דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
21.5°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 18.3°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 19.2°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסכם קיבוצי

עבודה מאורגנת / נחתם הסכם קיבוצי נוסף במפעל 'דור אקולוגיה' שברמת חובב

ההסכם שנחתם בין ההנהלה, ועד העובדים ונציגי ההסתדרות במרחב נגב, כולל שיפור בתנאי ההעסקה, קרן ההשתלמות ותנאי הרווחה של העובדים ומאריך את תוקף סעיפי ההסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה לפני שלוש שנים

צילום כללי של אזור התעשייה רמת חובב בנגב. ארכיון (צילום: משה מילנר/ לע"מ).
צילום כללי של אזור התעשייה רמת חובב בנגב. ארכיון (צילום: משה מילנר/ לע"מ).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות במרחב הנגב, הנהלת חברת דור אקולוגיה וועד העובדים, חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי נוסף במפעל החברה שממוקם בנאות חובב. מפעל דור אקולוגיה עוסק בשירותי פינוי פסולת והובלת חומרים מסוכנים, תוך דגש על ההיבט האקולוגי של תהליך העבודה עם הפסולת. ההסכם תקף לשנה הקרובה והוא כולל שיפור בתנאי ההעסקה, קרן ההשתלמות ותנאי הרווחה של העובדים.

דווקא בעת הזאת חשוב להדגיש את השיח הענייני והמכבד בין הצדדים. אני מאחל לכולנו שנזכה להמשיך להיות כיפת הברזל של העובדים

ההסכם מעגן ומאריך את תוקף סעיפי ההסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה לפני שלוש שנים, ובמקביל משפר חלק מתנאי ההעסקה של העובדים. כך למשל מגדיל ההסכם את שיעור הפרשת המעסיק לקרן ההשתלמות ל-7.5%, את התקציב שמוקצה לכל עובד לטובת פעילויות רווחה במאות שקלים וכן את תקציב פעילות הוועד.

חתימת הסכם קיבוצי ב'דור אקולוגיה'. (קרדיט: הסתדרות מרחב נגב)
חתימת הסכם קיבוצי ב'דור אקולוגיה'. (קרדיט: הסתדרות מרחב נגב)

"יישר כוח למי שטרח, עבד ועמל על משא ומתן זה שאת פירותיו אנו קוצרים היום", אמר יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף. "עובדי דור אקולוגיה הם הנכס והעתיד של החברה ואני שמח שהנהלת החברה והעובדים הוכיחו בתקופה רגישה זו, שניתן להגיע להסכם ראוי לטובת כל הצדדים". מזכיר האיגוד המקצועי במרחב ומחזיק תיק "דור אקולוגיה", יקיר אוקנין הוסיף: "אני מברך על חתימת ההסכם הקיבוצי ועל שיתוף הפעולה הפורה עם נציגות העובדים וההנהלה. דווקא בעת הזאת חשוב להדגיש את השיח הענייני והמכבד בין הצדדים. אני מאחל לכולנו שנזכה להמשיך להיות כיפת הברזל של העובדים".

"בתקופה קשה זו בה ישנה אי-ודאות גדולה באשר לשוק העבודה ולמשק כולו, חשוב יותר מכל שיש ארגון יציג, חזק ומשמעותי מאחוריך", אמר יו"ר ועד עובדי החברה, דן אריאלי. "בזכות צוות ההסתדרות במרחב הנגב חתמנו על הסכם קיבוצי נוסף המעניק לעובדים הטבות כלכליות ודואג לשמור על זכויותיהם ועל כבודם".

ההסכם נחתם בין יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף; מנכ"ל דור אקולוגיה, דרור פילוס; יו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב, נורברט בוקובזה; מזכיר האיגוד המקצועי במרחב, יקיר אוקנין; מנהל המחלקה לאיגוד מקצועי במרחב, איציק ששון ויו"ר ועד העובדים, דן אריאלי.​

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!