דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
18.2°תל אביב
  • 11.9°ירושלים
  • 18.2°תל אביב
  • 17.4°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 18.7°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 17.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אופנה ישראלית

כלכלת הקורונה / המנכ"ל והבעלים של 'תמנון': "משתדלים להקפיד על ההנחיות, גם אלו שאנחנו פחות מסכימים איתן"

ברוך ריינר מספר על תנועה ערה בחנויות שנפתחו, למרות המגבלות | "הלקוחות מגלים סבלנות. ברגע שיש סדר אנשים מרגישים טוב ואוהבים להיכנס" | למרות שרק מחצית מהחנויות נפתחו, כלל עובדי הרשת חזרו לעבוד לצורך היערכות

רשת האופנה תמנון. (צילום: יח"צ)
רשת האופנה תמנון. (צילום: יח"צ)
יעל אלנתן
יעל אלנתן
כתבת עבודה וצרכנות
צרו קשר עם המערכת:

רשת האופנה הישראלית תמנון, חזרה כמעט לפעילות מלאה. עם 1,200 עובדים בפריסה של 86 חנויות בארץ, המנכ"ל והבעלים ברוך ריינר, מספר ל׳דבר׳ "הייתה פה פגיעה לא קלה אבל ברוך השם אנחנו ארגון חזק. החזרנו את רוב העובדים לעבודה ביום חמישי, חלק בראשון שעבר כבר לצורך התארגנות. היום להערכתי כבר 70% מהעובדים בעבודה ובשבוע שבועיים הקרובים, עם הפתיחה הצפויה של הקניונים, נחזיר את כולם".

מההוראה לסגור את החנויות, עובדי הרשת הוצאו לחל"ת, אך אף אחד מהם לא פוטר. "המגמה הכלכלית היא לשמור על מקום העבודה. בשבועות הראשונים ניסינו להבין מה קורה ואני מקווה שנעבור את זה בשלום. העובדים שלנו יודעים איפה הם עובדים, עובדים אצלנו מכל המגוון של החברה הישראלית ואנחנו אחד מהמקומות היותר בטוחים היום וזה משפיע על ההרגשה", מספר ריינר.

אנחנו רשת שבנויה על טראפיק, על תנועה של אנשים. יחסית למגבלות של התנועה וכמות האנשים בסניף, אנחנו עומדים בצורה יפה. יש ירידה לא יותר מדי גדולה מול התקופה המקבילה בשנה שעברה

הייצור של הרשת לא נעשה בארץ וריינר טוען כי בכל זאת לא בוטלו הזמנות. "לא ביטלנו הזמנות בכלל, אבל הספקים שלנו נפגעו ממכת הביטולים העולמית. אנחנו חברה יציבה, במקום שאנחנו נמצאים הייתה לנו הזכות לנהוג ככה".

למרות שכאמור נפתחו רק כמחצית מהחנויות שמחוץ לקניונים, הוחזרו לעבודה מרבית העובדים במטרה לארגן את החנויות, להחזיר את סחורת החורף. "בדקות אלו החנויות קניון יקבלו את סחורת הקיץ, וזה כמו לפתוח חנות מחדש".

נשמעים להנחיות

"אנחנו רשת שבנויה על טראפיק, על תנועה של אנשים. יחסית למגבלות של התנועה וכמות האנשים בסניף, אנחנו עומדים בצורה יפה. יש ירידה לא יותר מדי גדולה מול התקופה המקבילה בשנה שעברה. אנחנו משתדלים להקפיד על ההנחיות, גם אלו שאנחנו פחות מסכימים איתן. אנחנו מקפידים על מדידת חום בכניסה – מסטטיסטיקה שעשיתי בנושא היו לנו מעל 50 אלף כניסות לחנויות מיום חמישי, לא נתגלה מקרה אחד של אדם עם חום. אנשים מגלים סבלנות. ברגע שיש סדר אנשים מרגישים טוב ואוהבים להיכנס. אנחנו לא מעגלים פינות. חשוב לנו לשמור על העובדים והלקוחות. עד כה, עוד לא שמעתי על מקרה של חוסר סבלנות ואי-שביעות רצון מצד הלקוחות".

לדברי ריינר, ברשת מקווים לעבור בשלום את המשבר ובתקופה הלא קלה הזאת לשמור על הדי.אנ.איי שלה שהוא להגדרתו "תמיד להשתדל לתת את הצעת הערך הכי טובה שכל אזרח במדינה בישראל יכול לקנות".​

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!