים עד כה. עובדה זו לא היתה תירוץ מספק לגרור את הצופים על פני 120 דקות שתובלו בגול אחד של כל קבוצה, בלשיקובסקי בדקה ה-39 עבור פולין ושאקירי בדקה ה-82 הישווה עבור שוויץ בבעיטת מספרת אדירה, ייתכן שאחת היפות שנראו בטורניר עד כה.

בתום 120 הדקות התייצבו שחקני הקבוצות בזה אחר זה, מול הנקודה הלבנה כדי להכריע את המשחק בבעיטות עונשין. בסופו של דבר המשחק הסתיים בנצחון פולני 5:4 כשג'אקה השוויצרי היה היחיד שהחטיא. לפולין נותר להמתין למשחק של קרואטיה ופורטוגל כדי לראות מול מי תתמודד ברבע הגמר.

ב-19:00 וויילס וצפון אירלנד נפגשו לדרבי הטריטוריות הבריטיות, כשהן גוררות איתן את אירועי הימים האחרונים. בניגוד למשאל העם, וויילס בחרה להישאר ביורו כשבדקה ה-75 בעיטה של כוכב וויילס, גארת' בייל, נהדפת על-ידי גארת' מקאוולי האירי לשער עצמי. 1:0 לוויילס.

וויילס, שהופעת הבכורה שלה בטורניר היוותה את אחת ההפתעות הגדולות עד כה, תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין נבחרות בלגיה להונגריה, שתיפגשנה הלילה בטולוז.

ב-22:00 היו אלה פורטוגל וקרואטיה שעלו על הדשא בלנס שבצפון צרפת, למשחק שאמור היה להיות מסעיר בהרבה, לאור הצלחתה של קרואטיה בטורניר עד כה והפוטנציאל הכמעט אף פעם לא ממומש של פורטוגל. בפועל קיבלנו 117 דקות של משחק משמים ולא מוצלח, בלי אף איום על השער מצד אף אחת מהנבחרות.

רק לקראת סוף ההארכה, כשנדמה היה שאנחנו הולכים שוב להכרעה בבעיטות מ-11 מטרים, הצליחה פורטוגל לצאת למתפרצת. רונאלדו התחיל את המהלך עם מסירה לרנאטו סאנצ'ז המצויין ופריצה קדימה. סאנצ'ז בתורו יכול היה להחזיר לרונאלדו או למסור לנאני ובחר בנאני. זה דווקא מסר לרונאלדו שבעט לשער אך הכדור נהדף על ידי שוערה של קרואטיה באיום הראשון על המסגרת. לצערו הרב, ההדיפה מצאה את ראשו של ריקארדו קווארזמה שנגח את הכדור אל תוך השער. 1:0 לפורטוגל.

שלוש הדקות שנותרו החסירו פעימות מליבם של אוהדי פורטוגל, כשקרואטיה התקרבה פעמיים להשוות, אך לשווא. המשחק הסתיים בנצחון פורטוגל, שתפגוש את פולין ברבע הגמר ב-30 ביוני.

אנו נפרדים מקרואטיה שהרשימה מאד בשלב הבתים ואף היטיבה לשחק במשך מרבית שמינית הגמר אך כאמור, בסופו של דבר, פורטוגל.

היום ייפגשו ב-16:00 צרפת ואירלנד כשהמארחת תעשה הכל כדי לא להתבזות ולפגוש ברבע הגמר את אנגליה או איסלנד.

ב-19:00 ייפגשו גרמניה וסלובניה למפגש שכנראה יוציא מפי זקני השבט את הקלישאה השחוקה ביותר בעולם הכדורגל. בכל מקרה למנצחת לא צפוי רבע גמר קל שכן תפגוש בו את איטליה או ספרד.

ב-22:00 בלגיה והונגריה יתחרו כדי לראות מי תפגוש את וויילס ברבע הגמר שייערך ב-1 ביולי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!