עיריית תל אביב- יפו יוצאת בקמפיין לעידוד רכישה מקומית כדי לסייע לעסקים בעיר שפעילותם העסקית נפגעה בעקבות משבר הקורונה. הקמפיין יכלול סרטונים ברשתות החברתיות שיעודדו צריכה מקומית, שילוט חוצות ברחבי העיר, שיתוף פעולה עם העסקים וקידומם, עמוד עסקים ייעודי באתר העירייה ועוד. במסגרת הקמפיין של כרטיס התושב "דיגיתל", בו מחזיקים כ-230 אלף תושבי העיר, יפורסמו עסקי המסעדות, בתי הקפה והברים בתחומי העיר שיציעו הנחות.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "הנחיתי להפנות את כל משאבי הפרסום והשיווק העירוניים לטובת עידוד הצריכה המקומית כדי לסייע לכמה שיותר מהעסקים שלנו לצלוח את התקופה הקשה".

לטענת יוזמי הקמפיין, הסיוע לעסקים בעיר עומד במוקד המאמצים העירוניים בשבועות האחרונים. בין השאר, העירייה הייתה בין היוזמות והדוחפות למתן פטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים, והיא משתתפת ביישום הפטור בעשרות מיליוני שקלים. כמו כן, העירייה גיבשה והגישה לממשלה מתווה לפתיחה מיידית של המסעדות ובתי הקפה תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות; העניקה פטור מאגרות עבור כסאות, שולחנות, היתרי לילה, פרגודים ושלטים; הציבה 1,000 כסאות ושמשיות בכיכרות ורחבות מרכזיות כדי לעודד צריכת מזון בטייק-אוויי והודיעה על הסבה של 11 מקטעי רחובות בעיר למדרחובים סגורים לתנועת כלי רכב, כדי לעודד את המסחר והפעילות הכלכלית בהם.

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

הקמפיין נערך בשיתוף ארגוני העסקים והעצמאים בעיר ובהם 'אני שולמן', לה"ב, לשכת המסחר ת"א והמרכז, ארגון 'מסעדנים חזקים יחד', איגוד המסעדות והברים, התאחדות התעשיינים בישראל, התאחדות המלונות בישראל, איגוד הלילה, התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל ועוד.